[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...pewnie! Ale na bank z tyłu głowy Szalony już przewiduje taki rozwój spraw (turbo)NissanDreams pisze:Seboo991 Szalony zostaje zapewne w N/A
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Czemu niestety
Właśnie cały w tym urok, że to N/A ! Na turbo to wszystko rozbija się o podnoszenie boostu i modły coby nie rozleciało się...Tu jest ta zabawa coby klocki poskładać odpowiednio
Właśnie cały w tym urok, że to N/A ! Na turbo to wszystko rozbija się o podnoszenie boostu i modły coby nie rozleciało się...Tu jest ta zabawa coby klocki poskładać odpowiednio
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Seboo991, asy w rękawie jeszcze są szalony pozwól,że dodam większości nam znany link http://www.youtube.com/watch?v=PGSSxMlx ... F808lwq1Yw
Jeśli chodzi o ten filmik to nie jest to jakiś kosmos koledzy
Myślę że czas zrobił lepszy na 1/4 o jakieś 0,5s od mojej Primy na zlocie, realne z 13,5 myślę. Końcowa prędkość ok. 180 km/h wg zegara no ale to tylko spostrzeżenia i mogę się mylić W środku pewnie u Szalonego podobnie to wygląda ;P z tym że koleś miał może pełne wnętrze plus pasażera
W tej maxi grosik do grosika i trzeba zrobić 13.xx i tyle tylko jak urwać ten kawałek trzeba próbować z wagą, kołami jak wcześniej było pisane.
Myślę że czas zrobił lepszy na 1/4 o jakieś 0,5s od mojej Primy na zlocie, realne z 13,5 myślę. Końcowa prędkość ok. 180 km/h wg zegara no ale to tylko spostrzeżenia i mogę się mylić W środku pewnie u Szalonego podobnie to wygląda ;P z tym że koleś miał może pełne wnętrze plus pasażera
W tej maxi grosik do grosika i trzeba zrobić 13.xx i tyle tylko jak urwać ten kawałek trzeba próbować z wagą, kołami jak wcześniej było pisane.
Nissan Primera SR20DE+T
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Jak tak pamiętam Szalonego przy starcie, to jakby ten meksykanin podpakował i wąsy zgolił to wypisz wymalujSeboo991 pisze:Szanowny Panie Kolego ja Cię nie podpuszczam ale..
http://www.youtube.com/watch?v=ChZ_GvP_fkQ
W jednym z komentarzy ten koleś od tej maximy napisał że 3.0 lepiej się wkręca niż 3.5l...ciekawe czemu?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Jakby nie patrzeć to najszybsza maxima N/A na świecie a konkurencja nie mała. Zapytam go co miał na myśli dokładnie. Pisał też o wymianie pompy oleju, ciekawe czy już obroty jej szkodziły czy ze starości oddała.dylson pisze:Przemyslenia wasatego meksykanina obalone
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Nie wiem kto tam się 13.5 dopatrzył, ale maxima na filmiku zrobiła 12.9 i 115mph także przepaść pomiędzy 13.5
Nissan maxima turbocharged vq35det 11 psi vs porsche turbo.
That maxima made 12.9 in 1/4 mile 115mph.
[ Dodano: 2013-07-14, 14:00 ]
Silnik się szybciej wkręca na obroty jak ma mały skok tłoka (czyli krótsze korby), jak np. silniki motocyklowe, trzeba by porównać korby i wykorbienie wału z vq30de i vq35de, wtedy byśmy otrzymali odpowiedz. A szalony wystarczy że skrzynie 6-tke wstawi i już będzie niska trzynastka, lub swap na vq35 z skrzynią 6-tką i bez żadnych modów będzie na tym poziomie co jest teraz.
Nissan maxima turbocharged vq35det 11 psi vs porsche turbo.
That maxima made 12.9 in 1/4 mile 115mph.
[ Dodano: 2013-07-14, 14:00 ]
Silnik się szybciej wkręca na obroty jak ma mały skok tłoka (czyli krótsze korby), jak np. silniki motocyklowe, trzeba by porównać korby i wykorbienie wału z vq30de i vq35de, wtedy byśmy otrzymali odpowiedz. A szalony wystarczy że skrzynie 6-tke wstawi i już będzie niska trzynastka, lub swap na vq35 z skrzynią 6-tką i bez żadnych modów będzie na tym poziomie co jest teraz.
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
To nie ścierą był ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
KTR ta S(c)ierra to kawał maszyny, który wygląda jak typowy "śpioch". A dlaczego S(c)ierra? Bo właścicielom audi, vw itp szybko ściera się uśmiech z twarzy po tym jak S(c)ierra ich objeżdża .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Elo Szalony pamiętasz mnie jak pytałem się Ciebie jak odróżnić wałki jednej głowicy od drugiej
Pierwsza ma krótkie wałki a druga długie - różnica 5cm nie sposób się pomylić
Ps. co tam ciekawego, kiedy gazik wchodzi
Pierwsza ma krótkie wałki a druga długie - różnica 5cm nie sposób się pomylić
Ps. co tam ciekawego, kiedy gazik wchodzi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Trochę odgrzeję kotleta, bo widzę, że dyskusja toczyła się beze mnieHahkuh pisze:...pewnie! Ale na bank z tyłu głowy Szalony już przewiduje taki rozwój spraw (turbo)NissanDreams pisze:Seboo991 Szalony zostaje zapewne w N/A
Maxima na pewno zostanie N/A .... jak to powtarzam już od kilku lat projekt jest już teoretycznie zakończony
Pawel18PL pisze:Czemu niestety
Właśnie cały w tym urok, że to N/A ! Na turbo to wszystko rozbija się o podnoszenie boostu i modły coby nie rozleciało się...Tu jest ta zabawa coby klocki poskładać odpowiednio
W sumie to muszę niebawem podjechać na hamownię i zobaczyć jaką moc teraz generuje Maximka ....... wydaje mi się jednak, że mocą powinno być bardzo podobnie jak u Dandymaxa. Czas ma lepszy zapewne, ze względu na nawierzchnie która jest u nich na torach oraz w dużej mierze ma na to wpływ ponad 250kg lżejszy wózLombardo88 pisze: asy w rękawie jeszcze są szalony pozwól,że dodam większości nam znany link http://www.youtube.com/watch?v=PGSSxMlx ... F808lwq1Yw
Z wagą raczej nic nie zrobię, ale z kołami się pobawięNeptune pisze: W tej maxi grosik do grosika i trzeba zrobić 13.xx i tyle tylko jak urwać ten kawałek trzeba próbować z wagą, kołami jak wcześniej było pisane.
Z wagi trochę zjechałem, to jeszcze tylko zapuszczę wąsa na Zlot i się przekonamyGRZECHu pisze: Jak tak pamiętam Szalonego przy starcie, to jakby ten meksykanin podpakował i wąsy zgolił to wypisz wymaluj
Niby tak, ale mocno amatorskie to były zawody i było z górki..... więc nie traktuje tego na serio....... co prawda ogół był niezadowolony, że nawierzchnia mało-przyczepna i czasy zawyżone( bo niby na zawodach lepsze robili) Mnie udało się machnąć 13,85 bądź 13.89 i byłem zadowolonySeboo991 pisze:Doszły mnie słuchy że 13.XXX zaliczone
Hehe.......Sierra początkowo zbudowana do amatorskiego driftu z naciskiem na słowo amatorskiego Szybko jednak poszedłem w kierunku jazdy po zakrętach i obecnie przebudowuję ją w tym kierunku. Obecnie nie jest zbyt szybkie na prostych ale w zakrętach sobie radzi, bądź co bądź ma z tyłu amortyzatory od Żuka ....... oczywiście zostaję przy amatorce i buduję bardzo budżetowo.... auto ma cieszyć, być jak najmniej awaryjne trochę szybsze na prostych i BEZPIECZNEKTR pisze:kurcze śledze ten temat i kibicuje Maxi... Ale co to za zwariowana Sierra o której co raz można przeczytać w tym temacie ?
Jakaś fotka jak obecnie wygląda poniżej
Muszę coś z tym zrobić, bo nikt jej nie bierze na poważniejanusz pisze:KTR ta S(c)ierra to kawał maszyny, który wygląda jak typowy "śpioch". .
Heh......n2o na razie niet .... z ciekawych rzeczy, to wymieniłem dzisiaj plecionkę na wydechu, która jak się okazało dawała już o sobie znać od roku. Teraz jest błoga cisza wewnątrzCoobcio pisze: Ps. co tam ciekawego, kiedy gazik wchodzi
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no no przyjacielu jak się rozpisałeś
Ps. Chłopak co mu remontowałem ostatnio Infiniti ma do oddania po taniości blok z VQ35DE do tego korby z tłokami bym znalazł
No i za walikiem trzeba by się rozejrzeć
Ps. Chłopak co mu remontowałem ostatnio Infiniti ma do oddania po taniości blok z VQ35DE do tego korby z tłokami bym znalazł
No i za walikiem trzeba by się rozejrzeć
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moim zdaniem Scierra powinna być nie pozorna jak teraz,nic bym nie robił w tym kierunku która zamiata bokiem ale widać po zdjeciach że nieźle lata ta amatorska zabawka
blabla widziałeś już mojego Nissana
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja też jakoś podobnie obstawiam a to już wynik dla bardzo zadbanej 350Zetki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Na hamownie jakoś nigdy nie po drodze, a z drugiej strony nie mam jakiegoś tam parcia na "kunie". Fajnie byłoby jakby Maxi robiła powtarzalne wysokie 13 i na tym muszę się skupić przed zlotem. Są 3 warunki do spełnienia:
1. Jak mawia Bombel.... "dieta, dieta i jeszcze raz dieta"
2. Neptune polecał wąskie oponki na tył
3. Coobcio każe założyć takie opony na przód, żeby startować z odcinki [/b]
Zapomniałem jeszcze o GRZECHu który polecał zapuszczenie wąsa w stylu meksykańskim
1. Jak mawia Bombel.... "dieta, dieta i jeszcze raz dieta"
2. Neptune polecał wąskie oponki na tył
3. Coobcio każe założyć takie opony na przód, żeby startować z odcinki [/b]
Zapomniałem jeszcze o GRZECHu który polecał zapuszczenie wąsa w stylu meksykańskim
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐