Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[k12] silnik 1.4 68 kW pierścienie po remoncie

Moderator: mimier

micruniak12
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-11-06, 08:06
Lokalizacja: B-B

[k12] silnik 1.4 68 kW pierścienie po remoncie

Post autor: micruniak12 » 2014-11-06, 13:32

silnik jak w temacie. autko od urodzenia w domu. przy 104 tys. założone lpg bo miało więcej jeździć. przejechane 12 tys. (czyli 116 tys. przelotu) i zaczęło ubywać oleju (był świeżo po wymianie). po oględzinach okazało się, że dymi wydechem. hipoteza - pierścienie. generalny remont silnika, po 2 tys. od remontu znowu brak oleju i znowu dymi. reklamacja u mechanika. pierścienie podobno 3mm zużycia. podobno założone nowe. tym razem po kolejnych 300 km !!! zaczął dymić, oleju oczywiście ubywa w tempie zastraszającym.

miał ktoś takie rzeczy u siebie? jak długo jeździcie na gazie? ile tys. km. przelotu? może ma ktoś jakiś pomysł co dalej?

na razie auto stoi bo trzeba się zastanowić co z nim zrobić (na złom szkoda oddawać).

może jakiś sprytny mechanik???

pomocy :sad:
już nie daję rady :(

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-06, 13:48

micruniak12, niech Ci poda cały zakres remontu. Czy były wymieniane uszczelniacze zaworowe za każdym razem i czy nie ma uszkodzeń na tłokach i cylindrach. Wg mnie ktoś Cię oszukał.

Z drugiej strony mozliwe, że masz gaz ustawiony na małe spalanie i jest za ubogo i stąd wypalanie zaworów

micruniak12
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-11-06, 08:06
Lokalizacja: B-B

Post autor: micruniak12 » 2014-11-06, 21:04

teoretycznie to zaufany mechanik.

przy pierwszym remoncie wymieniane było:

uszczelka dekla zaworów, głowicy, kolektora ssącego, wydechowego, uszczelniacz wału, uszczelniacz silikonowy miski, obróbka głowicy (planowanie, szlifowanie zaworów, wymiana uszczelniaczy), rozrząd (tak przy okazji łańcuch, ślizg, napinacz, koła zębate), oczywiście pierścienie tłokowe, pasek alternatora, pompy wody, olej, filtr oleju i powietrza i płyn chłodzący.

wracając jeszcze do instalacji lpg to jest na stagu-400, wtryskiwaczach hana h2000 i at09 alaska i był montowany w profesjonalnym warsztacie.

obecnie mieszkam w Warszawie, więc może ma ktoś w okolicy dobry warsztat samochodowy, który mógłby właściwie zdiagnozować auto???
Ostatnio zmieniony 2014-11-06, 21:08 przez micruniak12, łącznie zmieniany 1 raz.
już nie daję rady :(

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-06, 22:01

micruniak12 bodek +48 512 995 765

Powolaj sie na mnie i forum

ODPOWIEDZ

Wróć do „Micra / New Micra”