Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11 SR20DE `97

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-04-17, 06:05

No i ladnie. Ciekawi mnie tylko dlaczego padlo na czerwone? ;)

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2014-04-17, 06:53

To na stacji nie mieli jakiegos odkutasiacza, wd40, palnika ?
Wg mnie ta koncowka sie ruszy i nie trzeba jej wymieniac.

Zielkq - Seba jezdzil moja Primera z takim samym kompletnym setem poli. Zolte to duzo mniej ugiecia, a czerwone sa bardzo podobne do seryjnych gum w tulejach.
Niech sie jeszcze sam Seba wypowie :)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-04-17, 09:15

Zielkq, dokładnie jak mówi Yapko, czerwone są bardziej komfortowe i zbliżone do serii. I tak mam założone H&Ry i jest twardo a żółte poli by jeszcze utwardziły zawieszenie.

yapko, Było grzane palnikiem i psikane jakimś preparatem. Jedna z teorii jaką usłyszałem na miejscu mówi że skończyło się miejsce w końcówce drążka na tą nagwintowaną część i nie można jej dokręcić dalej, poza tym kontra stanęła jakieś 3mm przed końcówką i dalej nie chciał iść.

Ja się zastanawiam co z tym zrobić, bo nie chce mi się wierzyć że jeden drążek ma mniejszą skalę do kręcenia, a był kupiony w zestawie z drugim, który dał się ustawić.
A może być tak że drążek jest lekko wygięty i się klinuje?

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-04-17, 13:37

Seba WWA pisze:I tak mam założone H&Ry i jest twardo a żółte poli by jeszcze utwardziły zawieszenie.
Wtrącę się, u mnie też jest twardy zawias i, co ciekawe, po wrzuceniu żółtych poligum nie wyczułem praktycznie żadnej różnicy, a nastawiłem się na jakieś "nowe doznania" :P Zapewne na kompletnie seryjnym zawiasie różnica byłaby wyczuwalna.

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-04-19, 15:12

Zawias gotowy i fotki żeby na gadaniu się nie skończyło.
Trochę brudno ale cóż taki mamy klimat.

Obrazek
Obrazek

No i ustawianie zbieżności, na przodzie jest lekki negatyw, ale w zakrętach trzyma jak zły :-)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2014-04-19, 21:17

No spoko. Są foty mod zaliczony.

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-04-19, 21:20

No to elegancko ;) Duzo zabawy z wymiana ?

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-04-22, 13:16

Emu89, trudno mi powiedzieć, bo nie ja to robiłem ale trzeba zdemontować całe zawieszenie i wyjąć stare tuleje i wsadzić poli więc myślę że trochę zabawy jest

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-04-22, 13:18


Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2014-04-22, 19:29

Pojeździłeś trochę :?:
Jak wrażenie z jazdy :?:
Jest progres czy to samo co było :?:

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-04-23, 08:10

SCOOTER, zupełnie inny samochód. Zrobiło się cicho i już nie ucieka na boki jak wcześniej. A dzięki temu że zrobił się negatyw z przodu, to w zakrętach nie ma tendencji do wyjeżdżania przodu na zewnątrz jak kiedyś.

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2014-04-23, 11:27

No i takie mody lubię :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-10, 08:20

Polerowanko pokrywy :D

Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-05-10, 09:35

Zabezpieczacie ją później jakoś? Ja u siebie trochę polerowałem, ale po czasie jak na nią patrzę, to znowu pojawiają się jakieś plamy i kolory... :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-05-10, 14:54

Zielkq, to bardziej wycieranie z kurzu niż polerownie.
Żeby się świeciła jak psu jajca trzeba by ja pochromować, bo po polerce zawsze wyjdą jakieś plamy.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-05-10, 16:17

lakierowana pokrywa tez rwie suty, wiec moze za jakis czas cos cie natchnie tak jak mnie natchnelo i tak jak natchnelo nismo46
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-06-14, 21:18

W szybkim skrócie.
W pod koniec maja zrobiona płukanka silnika Millers Oils Engine Flush i zalany Gulf Racing 5w50 wymieniony filtr oleju na Mann
Obrazek

Żeby nie było wesoło to w miniony czwartek strzelił mi jeden z przewodów hamulcowych, wymiana na nowe miedziane załatwiła sprawę.

Jak by ktoś potrzebował info na temat przewodów to w Primerze P11 potrzebne są:
3350mm strona lewa
4500mm strona prawa
Końcówki gwintowane, to 105 śruba 11 po obu stronach ze spęczeniem na końcu przewodu.
Obrazek

Mariusz Dzięki za pomoc.
I tak jak obiecałem wracałem powoli :-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-06-14, 22:10

Seba WWA z czystej ciekawości - co zlałeś z silnika po płukance?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-06-15, 19:07

Olej po płukance był jak woda i czarny jak smoła

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-06-15, 19:26

Seba WWA, standard :D
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-06-15, 21:30

Seba WWA był jak woda, bo płukanka dość mocno rozrzedza olej :] A tak ogólnie to z tego co czytam to to, że olej po płukance jest czarny jak d...a szatana, to standard :D . Ale jak się patrzy na bagnet to czyściutki i brązowiutki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2014-06-17, 19:34

no powiem że teraz jak patrzę na zalany olej to czysty jak oliwka dla niemowlaka :-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-06-17, 19:36

Mi teraz po 2kkm zaczyna przybierać barwę brązowawą :D
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2015-05-08, 17:41

Długo się nic nie działo, bo tylko kilometry nabijałem więc zaraz czeka mnie wymiana oleju.

Ostatnio wymieniłem sprężyny na Eibach Pro Kit -35mm, wcześniej miałem H&Ry, teraz jest bardziej komfortowo.
Przy okazji wymiany sprężyn okazało się że pękła zawleczka, która siedzi na półosi i półoś po prostu wypadła podczas zakładania amortyzatora więc trzeba było rozebrać założyć zawleczkę i złożyć wszystko w całość co zajęło nam zbyt długo, niestety nie mam fotek z tej operacji wiec moje słowo powinno wystarczyć :-)

Mirek aka Hyzios i Mariusz, dzięki za pomoc :!:

A tu fotki

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-08, 17:49

Naprawdę bardzo fajną prezencje ma to auto :)

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2015-05-08, 18:01

Na zdjęciach i z daleka ;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-08, 23:56

Jaka jest różnica między Eibachem a OEMem - chodzi mi o wysokość.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-05-09, 07:34

janusz, jeżeli masz na mysli wysokość bez montażu, to złóż dwa zdjęcia i będzie wszystko czytelne: viewtopic.php?p=340113#340113
Seba WWA pisze:Na zdjęciach i z daleka ;-)
Ja o swoim mówię, że dobrze wygląda jedynie w nocy na podziemnym, nieoświetlonym parkingu z dwudziestu metrów :P

Co mnie jednak ciekawi to u Ciebie farbka na kierunkach ciągle wygląda jakby była "swieżo malowana"... Hm. Może farbkę muszę zmienić? :D
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-05-09, 08:16

seba kolejna wymiana oleja i znowu plukanka i GULF??????
jaką masz opinie o nim?
wg tabel gulf zaleca do twojego silnika 5w30 :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Seba WWA
fanatyk nissana
Posty: 1323
Rejestracja: 2011-06-19, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Seba WWA » 2015-05-09, 13:37

janusz, trudno mi powiedzieć bo zmieniałem z niższych H&Rów, ale różnica jest znaczna, bo jak miałem serie, to 4 palce wchodziły między koło a nadkole a teraz tylko jeden palec :-)

Tu masz porównanie OEM do H&R
Obrazek

Zielkq, co do farby na kierunkach to powiem ci że już powoli matowieje. Ja mam Vitraila
Obrazek


Ad@mus, silnik pracuje ciszej na na Gullfie w porównaniu do Valvolajna 10w40, którego każdy polecał do tego silnika. Co do płukanki, to chyba znowu zaleję, chcę zrzucić miskę i wyczyścić.
A 5w50 bo, 5w czyli silnik nie ma problemu z rozruchem w czasie zimy do -30, a 50 bo olej jest na tyle gęsty żeby chronić mocno wysilony silnik :-)
Jeśli chodzi o 5w30, to ma mniejszy opór ale ma też cienki film, który można łatwo zerwać i uszkodzić silnik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”