
W skrócie
Odkręcamy obudowę kierownicy na zdjęciach zaznaczone miejsca gdzie są śruby

Daszek zegarów

Zegary

Linkę prędkościomierza (nie chwaląc się potrafię wyciągnąć i zamontować zegary bez odkręcania linki przy skrzyni)

Widok zegarów od tyłu na czerwono żarówka T10 na żółto T5



Jeśli decydujemy się na diody to najlepiej coś z tego (kolor wedle uznania)

Do podświetlenia zegarka mamy T5

Jeśli słabo świeci zegarek wyciągamy obrotomierz (3 nakrętki z tyłu następnie szybka i ramka)

Po wyciągnięciu obrotka wywalamy to co ogranicza jego świecenie. Na foto po wywaleniu

Przy okazji zdjęcia szybki można malnąć sobie wzkazówki

Składamy wszysko pamiętając o kilku rzeczach tj





Przed skręceniem sprawdzić czy wszystko świeci. Jeżeli włożyliśmy diody i jakaś nie świeci to wkładamy ją odwrotnie.
Przy składaniu licznika najpierw linka w zegary potem dopiero w skrzynie
Efekt końcowy

Pozdro i powodzenia
Stworzone przez
vixo
dla OGÓLNOPOLSKIEGO KLUBU NISSANA NISSANZONE.PL
[center]√∫χO[/center]