Post
autor: micruniak12 » 2014-11-06, 21:04
teoretycznie to zaufany mechanik.
przy pierwszym remoncie wymieniane było:
uszczelka dekla zaworów, głowicy, kolektora ssącego, wydechowego, uszczelniacz wału, uszczelniacz silikonowy miski, obróbka głowicy (planowanie, szlifowanie zaworów, wymiana uszczelniaczy), rozrząd (tak przy okazji łańcuch, ślizg, napinacz, koła zębate), oczywiście pierścienie tłokowe, pasek alternatora, pompy wody, olej, filtr oleju i powietrza i płyn chłodzący.
wracając jeszcze do instalacji lpg to jest na stagu-400, wtryskiwaczach hana h2000 i at09 alaska i był montowany w profesjonalnym warsztacie.
obecnie mieszkam w Warszawie, więc może ma ktoś w okolicy dobry warsztat samochodowy, który mógłby właściwie zdiagnozować auto???
Ostatnio zmieniony 2014-11-06, 21:08 przez
micruniak12, łącznie zmieniany 1 raz.
już nie daję rady
