[P10/WP10] Ucieka płyn chłodniczy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- jefrey91
- doświadczony forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2013-08-23, 14:27
- Lokalizacja: Szczecin/Nowe Warpno
[P10/WP10] Ucieka płyn chłodniczy
Witam. Ostatnio pojawił się taki problem z moim autkiem.
Dwa razy po 1-2 dniowym postoju podczas odpalania auta pod autkiem pojawiła się plama.
Na początku nie wiedziałem co to za płyn bo ani zapach ani wygląd nie przypominał mi niczego co znam
Ale okazało się w końcu że to płyn chłodniczy. W zbiorniku wyrównawczym nie było już płyn tj. na samym dnie coś tam się świeciło więc dolałem do maxa.
Jednak po jeździe około 100 km płynu znowu nie ma i wycieki pod autem się nie pojawiają teraz jak odpalam. Sam wyciek był pod prawą stroną silnika w okolicach rozrządu ale nie mogłem ustalić dokładnego miejsca.
Co to może być za przyczyna ?
Pomóżcie
Dwa razy po 1-2 dniowym postoju podczas odpalania auta pod autkiem pojawiła się plama.
Na początku nie wiedziałem co to za płyn bo ani zapach ani wygląd nie przypominał mi niczego co znam
Ale okazało się w końcu że to płyn chłodniczy. W zbiorniku wyrównawczym nie było już płyn tj. na samym dnie coś tam się świeciło więc dolałem do maxa.
Jednak po jeździe około 100 km płynu znowu nie ma i wycieki pod autem się nie pojawiają teraz jak odpalam. Sam wyciek był pod prawą stroną silnika w okolicach rozrządu ale nie mogłem ustalić dokładnego miejsca.
Co to może być za przyczyna ?
Pomóżcie
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
W którym dokładnie miejscu pod silnikiem pojawia się plama bliżej przody czy kabiny?
Ostatnio zmieniony 2013-09-15, 18:46 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Silnik 2.0? To stawiam na element numer 9 - kawałek gumowego węża.
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p1 ... tration_1/
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
wymienić go na nowy to jest tylko kawałek węza tylko ostrzegam ze tam jest bardzo trudny dostępjanusz pisze:Jeśli okaże się że to ten element to co z tym można zrobić ?
wejdz pod auto pomiędzy przegroda a silnikiem masz takie "portki" powyżej nich będziesz (test to tez twórz pod kolektorem dolotowym) miał dwie stalowe rury di których będą przykręcone gumowe przewody
Ostatnio zmieniony 2013-09-15, 18:57 przez MagicalFire, łącznie zmieniany 1 raz.
SR20Di - przerabiałem temat u siebie jak miałem P10. Najgorsze z tą rurą jest to, że jeden koniec ma inną średnicę, a drugi inną. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że wystarczy dociągnąć opaski albo dołożyć po jeszcze jednej. A jak nie to szukać po szrotach jakiejś P10 i z niej wyszarpać powyższy element. Ciekawe ile w ASO zaśpiewaliby za tą część. Numer jej już masz więc możesz zadzwonić i zapytać.
Bez garażu i kanału nie zabieraj się do wymiany.
Bez garażu i kanału nie zabieraj się do wymiany.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
jefrey91 w zasadzie to idzie ręką wymacać czy to to czy nie, ale do wymiany kanał jest potrzebny.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Dla pewności wolałem spytać spotkałem się już z paroma przypadkamijefrey91 pisze:O tą rurkę xD
to jest mały element a na tym schemacie nie mogę się jakoś rozeznać
Pompa to wiadomo że tuż obok silnika jest xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
Kadi w P10 zbiorniczki występowały w dwóch miejscach - to było zależne od tego czy był ABS czy też nie. Jeśli auto było wyposażone w ABS to zbiorniczek wyrównawczy był umieszczony koło akumulatora. Jeśli nie było ABSu to zbiorniczek był umieszczony w okolicach prawej lampy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_