[Sunny] N14 Sedan, już nie taki dziadkowy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
miejmy nadzieję że ogarniesz do zlotu
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz
o fuuuck
co się poddało? nakrętki?
dobrze że Tobie się nic nie stało 



100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Auto - rzecz nabyta, wyklepie się. Zdrowia za żadne pieniądze nie kupisz - i na szczęście nie musisz.
Hm... chyba też pomyślę o jakiejś kolejnej naklejce do siebie
Hm... chyba też pomyślę o jakiejś kolejnej naklejce do siebie

Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Znam osoby które na tych chińczykach śmigały po torze i nic takiego się nie stało , ale racja dla bezpieczeństwa warto zmienić ... Kupuj stalowe , przelotowe takie jak mam ja :
Dużo lepiej wykonane niż plastikowe d1 i inne ... Jako użytkownik mogę je polecić


Dużo lepiej wykonane niż plastikowe d1 i inne ... Jako użytkownik mogę je polecić


SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
A ja całą sytuację po foto widzę deczko inaczej, bo nie spotkałem się, żeby inne felgi jak OEM NISSAN miały otwór 59.1, w tych TSW brakuje pierścienia jak hoooooy i to widać na piaście, że felga klepała po niej. Dwa nakrętki którymi miałeś przykręcone koło, wyglądają że mają owalny łeb. Koła TSW mają stożki, a przynajmniej wszystkie te które miałem w rękach. Owale na stożek możesz sobie do bólu przykręcać i co najwyżej uwalisz gwint w nakrętce, a i tak będą się zachowywać jakby były niedokręcone. Z kolei stożkowe gniazda, też mają różne kąty natarcia. Daleko nie trzeba szukać, pisałem o tym w temacie 5d - mój zimowy setup, te niebieskie koła Alessio - mają stożki, no ok, fajnie, że mają, ale i tak musiałem kupić trzeci komplet nakrętek stożkowych bo ani SKUNK2, ani Ruihone nie pasowały bo kiwały się w gniazdach jak najebane...
Później najbardziej rozjebywują mnie teorie spiskowe, że nakrętki same się odkręcają... Źle dobrana do felgi, brak pierścienia itd. Wina, że tak się stało - leży tylko i wyłącznie po stronie montującego Ci ten setup.
Później najbardziej rozjebywują mnie teorie spiskowe, że nakrętki same się odkręcają... Źle dobrana do felgi, brak pierścienia itd. Wina, że tak się stało - leży tylko i wyłącznie po stronie montującego Ci ten setup.
oczywiscie - Foo ma rację. Tu ewidentnie widać skutki braku pierścienia centrującego i niewłaściwy stożek w nakrętce, niedopasowany do felgi.
Ja miałem podobnie w Luśce - jak kupiłem felgi aluminiowe miały one pierścień centrujący 60mm, a Almera ma 59,1. Mimo ustawienia na śrubach i stalowych nakrętek z właściwym stożkiem felga miała zwyczaj zmiany własnej osi podczas jazdy, szczególnie przy wyższych prędkościach, co odznaczało się nagłym biciem kierownicy. To samo przez chwilę dało się wyczuć jak wjechało się w dziurę w jezdni - bicie przesuniętej na śrubach felgi, do momentu aż nie powróciła do swojego pierwotnego położenia. Po tygodniu takiej jazdy założyłem zamówione w międzyczasie pierścienie na 59,1 i nagle wszystko co się działo nagle się uspokoiło.
A poza tym sznikers99 masz fajny wóz - gratki !
Ja miałem podobnie w Luśce - jak kupiłem felgi aluminiowe miały one pierścień centrujący 60mm, a Almera ma 59,1. Mimo ustawienia na śrubach i stalowych nakrętek z właściwym stożkiem felga miała zwyczaj zmiany własnej osi podczas jazdy, szczególnie przy wyższych prędkościach, co odznaczało się nagłym biciem kierownicy. To samo przez chwilę dało się wyczuć jak wjechało się w dziurę w jezdni - bicie przesuniętej na śrubach felgi, do momentu aż nie powróciła do swojego pierwotnego położenia. Po tygodniu takiej jazdy założyłem zamówione w międzyczasie pierścienie na 59,1 i nagle wszystko co się działo nagle się uspokoiło.
A poza tym sznikers99 masz fajny wóz - gratki !
Każdy z was ma po trochę racjii.
Ja jeżdzę bez pierścieni z luzem 2 mm na stronę i jest ok.
Kierowca musi być wrażliwy na każde ruchy kierownicy , każde stukanie , dziwny ruch kierownicy przy hamowani - ale takiego doświadczenia nabywa się z wiekiem i kilometrami
Ewidentnie śruba nie była dokręcona . I przy każdym kilometrze się luzowała i oto taki efekt końcowy.
Dobrze że nie było czołówki
!
Ja jeżdzę bez pierścieni z luzem 2 mm na stronę i jest ok.
Kierowca musi być wrażliwy na każde ruchy kierownicy , każde stukanie , dziwny ruch kierownicy przy hamowani - ale takiego doświadczenia nabywa się z wiekiem i kilometrami

Ewidentnie śruba nie była dokręcona . I przy każdym kilometrze się luzowała i oto taki efekt końcowy.
Dobrze że nie było czołówki

Czerwone auta sa szybsze ...
to teraz opisz to uczucie jak odpadło Ci koło...
ps. maska tez ucierpiała?

ps. maska tez ucierpiała?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Śruba się zerwała czy jej po prostu nie dokręciłeś? BTW szykuj, szykuj aut i wpadaj n dolnośląski ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy