@smeru
THX

Producent felg to BSA Australia 8x100x114.3, model - no nie mam pojęcia, próbowałem odszukać w necie, ale nie miałem szczęścia do nazwy, czy numeru szeregowego.
@Modzelitto
Wszystkie materiały są od lakierni CSV, od podkładu reaktywnego/gruntującego, przez podkład, bazę, do klaru typowo na felgi, nazwa miała coś w sobie z "maxi q-coś tam". Chodzi o bezbarwny na czoła felg o zwiększonej twardości, czy jakiś inny parametr, który w pewnym stopniu ma obniżyć podatność na odpryski itp.
@Ad@mus
Dokładnie - reaktywny/gruntujący coś w ten deseń nazwa - w każdym bądź razie idzie to
pod podkład.
@wod2u
Tak, walczyłem z tematem. Zakład nie podejmie się, mają zwijarkę do sprężyn i wszystko co trzeba do wykonania elementów zwijanych ze stali sprężynowych... Ale, coś dłuższego bez zwinięcie to już nie zrobią. Nie mam dalej pomysłu gdzie podbić by temat ruszyć. Na ostatnim spocie z
Ramzesem_II pogadaliśmy trochę, bo identyczna sytuacja dotyczy almery. Doszliśmy do wniosku, że jeden drążek niewiele wniesie, tu trzeba by dwa pracujące na siebie, na czym skończyliśmy ostatecznie rozmowę, to nie pamiętam dokładnie, ale że temat nie jest taki prosty jak początkowo wydawać by się mogło...
Renowację felg, zamknąłem wczoraj. Kobity mają to do siebie, że i tak wyjdzie na ich, no i wyszło na rację
Ashin, tak jak chciała hehehe, nie za wiele tego ciemniejszego, który chciałem przemycić do koloru udało mi się ugrać. Było brać grafitową bazę jednak

Generalnie wyszło fafnuśnie, ale biorąc pod uwagę sam kolor, to ja mam niedosyt - zbyt tradycyjnie jak dla mnie, za grzecznie jak na czerwone GT.
Fotostory z prac i tak się to robi, jak chce mieć pewność, że leń nie wstąpi w docierającego podkład natryskowy - nie ma wyjścia, musi wszędzie dojść
Drugi raz podkład.
Mała reorganizacja pracy, tak by mieć wszystkie felgi na tej samej wysokości i móc w miarę możliwości to samo pryskać.
Baza raz.
Baza dwa.
Klar po raz pierwszy, foto bez lampy i z.
I na gotowo, gdzieś po 15 minutach od ostatniego pryśnięcia.
