Trzymam kciuki, super sprawa. Też mi to chodzi po głowie taki projekt z GADubSon pisze:To tylko zapowiedź sezonu 2015
[ Skyline] E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
foo, dzięki
Mi już ten pomysł chodzi po głowie z dwa lata
o k*^*a!
ale mam dylemat!
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
3kPLN to nie mało. Ale już można się bawić
PS.
auto stoi, bo jest problem z alternatorem - jakiś sprytny magik
wsadził alternator z innego auta, który ni w ryj teraz nie chce pasować
Mi już ten pomysł chodzi po głowie z dwa lata
o k*^*a!
ale mam dylemat!
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
3kPLN to nie mało. Ale już można się bawić
PS.
auto stoi, bo jest problem z alternatorem - jakiś sprytny magik
wsadził alternator z innego auta, który ni w ryj teraz nie chce pasować
Jaki masz seryjny stopień sprężania??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Daruj sobie odprężanie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Serie te kucizny to lipnie zrobione sa czesto. Najlepszym tlokiem zawsze bedzie OEM. No chyba że chcesz w qtas mocy mieć z 400 to wtedy mozna sie w kute graty bawić , dla mnie każdy czy to ga czy sr pakuje kute graty i ma mniej niż 330 koni to pakuje kase na marne troche.... Zainwestuj ta kase w dobrego kompa (co najmniej DET III) i porządne strojenie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jak seria ma poniżej 10:1 to nic bym nie robił DET2 jest spoko ale do wolnossaczka, do T to już o 3 bym myślał bo ma FITa....albo odrazu w EMU iść....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
DubSon, no to gdzie prezentacja nowego cuda?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
W końcu zrobiłem porządek z alternatorem.
Działa i nie piszczy
Wyregulowałem także zawory, nastała błoga cisza,
a i dupohamownia stwierdziła jakąś poprawę
Zostało wymienić rozrząd, łożysko wyciskowe, płyny/filtry
i chyba założę stożek i wyreguluję gaźnik, bo po świecach widać, że jest ubogo
Jak skończę , to biorę się za SSSa
Działa i nie piszczy
Wyregulowałem także zawory, nastała błoga cisza,
a i dupohamownia stwierdziła jakąś poprawę
Zostało wymienić rozrząd, łożysko wyciskowe, płyny/filtry
i chyba założę stożek i wyreguluję gaźnik, bo po świecach widać, że jest ubogo
Jak skończę , to biorę się za SSSa
Na razie wersja testowa...
...ale jeszcze nie przetestowana
...ale jeszcze nie przetestowana
Ostatnio zmieniony 2014-11-08, 10:13 przez DubSon, łącznie zmieniany 1 raz.
Ty miales duza chlodnice, ja mam malutka i lapie mi prosto z grilla, a od kolektora dzieli go wygieta blacha
JR3 BRONZE lub GOLD czy JR4 GOLD ?
http://japanracing.eu/index.php?action= ... 9&partia=0
Fajna okazja z zakupem grupowym, zal nie skorzystac
JR3 BRONZE lub GOLD czy JR4 GOLD ?
http://japanracing.eu/index.php?action= ... 9&partia=0
Fajna okazja z zakupem grupowym, zal nie skorzystac