Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Skyline] E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-09-12, 20:28

DubSon pisze:To tylko zapowiedź sezonu 2015
Trzymam kciuki, super sprawa. Też mi to chodzi po głowie taki projekt z GA :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-09-25, 10:35

foo, dzięki ;)
Mi już ten pomysł chodzi po głowie z dwa lata :P


o k*^*a!
ale mam dylemat!
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
3kPLN to nie mało. Ale już można się bawić :roll:


PS.
auto stoi, bo jest problem z alternatorem - jakiś sprytny magik
wsadził alternator z innego auta, który ni w ryj teraz nie chce pasować :shock:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-09-25, 11:12

DubSon, niezła opcja.

BTW. Ciekawe czy na tych tłokach QG18DE by nie jadło oleju? :)

Awatar użytkownika
vodzu18
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-02-24, 22:23
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: vodzu18 » 2014-09-25, 21:48

mam od micry jc

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-06, 15:48

Niby GA16 z Sentry B14 ma CR 9,7:1, niektórzy piszą, że jednak 9,5:1
Czy warto mi kupić set na 9,1:1 czy lepiej od razu dać 8,5:1?
Obecnie będzie soft turbo na jakieś 160KM.
Docelowo ma być nieco ponad 200KM (coś musi te VVLe/VTeci pogonić :evil:) -
- w końcu w dalszym ciągu to będzie dupowóz :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-10-06, 18:39

Jaki masz seryjny stopień sprężania??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-06, 18:59

Wg en.wikipedia mam 9,7:1 ale hamburgery jakies robili pomiary i bylo ok. 9.525:1 wiec sam nie wiem.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-10-06, 19:02

Daruj sobie odprężanie ;-)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-06, 19:18

Serio? Nie chcialbym zeby cos sie wysralo. Mam do wyboru kute tloki i korby z okreslonym CR 8,5:1 9,1:1 i 10:1 wiec co najlepiej wybrac?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-10-06, 19:47

Serie ;] te kucizny to lipnie zrobione sa czesto. Najlepszym tlokiem zawsze bedzie OEM. No chyba że chcesz w qtas mocy mieć z 400 to wtedy mozna sie w kute graty bawić ;], dla mnie każdy czy to ga czy sr pakuje kute graty i ma mniej niż 330 koni to pakuje kase na marne troche.... ;) Zainwestuj ta kase w dobrego kompa (co najmniej DET III) i porządne strojenie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-06, 19:52

No dobrze, zawsze pare tysi w kieszeni :D
Ale uszczelkę grubszą dorobić bym musiał?

Co od kompa, to mam DET2 nówkę...
Stroić chcę sam - chce się nauczyć na N/A oczywiście ;)

Tak myślę o tym odprężaniu, bo głowice w GA16 NVCS są dość delikatne i lubią pękać..

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-10-06, 19:59

Jak seria ma poniżej 10:1 to nic bym nie robił ;) DET2 jest spoko ale do wolnossaczka, do T to już o 3 bym myślał bo ma FITa....albo odrazu w EMU iść....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-10-19, 09:51

Turbinki nie będzie...
...w tym samochodzie ;)

Ale w tym już tak :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-10-19, 10:01

DubSon, no to gdzie prezentacja nowego cuda? :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-10-19, 10:21

Ale dalej FWD :(

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2014-10-19, 10:32

k....a gdzie Wy odgrzebujecie takie auta hehe.dziś też byłem obejżeć starego japońca tyle że cresside,ale kolo troche pop.. i nie doszło do transakcji.dawaj nową prezentacje,bo jak jak do cholerki lubię klasyki i jeszcze z jp. :mrgreen:

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-02, 08:50

W końcu zrobiłem porządek z alternatorem.
Działa i nie piszczy :D

Wyregulowałem także zawory, nastała błoga cisza,
a i dupohamownia stwierdziła jakąś poprawę :))

Zostało wymienić rozrząd, łożysko wyciskowe, płyny/filtry
i chyba założę stożek i wyreguluję gaźnik, bo po świecach widać, że jest ubogo :->

Jak skończę , to biorę się za SSSa :mrgreen:

Obrazek

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2014-11-08, 08:54

Dolot, widziałem zrobiony :D

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-08, 09:37

Na razie wersja testowa...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

...ale jeszcze nie przetestowana :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2014-11-08, 10:13 przez DubSon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-08, 09:56

Foty nie działają

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-08, 10:14

Hmm, dziwne..
no ale teraz to już muszą działać :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-11-08, 11:03

Teraz działa :D

Ja miałem tak:

Obrazek

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-01-08, 14:26

Ty miales duza chlodnice, ja mam malutka i lapie mi prosto z grilla, a od kolektora dzieli go wygieta blacha ;)


JR3 BRONZE lub GOLD czy JR4 GOLD ?
http://japanracing.eu/index.php?action= ... 9&partia=0

Fajna okazja z zakupem grupowym, zal nie skorzystac ;)

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-01-08, 17:11

DubSon, nie przerywa ok, 3~4k obr, przy tym stożku?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-01-08, 17:15

Nie uzywam takich wysokich obrotow, bo wtedy silnik wydaje dziwne dzwieki i sie boje xD
Ale z tego co kojarze, to nie. Tylko pojawia sie "kop" przy 2,5K i wtedy czuc te 75KM/1000kg :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-01-08, 19:18

JR10 tylko i wyłącznie :-)

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-01-08, 19:24

tak to ja też tak mam, ale to bardziej kwestia po 1. 8v więc kręci się od dołu, po 2 krótka skrzynia fabrycznie ;)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-01-08, 19:53

Ryba, ET15 8J nie podejdzie za nic nigdy, a fajne są ;)

garygary, mam 4MT więc więcej niż 110km/h nie jade, bo się boję :P
A wcześniej 160km/h latał bez problemu :shock:

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2015-01-08, 21:12

mój przed remontem silnika, max 160, teraz po remoncie 180 zamknięte :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-01-08, 21:14

Gdyby droga była dłuższa, to pewnie też by poleciał więcej, ale już nie chciałem przesadzać :D
Mówisz o E16, tak?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”