Jak na autko z niby słabym silnikiem to zbiera się bardzo dziarsko, oczywiście w mieście, w trasie jak to w trasie. Do 4 biegu warto redukować przy wyprzedzaniu. Na autostradzie pocisnałem z jedną osobą na pokładzie zegarowe 160k/h i się zdziwiłem nawet 

 Poza tym silnik bardzo elastyczny . Można zapiać 5 bieg przy 50 km/l na godzinę i motor się ni buntuje. Nisko położony moment obrotowy i dość sporej wartości , mała masa autka robi plusy dodatnie. Samochodzik do miast piekielnie zwrotny. Jeździłem różnymi autami, ale takiego zwrotnego diabełka nie było u mnie w rodzinie. Autko pod każdym względem dopasowane do kobiety, od dobrej widoczności w lusterkach bocznych, po lekutko chodzące pedały, kierownicę i ekstra widoczność z pozycji kierowcy. Dobrze zabezpieczone antykorozyjnie jest. Głośna praca mechanizmu zmiany biegów, ale to tak we wszystkich Renaultach 

 jest niestety. Spalanie super niskie. Srednówka 5,5 litra gdzie 70 procent to miasto, a 30% krótkie wyjazdy za miasto. Wada jak dla mnie to zawieszenie, a dokładnie jego mała kulturalna praca. Stuka puka, hałasuje. Pojechałem na szarpaki bo się dziwiłem, że tak głośno pracuje. Doświadczony diagnosta wyszarpał, wytrzęsł na wszystkie sposoby i stwierdził, że nie ma luzów żadnych, ścisły samochód, a dla mnie stuka , czyli głośno pracuje po prostu.  Z takich ważnych rzeczy poszycia boczne wielki drzwi w mojej wersji 3d, oraz błotników czy przednich, czy tylnych z bardzo cieniutkich blach robione, warto od razu kupić i zamontować listy ochronne, no i chlapacze. Taka cenna sprawa jeszcze to jak na małe i tanie 

 autko ma bardzo dobre oświetlenie drogi, jak dorosły samochód niemal.
ps.
Dzięki za namiary na części, ale patrzę , że w tym sklepie nie widzę zestawu sprzęgła w tak dobrej cenie do wersji 65 KM tylko do 80 kM a tam jednak jakas różnica podobno jest.