Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Primera] P11 2.0 TD aka Wiking

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-04, 13:08

no jeżeli zwiększamy układ to silnik będzie miał słabszy moment na niższych obrotach ale na wysokich więcej mocy . Co w dieslu nie jest potrzebne ale akurat u nas są dwie puszki o ile się nie mylę w dolocie które można wymienić na rurę i sam dolot też skrócić a IC'ka poprowadzić jak najkrócej się da :) i najlepiej jak by pojemność układu dolotowego była bliska ale ciut większa niż pojemność skokowa silnika tylko teraz jak liczyć układ dolotowy czy z turbiną ?
A co do konstrukcji silnika CD to nie ma lepszego diesla w niezawodności ja osobiście miałem 2 teraz 3 nie zawiódł mnie nigdy a lekko zemną nie miały , ojciec przejechał 300kkm bez remontu i teraz w już w P11 zrobił jakieś 40-50kkm i też bez awarji . O silnik trzeba dbać to się odwdzięczy !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-04, 16:20

To liczenie ma sens przy wolnossących jednostkach. W przypadku turbo najlepiej, gdyby nic nie było ani przed, ani za turbo. A zwiększenie pojemności układu od turbiny do kolektora skutkuje zwiększeniem się laga o czas napełniania.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-09, 14:44

przejechane od zaświecenia się na stałe rezerwy jakieś 90km następnie zalane nieco ponad 9l ropy i oto zdjęcie :-o :-o ile przejechałem i nie "szczeknął" mi jeszcze , tryb mieszany większość trasa . Max 120km/h , średnio 105km/h
Obrazek
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-09, 15:39

ładnie ;) ale muszę Cię rozczarować, że wskaźnik w p11 nie jest najdokładniejszym urządzeniem pomiarowym jeśli chodzi o ilość paliwa w zbiorniku :D ja kiedyś zalałem do pełna i pokazało tylko 3/4 zbiornika. Raz jak zaświeciła mi się na stałe rezerwa, pojeździłem aż na komputerze pokazały się kreski zamiast zasięgu i zalałem 25 litrów. Wyszło ponad połowę ;) Przeważnie mój traktor oscyluje w granicach 6 l. Najmniejsze jakie miałem na trasie to 5,4, przy prędkości nie większej jak 80km/h (duży aczkolwiek płynny ruch).

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-09, 16:06

no wiem wiem ale mój już rozgryzłem wskaźnik , podobne problemy miałem w jeden z P10 :) ale wiem ile mam w baku paliwa zawsze i ile przejadę na wskaźniku nie opieram się :) mi wyszło teraz jakieś 4,5-4,7l spalanie :) i jestem zadowolony bo mogę jeszcze z 0,3-0,4 zejść niżej w dłuższej trasie na lajcie :) w P10 trasa Wronki - Rzeszów - Wronki jadąc non stop z przerwa 2 dniową w Rzeszowie spaliłem 5.5l około a jechałem po górkach pagórkach i nie jadąc 90 tylko 120-140 :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-10, 11:47

Ja nie mam tyle cierpliwości, żeby zejść aż tak nisko. ALe zobaczymy jak z nowym wydechem, bo ostatnio jadąc do Łodzi spalanie zeszło do 5,5l, a nigdy aż tak mało na tej trasie nie miałem.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-12, 19:14

5,5l to jest norma w trasie :D
a dziś przyszedł kolejny grat do pakietu mocy :D Obrazek
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-06-12, 19:27

HakeN, powiedz że ta turbina jest z diesla.. bo chyba źle widzę :/
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-12, 19:41

a co to za różnica kolego haha ? turbina jest oczywiście z benzyny to Garrett T25 z Nissana 200SX S13 ! Turbina to turbina nie ważne czy z diesla czy z benzyny jak się wie co trzeba zrobić i ma się magika od turbin to będzie hulać jak potrzeba :) nie bój się będzie się wkręcać wcześnie :D
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-06-12, 20:07

jakbyś potrzebował za jakiś czas to mam na stanie blok z tłokami i wałem, oraz cały drugi cd20t ;)
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-12, 20:18

Obawiam się, że nie masz zielonego pojęcia co robisz....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-12, 20:28

Blok blokiem, marlos, Ty kompletuj sprawne głowice, bo będą się napewno sypać, jak mocniej zaczniemy dłubać xD

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-12, 20:35

Nie ms znaczenia czy tufbo od diesla czy benzyny. Obawiam s ie z3 jest za duza i silnik splonie

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-12, 20:38

Nie no, ogólnie większa sprężarka byłaby lepszym rozwiązaniem, aby przy tym samym ciśnieniu doładowania, obniżyć temperaturę powietrza (czysta termodynamika). No chyba, że ktoś chce przesadzić z doładowaniem, to tak na prawdę nic nie pomoże :) Ale lepiej zrobić mixa, aby nie dłubać za bardzo kolektora wydechowego. Ciepła strona z naszej, a zimna z większej.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-12, 20:54

to jest tylko "kit turbo" który zostanie inaczej zrobiony tylko muszle tak jak kolega wyżej pisał potrzebuje :) nic nie spłonie nic się nie rozsypie wszystko ma granice , nie ma co się martwić :) To nie rajdówka a "poprawiona" seria będzie :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-06-16, 20:22

czyli że jaki masz plan bo się zgubiłem, chcesz zimną stronę przełożyć do T2?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-06-17, 07:17

plany są różne pomysły jeszcze bardziej różne zobaczymy jak to pójdzie i co dostanę i czy bez otwierania silnika i pompy coś powyżej 115KM uda się wyciągnąć . Na razie stoję bo fundusze przeszły na wakacje itp . i czekam

[ Dodano: 2014-06-23, 18:26 ]
nad morzem z ojcem :D
Obrazek

taki tam mały modzik , sprawdzałem jak bardzo głośniejszy zrobi się na stożku Obrazek
różnica jest słychać ale to 90mm rura , pominąłem puche w nadkolu oczywiście i słychać jak zasysa teraz i chyba (pewnie efekt placebo ) lepsza rekcja na gaz na wyższych obrotach :D mam nadzieję ,że jak przyjdzie stożek nie będzie dużo głośniej jak jest teraz :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-07-12, 18:54

up!
jak Primera, śmiga już czy dalej się toczy jak większość ;p
i jak T25? zrobiłeś coś z niej? jakby Ci zbywała to wal śmiało na pw
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-09-02, 07:43

no pisałem ,że na razie powoli bo z hajsem ubogo wyszło i wakacje były nie mam czasu dziś wróciłem do pracy a robię na 1,5etatu więc krucho ! Ale mały update pojawi się za jakiś czas :) był plan M62+T28 ale na razie nie ma co świrować bo pompa nie da rady a zrobienie na nowych podzespołach które by dały rade pompę to jest tyle co za ten komplet używek w dobrym stanie !

[ Dodano: 2014-07-23, 15:54 ]
co by nie było ,że nic się nie dzieje to usunąłem puchę z nadkola i próbowałem zmieścić tam IC'ka z s14 ale mało miejsca .
Zegarek zamontowałem Apexi sobie taki tam :D
Obrazek
Przyszły również springi H&R -40 :D trzeba je oczyścić i odmalować .
Obrazek
Obrazek

Nie miałem czasu na robienie fury bo inne diesle robiłem przez ten czas :D
Obrazek
Obrazek
a tutaj turbina od startera która napędza prądnice :D średnica wirnika gdzieś z 30-35cm :D
Obrazek
i olejum pełno bo taka natura silników hamerykańskich ,że walą nim
Obrazek

a wczoraj takie tam sobie dokładkę obkleiłem i zamontowałem ,jak zejdzie te 4-4,5cm w dół to będzie tarło coś mi się wydaje :D
Obrazek

[ Dodano: 2014-09-02, 08:38 ]
No co by nie było samochód stał 3tyg po strzałe rozrządu najpierw szukałem głowicy potem szukałem kogoś kto zrobi tanio i wreszcię zleciłem to mojemu magikowi aby ogarnął całość na nowym rozrzadzie ze szlifem i nowymi uszczelkami itp co zajeło mu ponad 2tyg jako , że nie miałem czasu w ogóle aby nadzorować czy samemu cokoliwiek zrobić :( Głowice sam zawiozłem i odebrałem bo akurat po drodze do roboty jest szlifierz - werdykt 3zawory i 4 popychacze do wymiany dla mnie bomba :P zrobiny "remont" głowicy i założona na nowej uszczelce metalowej wszelkie uszczelniacze i cały rozrząd z robocizną zapłaciłem śmieszne pieniądzę jak mi się wydaje za to ale mniejsza .
Jeżdzę już tydzien i wszytko jest malina wkręca się elegancko trzyma boost popychacze już nie klekocza podczas startu ,ale mam problem z falującymi obrotami na lekko rozgrzanym silniku
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iI03tnX ... e=youtu.be[/youtube]

myślałem ,że to wina tego tutaj zmiejszona pojemność dolotu i przepływka szaleje ale to nie o , nieszczelność też nie . I szukam dalej co to może być i dlaczego tylko przy lekko rozgrzanym na starcie i nigdzie indziej .
Obrazek
Obrazek
Robiony adapter pod przepływkę na specjalne moje zamówienie przez kolege scootera z TK :) profi robota polecam - średnica 76mm :D i mojej konstrukcji robiona osłona termiczna na szybko z tego co pod ręką :)
Obrazek
i zrobiłem zimny dolot do stożka zamiast halogenu który urwałem nie wiem jak zresztą :D
Obrazek

umyłem zgreda wypolerowałem i położyłem wosk :P na żywo lepiej wyglada fajnie się świecił :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

wpadły też sprężyny na tył na razie bo czasu nie było na przód H&R -40 od Boro , takie same więcej zwojów ale niby obniżające hmmy

Obrazek
był też pomocnik :P ziomek na L4 to się nudzi
Obrazek
Obrazek

a to efekt , jak dla mnie nic nie zjechał na dół :razz:
Obrazek
Obrazek

byłem też na grzybach przedwczoraj i jagodach :D i tak ładnie wyglądał między drzewami :)
Obrazek
Obrazek Obrazek
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-09-02, 08:41

HakeN pisze: i tak ładnie wyglądał między drzewami
Jest tak czerwony jak muchomor w tym lesie, tylko kropek nie ma :mrgreen: Może te sprężyny nie są obniżające tylko utwardzające? Weź no tą rurę z halogena trochę inaczej zrób, obudowa od halogena ze zbitym szkłem np, pozbędziesz się szkła i przylutujesz rurę do obudowy, a na nią założysz dopiero gumową. O niebo lepiej to będzie wyglądać.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-02, 08:50

gleba kiepsko;/
gdybys zalozyl przod od benzyniaka 1.6 to by siadło zacnie:)
gdybys się chciał pozbyć sprężyn to Janusz szuka czegos co nie obniza a utwardza...

co z Migiem paniczu?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-09-02, 08:53

Ad@mus, słuszna uwaga :D
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-09-02, 08:56

Byleby nie na na przód te sprężyny od 1.6 bo będzie pływał bardzo --> masa z przodu jest większa, a springi są bardziej miękkie.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-09-02, 09:02

nie no Boro miał u siebie w Primerze i obniżające niby i na nich też było napisane i oto dowód http://www.h-r.com/bin/29778.pdf wszysło jak wyszło , MIG już na samochodzie ojca znalazłem na lotnisku gościa co organizuje takie gadżety !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-09-02, 09:10

btw: takim zimnym dolotem załatwiłem silnik rok temu :) woda go lubi....bardzo...
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-09-02, 09:16

HakeN pisze:oto dowód http://www.h-r.com/bin/29778.pdf
Tam jest napisane, że "obniżają auto do ok 35 mm", więc w połączeniu z przodem może tyle dadzą.

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-09-02, 09:54

Może by trochę lepiej wyglądało jak byś miał normalne opony, a przy 195/50/15 to nawet z glebą będzie kiepsko...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-02, 11:03

ja stosuje się do przelicznika opon co by nie było przekłamania:
15" to 195/60
16 to 205/50

i zalozyl bym albo wyższe opony na 15" albo nizsze na 16"
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-09-02, 11:09

nic mu się nie stanie z od wody spokojnie :)
co do rozmiaru opon takie będą na razie bo co zjade do gleby teraz to zakładając 16"/60 albo 17"/55-60 to spowrotem wjade , tak mi się dobrze jeździ a mocy nie ma dużo jest ekonomia z ergonomia na = :) a gotówki na znów nowy komplet opon z felgami nei ma i jest to bezcelowe .
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-09-02, 11:30

HakeN, żebyś się nie zdziwił z tą wodą.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”