Pozdrawiam
[ Primera] P11 SR20DE `97
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No i ladnie. Ciekawi mnie tylko dlaczego padlo na czerwone? 
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
To na stacji nie mieli jakiegos odkutasiacza, wd40, palnika ?
Wg mnie ta koncowka sie ruszy i nie trzeba jej wymieniac.
Zielkq - Seba jezdzil moja Primera z takim samym kompletnym setem poli. Zolte to duzo mniej ugiecia, a czerwone sa bardzo podobne do seryjnych gum w tulejach.
Niech sie jeszcze sam Seba wypowie
Wg mnie ta koncowka sie ruszy i nie trzeba jej wymieniac.
Zielkq - Seba jezdzil moja Primera z takim samym kompletnym setem poli. Zolte to duzo mniej ugiecia, a czerwone sa bardzo podobne do seryjnych gum w tulejach.
Niech sie jeszcze sam Seba wypowie
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Zielkq, dokładnie jak mówi Yapko, czerwone są bardziej komfortowe i zbliżone do serii. I tak mam założone H&Ry i jest twardo a żółte poli by jeszcze utwardziły zawieszenie.
yapko, Było grzane palnikiem i psikane jakimś preparatem. Jedna z teorii jaką usłyszałem na miejscu mówi że skończyło się miejsce w końcówce drążka na tą nagwintowaną część i nie można jej dokręcić dalej, poza tym kontra stanęła jakieś 3mm przed końcówką i dalej nie chciał iść.
Ja się zastanawiam co z tym zrobić, bo nie chce mi się wierzyć że jeden drążek ma mniejszą skalę do kręcenia, a był kupiony w zestawie z drugim, który dał się ustawić.
A może być tak że drążek jest lekko wygięty i się klinuje?
yapko, Było grzane palnikiem i psikane jakimś preparatem. Jedna z teorii jaką usłyszałem na miejscu mówi że skończyło się miejsce w końcówce drążka na tą nagwintowaną część i nie można jej dokręcić dalej, poza tym kontra stanęła jakieś 3mm przed końcówką i dalej nie chciał iść.
Ja się zastanawiam co z tym zrobić, bo nie chce mi się wierzyć że jeden drążek ma mniejszą skalę do kręcenia, a był kupiony w zestawie z drugim, który dał się ustawić.
A może być tak że drążek jest lekko wygięty i się klinuje?
Wtrącę się, u mnie też jest twardy zawias i, co ciekawe, po wrzuceniu żółtych poligum nie wyczułem praktycznie żadnej różnicy, a nastawiłem się na jakieś "nowe doznania"Seba WWA pisze:I tak mam założone H&Ry i jest twardo a żółte poli by jeszcze utwardziły zawieszenie.
Zabezpieczacie ją później jakoś? Ja u siebie trochę polerowałem, ale po czasie jak na nią patrzę, to znowu pojawiają się jakieś plamy i kolory... 
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
W szybkim skrócie.
W pod koniec maja zrobiona płukanka silnika Millers Oils Engine Flush i zalany Gulf Racing 5w50 wymieniony filtr oleju na Mann

Żeby nie było wesoło to w miniony czwartek strzelił mi jeden z przewodów hamulcowych, wymiana na nowe miedziane załatwiła sprawę.
Jak by ktoś potrzebował info na temat przewodów to w Primerze P11 potrzebne są:
3350mm strona lewa
4500mm strona prawa
Końcówki gwintowane, to 105 śruba 11 po obu stronach ze spęczeniem na końcu przewodu.

Mariusz Dzięki za pomoc.
I tak jak obiecałem wracałem powoli
W pod koniec maja zrobiona płukanka silnika Millers Oils Engine Flush i zalany Gulf Racing 5w50 wymieniony filtr oleju na Mann

Żeby nie było wesoło to w miniony czwartek strzelił mi jeden z przewodów hamulcowych, wymiana na nowe miedziane załatwiła sprawę.
Jak by ktoś potrzebował info na temat przewodów to w Primerze P11 potrzebne są:
3350mm strona lewa
4500mm strona prawa
Końcówki gwintowane, to 105 śruba 11 po obu stronach ze spęczeniem na końcu przewodu.

Mariusz Dzięki za pomoc.
I tak jak obiecałem wracałem powoli
Seba WWA z czystej ciekawości - co zlałeś z silnika po płukance?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Seba WWA, standard 
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Seba WWA był jak woda, bo płukanka dość mocno rozrzedza olej
A tak ogólnie to z tego co czytam to to, że olej po płukance jest czarny jak d...a szatana, to standard
. Ale jak się patrzy na bagnet to czyściutki i brązowiutki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mi teraz po 2kkm zaczyna przybierać barwę brązowawą 
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Długo się nic nie działo, bo tylko kilometry nabijałem więc zaraz czeka mnie wymiana oleju.
Ostatnio wymieniłem sprężyny na Eibach Pro Kit -35mm, wcześniej miałem H&Ry, teraz jest bardziej komfortowo.
Przy okazji wymiany sprężyn okazało się że pękła zawleczka, która siedzi na półosi i półoś po prostu wypadła podczas zakładania amortyzatora więc trzeba było rozebrać założyć zawleczkę i złożyć wszystko w całość co zajęło nam zbyt długo, niestety nie mam fotek z tej operacji wiec moje słowo powinno wystarczyć
Mirek aka Hyzios i Mariusz, dzięki za pomoc
A tu fotki




Ostatnio wymieniłem sprężyny na Eibach Pro Kit -35mm, wcześniej miałem H&Ry, teraz jest bardziej komfortowo.
Przy okazji wymiany sprężyn okazało się że pękła zawleczka, która siedzi na półosi i półoś po prostu wypadła podczas zakładania amortyzatora więc trzeba było rozebrać założyć zawleczkę i złożyć wszystko w całość co zajęło nam zbyt długo, niestety nie mam fotek z tej operacji wiec moje słowo powinno wystarczyć
Mirek aka Hyzios i Mariusz, dzięki za pomoc
A tu fotki




Jaka jest różnica między Eibachem a OEMem - chodzi mi o wysokość.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, jeżeli masz na mysli wysokość bez montażu, to złóż dwa zdjęcia i będzie wszystko czytelne: viewtopic.php?p=340113#340113

Co mnie jednak ciekawi to u Ciebie farbka na kierunkach ciągle wygląda jakby była "swieżo malowana"... Hm. Może farbkę muszę zmienić?
Ja o swoim mówię, że dobrze wygląda jedynie w nocy na podziemnym, nieoświetlonym parkingu z dwudziestu metrówSeba WWA pisze:Na zdjęciach i z daleka
Co mnie jednak ciekawi to u Ciebie farbka na kierunkach ciągle wygląda jakby była "swieżo malowana"... Hm. Może farbkę muszę zmienić?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
janusz, trudno mi powiedzieć bo zmieniałem z niższych H&Rów, ale różnica jest znaczna, bo jak miałem serie, to 4 palce wchodziły między koło a nadkole a teraz tylko jeden palec 
Tu masz porównanie OEM do H&R

Zielkq, co do farby na kierunkach to powiem ci że już powoli matowieje. Ja mam Vitraila

Ad@mus, silnik pracuje ciszej na na Gullfie w porównaniu do Valvolajna 10w40, którego każdy polecał do tego silnika. Co do płukanki, to chyba znowu zaleję, chcę zrzucić miskę i wyczyścić.
A 5w50 bo, 5w czyli silnik nie ma problemu z rozruchem w czasie zimy do -30, a 50 bo olej jest na tyle gęsty żeby chronić mocno wysilony silnik
Jeśli chodzi o 5w30, to ma mniejszy opór ale ma też cienki film, który można łatwo zerwać i uszkodzić silnik
Tu masz porównanie OEM do H&R

Zielkq, co do farby na kierunkach to powiem ci że już powoli matowieje. Ja mam Vitraila

Ad@mus, silnik pracuje ciszej na na Gullfie w porównaniu do Valvolajna 10w40, którego każdy polecał do tego silnika. Co do płukanki, to chyba znowu zaleję, chcę zrzucić miskę i wyczyścić.
A 5w50 bo, 5w czyli silnik nie ma problemu z rozruchem w czasie zimy do -30, a 50 bo olej jest na tyle gęsty żeby chronić mocno wysilony silnik
Jeśli chodzi o 5w30, to ma mniejszy opór ale ma też cienki film, który można łatwo zerwać i uszkodzić silnik



