A co do konstrukcji silnika CD to nie ma lepszego diesla w niezawodności ja osobiście miałem 2 teraz 3 nie zawiódł mnie nigdy a lekko zemną nie miały , ojciec przejechał 300kkm bez remontu i teraz w już w P11 zrobił jakieś 40-50kkm i też bez awarji . O silnik trzeba dbać to się odwdzięczy !
[Primera] P11 2.0 TD aka Wiking
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no jeżeli zwiększamy układ to silnik będzie miał słabszy moment na niższych obrotach ale na wysokich więcej mocy . Co w dieslu nie jest potrzebne ale akurat u nas są dwie puszki o ile się nie mylę w dolocie które można wymienić na rurę i sam dolot też skrócić a IC'ka poprowadzić jak najkrócej się da
i najlepiej jak by pojemność układu dolotowego była bliska ale ciut większa niż pojemność skokowa silnika tylko teraz jak liczyć układ dolotowy czy z turbiną ?
A co do konstrukcji silnika CD to nie ma lepszego diesla w niezawodności ja osobiście miałem 2 teraz 3 nie zawiódł mnie nigdy a lekko zemną nie miały , ojciec przejechał 300kkm bez remontu i teraz w już w P11 zrobił jakieś 40-50kkm i też bez awarji . O silnik trzeba dbać to się odwdzięczy !
A co do konstrukcji silnika CD to nie ma lepszego diesla w niezawodności ja osobiście miałem 2 teraz 3 nie zawiódł mnie nigdy a lekko zemną nie miały , ojciec przejechał 300kkm bez remontu i teraz w już w P11 zrobił jakieś 40-50kkm i też bez awarji . O silnik trzeba dbać to się odwdzięczy !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
To liczenie ma sens przy wolnossących jednostkach. W przypadku turbo najlepiej, gdyby nic nie było ani przed, ani za turbo. A zwiększenie pojemności układu od turbiny do kolektora skutkuje zwiększeniem się laga o czas napełniania.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
przejechane od zaświecenia się na stałe rezerwy jakieś 90km następnie zalane nieco ponad 9l ropy i oto zdjęcie
ile przejechałem i nie "szczeknął" mi jeszcze , tryb mieszany większość trasa . Max 120km/h , średnio 105km/h


P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
ładnie
ale muszę Cię rozczarować, że wskaźnik w p11 nie jest najdokładniejszym urządzeniem pomiarowym jeśli chodzi o ilość paliwa w zbiorniku
ja kiedyś zalałem do pełna i pokazało tylko 3/4 zbiornika. Raz jak zaświeciła mi się na stałe rezerwa, pojeździłem aż na komputerze pokazały się kreski zamiast zasięgu i zalałem 25 litrów. Wyszło ponad połowę
Przeważnie mój traktor oscyluje w granicach 6 l. Najmniejsze jakie miałem na trasie to 5,4, przy prędkości nie większej jak 80km/h (duży aczkolwiek płynny ruch).
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
no wiem wiem ale mój już rozgryzłem wskaźnik , podobne problemy miałem w jeden z P10
ale wiem ile mam w baku paliwa zawsze i ile przejadę na wskaźniku nie opieram się
mi wyszło teraz jakieś 4,5-4,7l spalanie
i jestem zadowolony bo mogę jeszcze z 0,3-0,4 zejść niżej w dłuższej trasie na lajcie
w P10 trasa Wronki - Rzeszów - Wronki jadąc non stop z przerwa 2 dniową w Rzeszowie spaliłem 5.5l około a jechałem po górkach pagórkach i nie jadąc 90 tylko 120-140 
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Ja nie mam tyle cierpliwości, żeby zejść aż tak nisko. ALe zobaczymy jak z nowym wydechem, bo ostatnio jadąc do Łodzi spalanie zeszło do 5,5l, a nigdy aż tak mało na tej trasie nie miałem.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
HakeN, powiedz że ta turbina jest z diesla.. bo chyba źle widzę 
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
a co to za różnica kolego haha ? turbina jest oczywiście z benzyny to Garrett T25 z Nissana 200SX S13 ! Turbina to turbina nie ważne czy z diesla czy z benzyny jak się wie co trzeba zrobić i ma się magika od turbin to będzie hulać jak potrzeba
nie bój się będzie się wkręcać wcześnie 
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
jakbyś potrzebował za jakiś czas to mam na stanie blok z tłokami i wałem, oraz cały drugi cd20t 
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Blok blokiem, marlos, Ty kompletuj sprawne głowice, bo będą się napewno sypać, jak mocniej zaczniemy dłubać xD
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Nie no, ogólnie większa sprężarka byłaby lepszym rozwiązaniem, aby przy tym samym ciśnieniu doładowania, obniżyć temperaturę powietrza (czysta termodynamika). No chyba, że ktoś chce przesadzić z doładowaniem, to tak na prawdę nic nie pomoże
Ale lepiej zrobić mixa, aby nie dłubać za bardzo kolektora wydechowego. Ciepła strona z naszej, a zimna z większej.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
to jest tylko "kit turbo" który zostanie inaczej zrobiony tylko muszle tak jak kolega wyżej pisał potrzebuje
nic nie spłonie nic się nie rozsypie wszystko ma granice , nie ma co się martwić
To nie rajdówka a "poprawiona" seria będzie 
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
czyli że jaki masz plan bo się zgubiłem, chcesz zimną stronę przełożyć do T2?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
plany są różne pomysły jeszcze bardziej różne zobaczymy jak to pójdzie i co dostanę i czy bez otwierania silnika i pompy coś powyżej 115KM uda się wyciągnąć . Na razie stoję bo fundusze przeszły na wakacje itp . i czekam
[ Dodano: 2014-06-23, 18:26 ]
nad morzem z ojcem
taki tam mały modzik , sprawdzałem jak bardzo głośniejszy zrobi się na stożku
różnica jest słychać ale to 90mm rura , pominąłem puche w nadkolu oczywiście i słychać jak zasysa teraz i chyba (pewnie efekt placebo ) lepsza rekcja na gaz na wyższych obrotach
mam nadzieję ,że jak przyjdzie stożek nie będzie dużo głośniej jak jest teraz 
[ Dodano: 2014-06-23, 18:26 ]
nad morzem z ojcem
taki tam mały modzik , sprawdzałem jak bardzo głośniejszy zrobi się na stożku
różnica jest słychać ale to 90mm rura , pominąłem puche w nadkolu oczywiście i słychać jak zasysa teraz i chyba (pewnie efekt placebo ) lepsza rekcja na gaz na wyższych obrotach
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
up!
jak Primera, śmiga już czy dalej się toczy jak większość
i jak T25? zrobiłeś coś z niej? jakby Ci zbywała to wal śmiało na pw
jak Primera, śmiga już czy dalej się toczy jak większość
i jak T25? zrobiłeś coś z niej? jakby Ci zbywała to wal śmiało na pw
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
no pisałem ,że na razie powoli bo z hajsem ubogo wyszło i wakacje były nie mam czasu dziś wróciłem do pracy a robię na 1,5etatu więc krucho ! Ale mały update pojawi się za jakiś czas
był plan M62+T28 ale na razie nie ma co świrować bo pompa nie da rady a zrobienie na nowych podzespołach które by dały rade pompę to jest tyle co za ten komplet używek w dobrym stanie !
[ Dodano: 2014-07-23, 15:54 ]
co by nie było ,że nic się nie dzieje to usunąłem puchę z nadkola i próbowałem zmieścić tam IC'ka z s14 ale mało miejsca .
Zegarek zamontowałem Apexi sobie taki tam
Przyszły również springi H&R -40
trzeba je oczyścić i odmalować .
Nie miałem czasu na robienie fury bo inne diesle robiłem przez ten czas
a tutaj turbina od startera która napędza prądnice
średnica wirnika gdzieś z 30-35cm
i olejum pełno bo taka natura silników hamerykańskich ,że walą nim

a wczoraj takie tam sobie dokładkę obkleiłem i zamontowałem ,jak zejdzie te 4-4,5cm w dół to będzie tarło coś mi się wydaje
[ Dodano: 2014-09-02, 08:38 ]
No co by nie było samochód stał 3tyg po strzałe rozrządu najpierw szukałem głowicy potem szukałem kogoś kto zrobi tanio i wreszcię zleciłem to mojemu magikowi aby ogarnął całość na nowym rozrzadzie ze szlifem i nowymi uszczelkami itp co zajeło mu ponad 2tyg jako , że nie miałem czasu w ogóle aby nadzorować czy samemu cokoliwiek zrobić
Głowice sam zawiozłem i odebrałem bo akurat po drodze do roboty jest szlifierz - werdykt 3zawory i 4 popychacze do wymiany dla mnie bomba
zrobiny "remont" głowicy i założona na nowej uszczelce metalowej wszelkie uszczelniacze i cały rozrząd z robocizną zapłaciłem śmieszne pieniądzę jak mi się wydaje za to ale mniejsza .
Jeżdzę już tydzien i wszytko jest malina wkręca się elegancko trzyma boost popychacze już nie klekocza podczas startu ,ale mam problem z falującymi obrotami na lekko rozgrzanym silniku
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iI03tnX ... e=youtu.be[/youtube]
myślałem ,że to wina tego tutaj zmiejszona pojemność dolotu i przepływka szaleje ale to nie o , nieszczelność też nie . I szukam dalej co to może być i dlaczego tylko przy lekko rozgrzanym na starcie i nigdzie indziej .

Robiony adapter pod przepływkę na specjalne moje zamówienie przez kolege scootera z TK
profi robota polecam - średnica 76mm
i mojej konstrukcji robiona osłona termiczna na szybko z tego co pod ręką
i zrobiłem zimny dolot do stożka zamiast halogenu który urwałem nie wiem jak zresztą
umyłem zgreda wypolerowałem i położyłem wosk
na żywo lepiej wyglada fajnie się świecił
wpadły też sprężyny na tył na razie bo czasu nie było na przód H&R -40 od Boro , takie same więcej zwojów ale niby obniżające hmmy
był też pomocnik
ziomek na L4 to się nudzi
a to efekt , jak dla mnie nic nie zjechał na dół

byłem też na grzybach przedwczoraj i jagodach
i tak ładnie wyglądał między drzewami

[ Dodano: 2014-07-23, 15:54 ]
co by nie było ,że nic się nie dzieje to usunąłem puchę z nadkola i próbowałem zmieścić tam IC'ka z s14 ale mało miejsca .
Zegarek zamontowałem Apexi sobie taki tam
Przyszły również springi H&R -40
Nie miałem czasu na robienie fury bo inne diesle robiłem przez ten czas
a tutaj turbina od startera która napędza prądnice
i olejum pełno bo taka natura silników hamerykańskich ,że walą nim

a wczoraj takie tam sobie dokładkę obkleiłem i zamontowałem ,jak zejdzie te 4-4,5cm w dół to będzie tarło coś mi się wydaje
[ Dodano: 2014-09-02, 08:38 ]
No co by nie było samochód stał 3tyg po strzałe rozrządu najpierw szukałem głowicy potem szukałem kogoś kto zrobi tanio i wreszcię zleciłem to mojemu magikowi aby ogarnął całość na nowym rozrzadzie ze szlifem i nowymi uszczelkami itp co zajeło mu ponad 2tyg jako , że nie miałem czasu w ogóle aby nadzorować czy samemu cokoliwiek zrobić
Jeżdzę już tydzien i wszytko jest malina wkręca się elegancko trzyma boost popychacze już nie klekocza podczas startu ,ale mam problem z falującymi obrotami na lekko rozgrzanym silniku
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iI03tnX ... e=youtu.be[/youtube]
myślałem ,że to wina tego tutaj zmiejszona pojemność dolotu i przepływka szaleje ale to nie o , nieszczelność też nie . I szukam dalej co to może być i dlaczego tylko przy lekko rozgrzanym na starcie i nigdzie indziej .
Robiony adapter pod przepływkę na specjalne moje zamówienie przez kolege scootera z TK
i zrobiłem zimny dolot do stożka zamiast halogenu który urwałem nie wiem jak zresztą
umyłem zgreda wypolerowałem i położyłem wosk
wpadły też sprężyny na tył na razie bo czasu nie było na przód H&R -40 od Boro , takie same więcej zwojów ale niby obniżające hmmy
był też pomocnik
a to efekt , jak dla mnie nic nie zjechał na dół
byłem też na grzybach przedwczoraj i jagodach
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Jest tak czerwony jak muchomor w tym lesie, tylko kropek nie maHakeN pisze: i tak ładnie wyglądał między drzewami
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Ad@mus, słuszna uwaga 
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Byleby nie na na przód te sprężyny od 1.6 bo będzie pływał bardzo --> masa z przodu jest większa, a springi są bardziej miękkie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
nie no Boro miał u siebie w Primerze i obniżające niby i na nich też było napisane i oto dowód http://www.h-r.com/bin/29778.pdf wszysło jak wyszło , MIG już na samochodzie ojca znalazłem na lotnisku gościa co organizuje takie gadżety !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Tam jest napisane, że "obniżają auto do ok 35 mm", więc w połączeniu z przodem może tyle dadzą.HakeN pisze:oto dowód http://www.h-r.com/bin/29778.pdf
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
nic mu się nie stanie z od wody spokojnie
co do rozmiaru opon takie będą na razie bo co zjade do gleby teraz to zakładając 16"/60 albo 17"/55-60 to spowrotem wjade , tak mi się dobrze jeździ a mocy nie ma dużo jest ekonomia z ergonomia na =
a gotówki na znów nowy komplet opon z felgami nei ma i jest to bezcelowe .
co do rozmiaru opon takie będą na razie bo co zjade do gleby teraz to zakładając 16"/60 albo 17"/55-60 to spowrotem wjade , tak mi się dobrze jeździ a mocy nie ma dużo jest ekonomia z ergonomia na =
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
HakeN, żebyś się nie zdziwił z tą wodą.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
