No nie dał szans innym hehhh. No bingo Ad@mus, akryl do klaru w odpowiedniej ilości. Szarym to to nigdy nie będzie i bardzo dobrze się stało
[ Primera] REDBARON von BALERON - P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No nie dał szans innym hehhh. No bingo Ad@mus, akryl do klaru w odpowiedniej ilości. Szarym to to nigdy nie będzie i bardzo dobrze się stało
Ad@mus na gg to raz na tydzień zaglądam... najlepiej jak upolujesz mnie na forum PW pod tytułem wejdź na gg, pisawszy kiedyś tam 
Oki, troszkę to trwało, ale czekałem na pierścienie centrujące, tak, że 67.1 na 66.1 dotarły, do tego nakrętki ze spa wróciły, oponki Minerva i Sailun Atrezzo ZS+. Wszystko siadło p&p i rzuciłem je jednak na Primerkę, niech Ashin ma fafnuśne wozidło, a co


			
									
									
						Oki, troszkę to trwało, ale czekałem na pierścienie centrujące, tak, że 67.1 na 66.1 dotarły, do tego nakrętki ze spa wróciły, oponki Minerva i Sailun Atrezzo ZS+. Wszystko siadło p&p i rzuciłem je jednak na Primerkę, niech Ashin ma fafnuśne wozidło, a co


Foo, ale z tego co wiem Arrow76 chciał tyłek nieco w górę podnieść 
A felunek w Baleronie wyszedł genialnie![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									A felunek w Baleronie wyszedł genialnie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ta lewa to ulega najszybszej biodegradacji... U siebie też wymieniałem jakiś czas temu obie bo straszyły swoim wygładem - poprzecinane i metal wystawał. O ile ze ściągnięciem ich nie ma problemu, o tyle z założeniem jest już większa zabawa 
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dzięki Ramzes, to prawda, profil 40 wysokością nie grzeszy i robi oko niesamowicie, ale trzeba uważać po naszych wspaniałych drogach. No coś za coś 
Oki, od wczoraj przesiadka na SSS'mana i witaj Baleronie w garage. Na początek zagościła płukanka od Liqui Moly Engine Flush, filtr Knecht i olej 5w50 Mobil 1 Rally Formula. Następnie zaglądnąłem co tam w dolocie siedzi i Pipercross nadawał się już do czyszczenia, tak, że kąpiel w gorącej wodzie z detergentami i napuszczenie olejkiem ITG.

Najlepsze nastąpiło dopiero później, podczas demolki wnętrza, co by dostać się do mocowań amortyzatorów zabrałem się z Tomusiem za rozkręcanie wnętrza hehehe
 Oczywiście mocowań tam nie znalazłem jak na rasowe GT przystało, no coś za dużo tematów za ostatni miesiąc miałem na głowie i jakoś takoś się mi zapomniało... Skoro już rozebrane, to odkurzyłem wszelkie zakamarki i umyłem. Rudej nie stwierdzono, otwory wzmocnień napuściłem przezroczystym Novolem do konserwacji profili i skręciłem wszystko w całość.




Dupka w górę, koła out, a ścisk stolarski posłużył do zmierzenia tarczy bo ponoć dwie średnice były. Tak, że 257 mam, cokolwiek to znaczy
 Obecne tarcze są już mocno podebrane, od przodu około 1mm, a od wewnętrznej strony cokolik ma już dobre 2mm, klocków zostało raptem ~3mm, tak, że nie ma co - trzeba to wymienić.


Stay tuned
			
									
									
						Oki, od wczoraj przesiadka na SSS'mana i witaj Baleronie w garage. Na początek zagościła płukanka od Liqui Moly Engine Flush, filtr Knecht i olej 5w50 Mobil 1 Rally Formula. Następnie zaglądnąłem co tam w dolocie siedzi i Pipercross nadawał się już do czyszczenia, tak, że kąpiel w gorącej wodzie z detergentami i napuszczenie olejkiem ITG.
Najlepsze nastąpiło dopiero później, podczas demolki wnętrza, co by dostać się do mocowań amortyzatorów zabrałem się z Tomusiem za rozkręcanie wnętrza hehehe
Dupka w górę, koła out, a ścisk stolarski posłużył do zmierzenia tarczy bo ponoć dwie średnice były. Tak, że 257 mam, cokolwiek to znaczy
Stay tuned
foo, to może by tak pójść za ciosem:Najlepsze nastąpiło dopiero później, podczas demolki wnętrza, co by dostać się do mocowań amortyzatorów zabrałem się z Tomusiem za rozkręcanie wnętrza heheheOczywiście mocowań tam nie znalazłem jak na rasowe GT przystało, no coś za dużo tematów za ostatni miesiąc miałem na głowie i jakoś takoś się mi zapomniało...

					Ostatnio zmieniony 2014-09-10, 22:20 przez wod2u, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									pozdr. Kamil
						Wod2u fota się mi nie wczytuje 
Dziś już nie było tak wesoło. Jarzmo przywitało mnie zatartą prowadnicą. Ani po dobroci, ani palnik, młotek, imadło, nacięcie - nic nie pomogło. Na pobliskim złomie nabyłem używane, z polifta. Z klockami też wyszły ułamki, prawa strona ma oryginalne blaszki w których siedzi klocek, natomiast lewa - klocki latały luzem, że to się tam nie tłukło i cokolwiek hamowało to szacun. Wiele się nie zastanawiając kawałek blachy w łapki, nożyce do blachy i zabrałem się za wycinanie zamiennika wg. kształtu oryginału. Na tył, postanowiłem nie świrować zbytnio i wrzucić duet tarcz i klocków ABE.



Coś pięknego wymieniać amory w GT
 3 minuty i kolumna uwolniona.


Rzut oka na wnęki, hehehe banana mam od ucha do ucha, bo dla wieloletniego posiadacza 100NX, taki widok to nierealne
 Zabrałem się za odczyszczenie ich z piachu itd. i na garage zaglądnął Tomuś , z miejsca dorwał się do środka konserwującego i odmalował oba nadkola - za co dzięki, niezostanie to zapomniane. Ja natomiast w tym czasie rozebrałem kolumny amorów co by poduchę odzyskać i zabrałem się za montaż kompletu KYB.










Oki, dość na dziś, niech to sobie wyschnie, a kolumny nabiorą mocy urzędowej.

			
									
									
						Dziś już nie było tak wesoło. Jarzmo przywitało mnie zatartą prowadnicą. Ani po dobroci, ani palnik, młotek, imadło, nacięcie - nic nie pomogło. Na pobliskim złomie nabyłem używane, z polifta. Z klockami też wyszły ułamki, prawa strona ma oryginalne blaszki w których siedzi klocek, natomiast lewa - klocki latały luzem, że to się tam nie tłukło i cokolwiek hamowało to szacun. Wiele się nie zastanawiając kawałek blachy w łapki, nożyce do blachy i zabrałem się za wycinanie zamiennika wg. kształtu oryginału. Na tył, postanowiłem nie świrować zbytnio i wrzucić duet tarcz i klocków ABE.
Coś pięknego wymieniać amory w GT
Rzut oka na wnęki, hehehe banana mam od ucha do ucha, bo dla wieloletniego posiadacza 100NX, taki widok to nierealne
Oki, dość na dziś, niech to sobie wyschnie, a kolumny nabiorą mocy urzędowej.
Oooo widzę, Panie Foo, że się dzieje i to sporo 
 Za osłoną od rury wlewu paliwa dożo ziemi i piachu było? Sprężynki OEM czy coś nowego?
A i dobra rada - nie zakładaj plastikowych nadkoli - szybciej wcina błotniki tylne - doświadczenia z P10
Pozdrowienia dla Tomusia![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									A i dobra rada - nie zakładaj plastikowych nadkoli - szybciej wcina błotniki tylne - doświadczenia z P10
Pozdrowienia dla Tomusia
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
@janusz
Nadszedł czas i na Redbarona
 Za osłoną jakieś groszowe sprawy, może dlatego, że porządnej zimy to to auto jeszcze nie widziało 
 Kolumnę amortyzatora złożyłem w oparciu o sprężynę KYB, zresztą jak i amor i osłonę z odbojem. Stawiając obie sprężyny obok siebie, czyli OEM z zamiennikiem, to stara przysiadła o dobre 1.5cm. Pozdrowienia - zanotowane 
@wod2u
Do zrobienia jak najbardziej w sedanie, fotę przesyłam Tomusiowi, niech się napatrzy i skusi to mnie zmusi, bo będzie mi jojdał za uchem, w końcu ma P11 GX w sedanie
			
									
									
						Nadszedł czas i na Redbarona
@wod2u
Do zrobienia jak najbardziej w sedanie, fotę przesyłam Tomusiowi, niech się napatrzy i skusi to mnie zmusi, bo będzie mi jojdał za uchem, w końcu ma P11 GX w sedanie
foo, po mojemu to do HB też wejdzie, w końcu otwory (na wylot?) są, po podłodze da się to puścić na tyle nisko, żeby za bardzo nie przeszkadzało, jedyne, co trzeba zrobić to wspawać dodatkowe szpilki w górne mocowania amorów, żeby było do czego przykręcić 
  
Drążę, bo wiem, ile daje przednia rozpórka Twojej produkcji, jakbyś zrobił tylną byłbym pewnie jednym z pierwszych klientów
			
									
									Drążę, bo wiem, ile daje przednia rozpórka Twojej produkcji, jakbyś zrobił tylną byłbym pewnie jednym z pierwszych klientów
pozdr. Kamil
						w HB trochę trzeba modzi bo jest to wzmocnienie z blachy przykręcone co u foo na foto widać zdjęte
otwory w karoserii są, brakuje tylko szpilek w górnym mocowaniu amortyzatora i rozpórki
			
									
									otwory w karoserii są, brakuje tylko szpilek w górnym mocowaniu amortyzatora i rozpórki
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
						SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
@wod2u

@Ad@mus & marlos90
Dokładnie. To wzmocnienie w HB, to kawał mocnych, sprytnie ukształtowanych blach, ono robi robotę. Tam pasowałoby się przebić przez te blachy jakimiś sprytnym sposobem i spiąć ze sobą mocowania amorów. Może kiedyś
Oki, dupka poskładana, heble w tonacji "Dwa kolory" fooślowsky
 


Nakrętki ze śrubami potraktowane takim oto specyfikiem.

Przód rozmontowany, reszta następnym razem.


			
									
									
						@Ad@mus & marlos90
Dokładnie. To wzmocnienie w HB, to kawał mocnych, sprytnie ukształtowanych blach, ono robi robotę. Tam pasowałoby się przebić przez te blachy jakimiś sprytnym sposobem i spiąć ze sobą mocowania amorów. Może kiedyś
Oki, dupka poskładana, heble w tonacji "Dwa kolory" fooślowsky
Nakrętki ze śrubami potraktowane takim oto specyfikiem.
Przód rozmontowany, reszta następnym razem.
Foo, czym malowałeś zaciski? Hammerite?
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz czerwony Hammeride, ale krycie ma takie sobie, 3 warstwy jak nic, by ładnie odmalować - zwłaszcza na krawędziach. Szary natomiast to chlorokauczuk, jeszcze ze starych zapasów po foowoozowych.
Oki Baleron wypuszczony na drogi, hebelki docieram delikatnie, a końcówka prac przebiegła bez niespodzianek. OEM springi ok, mocowania też, OEM amory był już dość mocno wyklepane i pordzewiałe - siedziały tam Monroe z logiem Nissana wyprodukowane w Belgii, tak, że telefon do SPOKOjnego by znalazł fajny komplet.
Mocowaniom amorów wyczarowałem uszczelki.

Tomuś ponownie dorwał się do odczyszczenia i odmalowania nadkoli - bro należy się jak nic - dziękóweczka!


Schnij waściu

Zawias złożony, wybór padł na amory i odboje tak jak i z tyłu KYB Excel-G, wahacze Lemforder.

Hebelki złożone, koła i wyjazd



Błoga cisza, nic nie klika, nie puka, pyka - super. Ciekawe na jak długo hehehehe...
			
									
									
						Oki Baleron wypuszczony na drogi, hebelki docieram delikatnie, a końcówka prac przebiegła bez niespodzianek. OEM springi ok, mocowania też, OEM amory był już dość mocno wyklepane i pordzewiałe - siedziały tam Monroe z logiem Nissana wyprodukowane w Belgii, tak, że telefon do SPOKOjnego by znalazł fajny komplet.
Mocowaniom amorów wyczarowałem uszczelki.
Tomuś ponownie dorwał się do odczyszczenia i odmalowania nadkoli - bro należy się jak nic - dziękóweczka!
Schnij waściu
Zawias złożony, wybór padł na amory i odboje tak jak i z tyłu KYB Excel-G, wahacze Lemforder.
Hebelki złożone, koła i wyjazd
Błoga cisza, nic nie klika, nie puka, pyka - super. Ciekawe na jak długo hehehehe...
z czego zrobiliście uszczelkę na mocowanie amortyzatora??
			
									
									My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
						SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Foo, jarzmo też trzeba było dać na czerwono 
Widzę, że przód poskładany na smar miedziany
 Też za niedługo to mnie czeka - chyba wahacz górny zaczyna się tłuc... ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
			
									
									Widzę, że przód poskładany na smar miedziany
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_

