[N14] Obniżenie zawieszenia w Sunny
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
sznikers99, jeśli masz w okolicy kowala z prawdziwego zdarzenia to zawsze można rozhartować sprężyny, ścisnąć mocniej i zahartować jeszcze raz ..
ale można dostać sprężyny obniżające do sunnego .. sam mam (jeszcze niezamontowane) FK Automotive
http://www.amazon.co.uk/FK-Automotive-L ... B002S8NIGU
z tym , że to tylko -35mm ..
ale można dostać sprężyny obniżające do sunnego .. sam mam (jeszcze niezamontowane) FK Automotive
http://www.amazon.co.uk/FK-Automotive-L ... B002S8NIGU
z tym , że to tylko -35mm ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Ja cały czas myślę o nagwintowaniu części tłoczyska tak o max 1,5 - 2 cm
Albo o przerobieniu w ten sposób talerzyków
Jest jeszcze jakiś sposób przerobienie górnych mocowań amortyzatorów ale forumowicz nie chce zdradzić w jaki sposób .
Albo o przerobieniu w ten sposób talerzyków
Jest jeszcze jakiś sposób przerobienie górnych mocowań amortyzatorów ale forumowicz nie chce zdradzić w jaki sposób .
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
BeNeK, tylko głęboki talerzyk chyba wchodzi w grę .. ale wtedy może się nie zmieścić ten plastik nad kielichami.. Pod maską jest ciut miejsca .. ale też bez szału ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
ucięcie zwoju to dla mnie metoda "rzeźnicka" .. i co dalej .? sklepanie końcówki i przygięcie zwoju ?
Wg mnie "kowal" to lepsze wyjście i wtedy można skrócić o zwój czy dwa .. ale uciąć i nagiąć po rozhartowaniu .. i potem zahartować i pomalować ..
Wg mnie "kowal" to lepsze wyjście i wtedy można skrócić o zwój czy dwa .. ale uciąć i nagiąć po rozhartowaniu .. i potem zahartować i pomalować ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Czyli co ? W sunny i b13 nie da rady tak przerobić talerzyków chociaż o 2cm w dół ? Nigdy nie przyglądałem się górnemu mocowaniu amora . Ewentualnie co można jeszcze zmienić w tym górnym mocowaniu żeby trochę położyć samochód na glebę ?scubzik pisze:BeNeK, tylko głęboki talerzyk chyba wchodzi w grę .. ale wtedy może się nie zmieścić ten plastik nad kielichami.. Pod maską jest ciut miejsca .. ale też bez szału ..
A jak by ktoś jeszcze podrzucił fotki talerzyków mocujących spręzyny PRZÓD I TYŁ to było by genialnie !
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
- Chochlik
- doświadczony forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
- Lokalizacja: Sieraków / Berlin
Ja mam 15" fele, ET40, opony 195/50 i nic nie obcierałosznikers99 pisze:Podobno 15" i "gleba" na samych springach -35mm to poroniony pomysł bo będzie ocierało... Prawda to?
Dzień wcześniej byś napisał to byś miał, wczoraj miałem wyjęte kolumny z auta...BeNeK pisze:A jak by ktoś jeszcze podrzucił fotki talerzyków mocujących spręzyny PRZÓD I TYŁ to było by genialnie !
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!
Ja bym przerobil loże sprezyny na amorku albo wziął sprezyne w łapę i poszedł na złom poszperac co jest podobne i może by siadlo - najprostszy sposób
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Czy po utwardzeniu i skróceniu skoku amorków o 3,5cm w profi zakładzie(utwardzenie , tłoczysko wchodzi średnio łatwo ale za to wyciągnąć trudno jak nie wiem) jest sens zakładać odboje amortyzatorów ? Czy po prostu skrócić odboje , jeśli tak to o ile ?
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
zapewne utwardzili gestszym olejem wiec normalne ze ciezko bedzie wyciagnac, tak dziala tlumienie ja utwardzalem bez skracania skoku i nie zakladalem zadnych oboi ale przy skroconym bym zalozyl bo mimo ze zawias twardy to przy sporym obciazeniu w aucie i tak bedzie siadalo w dol
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Przeróbka polegała na przespawaniu bieżni łożyska amortyzatora z nissana na to z vw. W moim przypadku ze względu na grube tłoczysko i gwint do przykręcenia amora M14 trzeba było też przewiercić poduszkę górną amortyzatora (tą metalowo gumową tulejkę) tak aby można było skręcić wszystko do kupy. Ze względu na to że sprężyny w golfie są zwężane ku górze nie obciera sprężyna o kielich. Przespawać też trzeba mocowanie przewodu hamulcowego. Rozstaw otworów pod śruby do piasty są takie same (przynajmniej w b12) jak w golfie, jedyną modyfikacją było zrobienie fasolek na górnym otworze bo się konkretny negatyw zrobił Zdjęć nie obiecuję, właśnie idę dłubać do garażu ale jak uda to zrobię parę zdjęć dla zainteresowanych A zapomniałem, jeśli chodzi o wysokość to ciężko mi powiedzieć, bo po założeniu tego zestawu nie jeździłem jeszcze bo wszystko jest w trakcie prac przy moim nismo. A wiadomo że po złożeniu zawiasu dopiero jak się przejadę i się wszystko ułoży to będzie widać jak mocno zszedł na dół. Pierwsze wrażenie jest pozytywne bo mam wrażenie że te 35mm mógł zejść w dół tak jak springi obniżają.
Podejdą, ja zakładałem springi przód z N15 do B13 (100nx), a tam są takie same jak w Sunny N14.PrzeeMOC pisze:A takie pytanie do znawców mam przy okazji tematu
Sprężyny obniżające na przód podejdą do Sunny N14 5d od Almery N15?
Wyglądem na fotkach są chyba takie same, a zwiększyłoby to zasięg poszukiwań.
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
Dziś składałem amorki(utwardzone i skrócone) złożyłem sam przód i tak to wygląda
Spring HR -35mm a amory teoretycznie skrócone o 35mm . Nie za mocno to wszystko jest ściągnięte ? Dodam tylko ze z braku ściągaczy musieliśmy się ratować czym innym i mimo tego że tłoczysko nie przeszło w pełni przez górne mocowanie tak aby zakręcić śrubkę a podnosił amor 530 kilogramowy adapter do montażu młota pneumatycznego
Jeśli nacisnę całym ciężarem ciała tj 90kg na górne mocowanie złożonego MCpersona to on ani drgnie a jeśli ścisnę rękami poszczególne zwoje sprężyn to się uginają , będzie dobrze ?
PS. Jako bonus w amorkach na tył dostałem grubszą lagę , na tyle że muszę rozwiercić górne mocowania amorka bo inaczej laga nie przejdzie przez nie
Spring HR -35mm a amory teoretycznie skrócone o 35mm . Nie za mocno to wszystko jest ściągnięte ? Dodam tylko ze z braku ściągaczy musieliśmy się ratować czym innym i mimo tego że tłoczysko nie przeszło w pełni przez górne mocowanie tak aby zakręcić śrubkę a podnosił amor 530 kilogramowy adapter do montażu młota pneumatycznego
Jeśli nacisnę całym ciężarem ciała tj 90kg na górne mocowanie złożonego MCpersona to on ani drgnie a jeśli ścisnę rękami poszczególne zwoje sprężyn to się uginają , będzie dobrze ?
PS. Jako bonus w amorkach na tył dostałem grubszą lagę , na tyle że muszę rozwiercić górne mocowania amorka bo inaczej laga nie przejdzie przez nie
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW