Autobus VQ35DE on board
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Pilnuj bardzo wymiany oleju w tej skrzyni - póki nie ma "silnych" objawów. Jak nie szarpie za mocno podczas przełączania biegów 2/3 albo redukcji 3/2 to git.
Wg. reno to się nie wymienia oleju... a powinno, i potem padają skrzynie. Wymiana jest łatwa i olej nie jest za drogi.
A tak BTW to forum espacowe ma inny poziom niż nissanowe
Wg. reno to się nie wymienia oleju... a powinno, i potem padają skrzynie. Wymiana jest łatwa i olej nie jest za drogi.
A tak BTW to forum espacowe ma inny poziom niż nissanowe
Garstka info dla niewiernych
Niby auto francuskie, ale to przykład globalnego konstruowania:
jak wiadomo: silnik Nissana VQ35DE
skrzynia: Aisin, made in japan, ta sama co w Maximie, Volvach, Saabach
fabryczne amory to KYB made in spain, fabryczne sprężyny to Suplex made in germany, fabryczne elementy zawieszenia to TRW
przepływka Boscha, oświetlenie Valeo, szyby Pilkington
rozrusznik i altek Hitachi
itd.
hmm, w sumie nie wiem co dokładnie francuskie tam jest...
I jeszcze taki bonus, co jest niestety częstą udręką w Nissanach: auto nie rdzewieje
Maska aluminiowa, poszycie drzwi aluminiowe, plastikowe są: przednie błotniki, zderzaki przód tył, klapa tylna.
Co się da w podwoziu też jest osłonięte plastikami - nawet wahacze, gniazda sprężyn.
Reno daje 12 lat gwarancji na zabezpieczenie antykorozyjne, u mnie w aucie z 2004 nie ma rdzy nawet na podwoziu.
Bombel: mam chyba nawet taki sam kolorek auta
Niby auto francuskie, ale to przykład globalnego konstruowania:
jak wiadomo: silnik Nissana VQ35DE
skrzynia: Aisin, made in japan, ta sama co w Maximie, Volvach, Saabach
fabryczne amory to KYB made in spain, fabryczne sprężyny to Suplex made in germany, fabryczne elementy zawieszenia to TRW
przepływka Boscha, oświetlenie Valeo, szyby Pilkington
rozrusznik i altek Hitachi
itd.
hmm, w sumie nie wiem co dokładnie francuskie tam jest...
I jeszcze taki bonus, co jest niestety częstą udręką w Nissanach: auto nie rdzewieje
Maska aluminiowa, poszycie drzwi aluminiowe, plastikowe są: przednie błotniki, zderzaki przód tył, klapa tylna.
Co się da w podwoziu też jest osłonięte plastikami - nawet wahacze, gniazda sprężyn.
Reno daje 12 lat gwarancji na zabezpieczenie antykorozyjne, u mnie w aucie z 2004 nie ma rdzy nawet na podwoziu.
Bombel: mam chyba nawet taki sam kolorek auta
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szybszy na ćwiartkę od Primery
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
I turbo dołożyć
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
fotele 2 i 3 rzędu w tym aucie to pewnie dodatkowe 100kg...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Bombel Fajne Autko
Miałem poprzednika III w 3.0 V6 fajnie się jezdziło poziom wygłuszenia itp nieosiągalne w innych autach no i całkowity brak rdzy
Miałem poprzednika III w 3.0 V6 fajnie się jezdziło poziom wygłuszenia itp nieosiągalne w innych autach no i całkowity brak rdzy
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Haha wiedziałem że długo nie pozostanie seryjne, szkoda marnowac potencjału tego silnika
Ps. przed zmiana wydechu dwaj na rolki
Ps. przed zmiana wydechu dwaj na rolki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Autobus był na myciu w INSANE GARAGE: viewtopic.php?p=369944#369944
Pojechał w takim stanie:
Zaczęło się od aktywnej piany i mycia na dwa wiadra:
Samochód był niby czysty, ale tak wyglądała glinka po kilku ruchach:
ale za to usunęła takie babole:
Potem koła, a było na nich mnóstwo syfu z klocków:
Wnętrze też trochę poprawione:
Potem woskowanie collinite 476s i efekt końcowy:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Bg8j_TH ... e=youtu.be[/youtube]
Pojechał w takim stanie:
Zaczęło się od aktywnej piany i mycia na dwa wiadra:
Samochód był niby czysty, ale tak wyglądała glinka po kilku ruchach:
ale za to usunęła takie babole:
Potem koła, a było na nich mnóstwo syfu z klocków:
Wnętrze też trochę poprawione:
Potem woskowanie collinite 476s i efekt końcowy:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Bg8j_TH ... e=youtu.be[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2014-11-16, 12:51 przez bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlatego zgodnie ze sztuką powinno się na kobyłki auto postawić i nie pryskać chemią do alusów po hamulcach...bombel pisze:a tarcze faktycznie od środka czyszczącego się zawstydziły
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx