![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Po niej nadszedł czas na kupno czegoś większego i bardziej komfortowego
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
MARKA I MODEL:
NISSAN Primera P11.144, 2000r, sedan, 4D
SILNIK: przebieg 165 tyś km, w dniu zakupu 155tyś
Pojemność: 1998 ccm
Moc: 140 KM @ 5800 rpm
Moment obrotowy: 181 Nm @ 4800 rpm
0 – 100 km/h: 9,6 s
V max: 210 km/h
W planie:
Wymiana kabli na ngk, świece BKR6Y, nowa kopułka i palec.
UKŁAD DOLOTOWY: CAI na stożku simoty
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor rurowy z sunny gti owinięty bandażem, fabryczny kat, końcowy rm motors
ZAWIESZENIE: z przodu fabryczne, tył kayaba exel-g z nowymi poduszkami
Plany:
- spreżyny -30mm eibach
- rozpórka przód
UKŁAD HAMULCOWY: seria
-tarcze przód 280mm, tył 277mm
BODY-KIT: seria
Plany:
-lotka na klape
WYPOSAŻENIE: seria, el. szyby i lustra (podgrzewane), folete wersja sport, skórzana kiera, białe zegary, klimatronik, ksenony itd, wszystko prócz skóry i grzanych foteli i zmieniarki.
CAR-AUDIO: fabryczne radio (kaseciak :padam: ) + 6 głośników.
Po zakupie zaraz zmieniłem olej na motula 10w40 do tego filtr knechta, prawy przegub, reperaturki w zwrotnicach po lewej i prawej stronie, sworznie wahaczy po obu stronach, wahacze górne, łączniki stabilizatorów, nowy wkład przepływki boscha, rozrząd z oryginalnym napinaczem.
Wymaga jeszcze zaopiekowania się zapłonem, kable, świece itd, i wolne obroty jakoś ustawić bo pofalują czasem. Z modyfikacji już raczej nic nie planuje zależy jakie będą fundusze, na pewno wleci rozpórka na przód, na dniach wleci jeszcze nowy olej valvoline max life 10w40.
Muszę się wybrać ponownie na hamownie jak ogarnę zapłon, poprzedni wynik po zakupie auta to 135KM i 170Nm także nie zadowalający, po wymianie powyższych rzeczy typu przepływka czuć że inaczej oddycha
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
parę zdjęć:
![Obrazek](https://lh6.googleusercontent.com/-Jo7rKZSn1aI/T_dEJ3EnArI/AAAAAAAAAr4/-79K-VUBqno/s640/PRIMERA_EKU99U8.jpg)