To nie są środki konserwujące
[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Kwietas pisze:Jaki srodek konserwujacy
Ryba pisze:Brunox
brunox i cortanin to nie środki konserwujące tylko to są odrdzewiacze.Boro1989 pisze:cortanin
po poprawnie wykonanym oczyszczaniu przykrywamy miejsca naprawy podkładem reaktywnym, przekładamy podkładem wypełniającym który szlifujesz i na koniec baza i klar
cortanin czy brunox nie zastąpi konkretnego czyszczenia, wiec mechaniczna obrobka sciernicą załatwi sprawę bez chemii
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
może strzele mały offtop ale pytanie mam, a co zrobić jak już użyłem cortanina w środku auta, że oczyścić to wiem, ale co najlepiej na to połozyć ? ta sama zasada co przy zewnętrznej obróbce?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
po dokładnym oczyszczeniu to podkład reaktywny potem wypełniający baza i klar
a co środków konserwujących to tylko produkty linii valvolin POLECAM
http://www.valvolineeurope.com/polish/p ... speciality
a co środków konserwujących to tylko produkty linii valvolin POLECAM
http://www.valvolineeurope.com/polish/p ... speciality
Ja polecam Novol for Classic Cars:
Odczyszczenie mechaniczne->Odrdzewiacz Fertan(zgodnie ze sposobem użycia)->Epoxyd Novol for classic cars->podkład akrylowy z właściwościami antykorozyjnymi ->USB220. Żadnych baranków nie stosować bo to g*wno po jakimś czasie i tak stwardnieje, popęka od pracującej karoserii i woda podejdzie i od nowa zardzewieje. Stosować jedynie materiały pracujące wraz z karoserią.
Polecam stronkę: http://anglocars.pl/
Można znaleźć karty materiałowe i poczytać o stężeniach odrdzewiaczy, siadaniach % szpachlówek, o przewadze odrdzewiaczy cynkowych nad fosforowymi...
Odczyszczenie mechaniczne->Odrdzewiacz Fertan(zgodnie ze sposobem użycia)->Epoxyd Novol for classic cars->podkład akrylowy z właściwościami antykorozyjnymi ->USB220. Żadnych baranków nie stosować bo to g*wno po jakimś czasie i tak stwardnieje, popęka od pracującej karoserii i woda podejdzie i od nowa zardzewieje. Stosować jedynie materiały pracujące wraz z karoserią.
Polecam stronkę: http://anglocars.pl/
Można znaleźć karty materiałowe i poczytać o stężeniach odrdzewiaczy, siadaniach % szpachlówek, o przewadze odrdzewiaczy cynkowych nad fosforowymi...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Kwietas zrób tak zdzierasz te nadkola od wew konkretnie ciężkie szlifowanie na to cortanin bądź fertan, brunox olej, 24h niech to sobie reaguje potem zmywasz wodą to co odreagowało konkretne mycie i niech to wszystko wyschnie dobrze wyschnie na to podkład epoksydowy kup coś w puszce na pędzel bo rzeczy ze spraya są gorsze na to jakiś baran czy cuś i to by było na tyle co do produktów dobrych to fertan dinitrol i valvoline jak pisze czarny brat ryba
[ Dodano: 2014-06-24, 21:36 ]
tak jak Paweł pisze ze środków novol fertan bym skorzystał
[ Dodano: 2014-06-24, 21:36 ]
tak jak Paweł pisze ze środków novol fertan bym skorzystał
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Jutro z samego rana po pracy miałem jechać na urlop, a dzisiaj moja różowa niunia zrobiła mi psikusa i się zepsuła w drodze z pracy... Padło sprzęgło, szybki numer do Maca (jeszcze raz dziękuję, że uratowałeś mi furacza i cały urlop!) i kilka wskazówek jak dojechać z padniętym sprzęgłem... Fajnie, godziny szczytu, korki jak cholera, a do jego garażu 10km. Przynajmniej dzisiaj byłem zadowolony z tego, że są bus pasy, bo spokojnie ominąłem korki bez zbędnego zatrzymywania się...
Auto w górę, skrzynia out i naszym oczom ukazał się winowajca:

Boskie sprzęgło Valeo, które walnęło w najmniej oczekiwanym momencie.
Szybko więc z gratami do sklepu, by znaleźć odpowiedni zestaw to mojego GTi, na szczęście był na stanie komplet AISINA, więc został takowy założony. Przy okazji wyszło kilka ciekawych kwiatków, m.in. nie dokręcone mocowanie skrzyni do budy, w którym ponadto wszystkie śruby były z innej parafii czy brak jednego z kołków między blokiem a skrzynią...
Dzięki tej wymianie zniknęło irytujące mnie szuranie łożyska oporowego, skrzynia już jest porządnie przykręcona do budy i zniknęło sporadycznie "terkotanie" przy ruszaniu, a także biegi jakoś lepiej wchodzą.
Podsumowując moje wywody dzisiaj było dużo szczęścia w tym nieszczęściu, bo i Paweł miał czas na szybką reakcję i w sklepie był odpowiedni towar.

Boskie sprzęgło Valeo, które walnęło w najmniej oczekiwanym momencie.
Szybko więc z gratami do sklepu, by znaleźć odpowiedni zestaw to mojego GTi, na szczęście był na stanie komplet AISINA, więc został takowy założony. Przy okazji wyszło kilka ciekawych kwiatków, m.in. nie dokręcone mocowanie skrzyni do budy, w którym ponadto wszystkie śruby były z innej parafii czy brak jednego z kołków między blokiem a skrzynią...
Dzięki tej wymianie zniknęło irytujące mnie szuranie łożyska oporowego, skrzynia już jest porządnie przykręcona do budy i zniknęło sporadycznie "terkotanie" przy ruszaniu, a także biegi jakoś lepiej wchodzą.
Podsumowując moje wywody dzisiaj było dużo szczęścia w tym nieszczęściu, bo i Paweł miał czas na szybką reakcję i w sklepie był odpowiedni towar.
-
Mariusz.b86
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie, już jedna osoba z forum to przerabiał . Brak kołków między blokiem a skrzynią tez powodowało uszkodzenie tarczy sprzęgła w ten sposób i to z tego co pamiętam tarczy AISINA . I tak sporo przejechałeś na tej tarczy jeśli źle była spasowana skrzynia. A to ze mechanicznie zaczęło wszystko pracować poprawnie to dzięki dobrze wycentrowanej skrzyni.
2 tygodnie urlopu minęły, parę rzeczy się udało przez ten czas zrobić, w końcu pomalowałem podstawkę pod akumulator i dorobiłem jego mocowanie, wymieniłem komplet tarcz i klocków z przodu i z tyłu na komplecik TRW, przy okazji zaciski lekko odświeżyłem i nasmarowałem prowadnice.
Before:

After:

Pomalowałem w końcu wnętrze halogenów, by pasowały do głównych lamp.
Before:

After:

Różnica niby kosmetyczna, ale jest.
Na koniec Alma została odkurzona, umyta i porządnie nawoskowana. Korzystając z aury cyknąłem foty z myślą o kalendarzu 2015, ale niestety za mały rozmiar

Before:

After:

Pomalowałem w końcu wnętrze halogenów, by pasowały do głównych lamp.
Before:

After:

Różnica niby kosmetyczna, ale jest.
Na koniec Alma została odkurzona, umyta i porządnie nawoskowana. Korzystając z aury cyknąłem foty z myślą o kalendarzu 2015, ale niestety za mały rozmiar

DokładnieAd@mus pisze:slychac psykniecie
bardzo ładnie się zbiera maszyna. Jakbym wiedział, gdzie to taka niemiecka autostrada jest, to może też bym nagrał traktorem
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
to zrobil bym :
-mod rozrzadu
-mod zaplonu
-porządne CAI i odseparowanie stożka lub powrót do puchy z wkladka + CAI etc
-kolektor wydechowy n14gti bo daje power up i nie jest drogi
koszty:
system rur na CAI-20zl
mod rozrządu-od 0-200zl
mod zaplonu- 0zl
koelktor okolice 100zl plus spawani i uszczelka+ plecionka jakies 300zl razem
-mod rozrzadu
-mod zaplonu
-porządne CAI i odseparowanie stożka lub powrót do puchy z wkladka + CAI etc
-kolektor wydechowy n14gti bo daje power up i nie jest drogi
koszty:
system rur na CAI-20zl
mod rozrządu-od 0-200zl
mod zaplonu- 0zl
koelktor okolice 100zl plus spawani i uszczelka+ plecionka jakies 300zl razem
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Pewnie na kolektor to do Maca zajade, a ze plecionka juz dogorywa to power up musi byc. Dzieki za info
Killa, a te walki to ile daja i jak cenowo wychodza?
[ Dodano: 2014-08-31, 00:51 ]
Ad@mus, low cost ale tez bez przesady, po prostu nie chce wydawac 2 tysi na cos, co da max 10 koni i to na samej gorze.
[ Dodano: 2014-08-31, 00:51 ]
Ad@mus, low cost ale tez bez przesady, po prostu nie chce wydawac 2 tysi na cos, co da max 10 koni i to na samej gorze.
ori walki wyplywają 170ps wiec po co cos dlubac?
niech macu kolektorek ci spawnie, zrob moda rozrzadu i zaplonu, dobrze ustroisz i 170ps peka
żeby było więcej to na zimę kupuj głowice i dziergaj porting i planuj, u mnie kompresja zamiast seryjnych 11atm ma 13-13,5 wiec napewno na przyszlosc dobrze wrozy
niech macu kolektorek ci spawnie, zrob moda rozrzadu i zaplonu, dobrze ustroisz i 170ps peka
żeby było więcej to na zimę kupuj głowice i dziergaj porting i planuj, u mnie kompresja zamiast seryjnych 11atm ma 13-13,5 wiec napewno na przyszlosc dobrze wrozy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW

