W skrócie
Odkręcamy obudowę kierownicy na zdjęciach zaznaczone miejsca gdzie są śruby
Daszek zegarów
Zegary
Linkę prędkościomierza (nie chwaląc się potrafię wyciągnąć i zamontować zegary bez odkręcania linki przy skrzyni)
Widok zegarów od tyłu na czerwono żarówka T10 na żółto T5
Jeśli decydujemy się na diody to najlepiej coś z tego (kolor wedle uznania)
Do podświetlenia zegarka mamy T5
Jeśli słabo świeci zegarek wyciągamy obrotomierz (3 nakrętki z tyłu następnie szybka i ramka)
Po wyciągnięciu obrotka wywalamy to co ogranicza jego świecenie. Na foto po wywaleniu

Przy okazji zdjęcia szybki można malnąć sobie wzkazówki
Składamy wszysko pamiętając o kilku rzeczach tj
Przed skręceniem sprawdzić czy wszystko świeci. Jeżeli włożyliśmy diody i jakaś nie świeci to wkładamy ją odwrotnie.
Przy składaniu licznika najpierw linka w zegary potem dopiero w skrzynie
Efekt końcowy

Pozdro i powodzenia
Stworzone przez
vixo
dla OGÓLNOPOLSKIEGO KLUBU NISSANA NISSANZONE.PL
[center]√∫χO[/center]