Silnik VG30DETT - V6 poj. 3000 cm3 ,
BITURBO -
Moc około 300-320 KM w automacie (0,8 bar + chip ) sterowane Blitz SBC i-color SpecR,
Zawiasik : seria i taką pozostanie , tylna oś skrętna HICAS.
Kółeczko : 18" Barracuda Racing 8"przód , 9"tył
Styl : bez odpustu...seria
- Tylne lampy JDM 99' + przednie kierunki JDM + boczne JDM
- Znaczek "Z" na masce z JDM wersji
- hamulce " BREMBO 6 tłoczków przód 360 mm
W planach :
- być może przeróbka na manual po wykończeniu automata, który jest jak na razie skubany pancerny i śmiga wyśmienicie ku zdziwieniu innych.
- układ wydechowy z kwasówki dedykowany, wywalenie czterech katów co pozwoli zwiększyć moc o ~20-30 KM oraz turbiny powinny szybciej wstawać .
Tych dwóch sztuk bardzo długo poszukiwałem. Kilka wyjazdów do raichu skończyło się porażką no ale wreszcie jeden trafił się w PL (po sprowadzeniu ze szwajcarii) z nowymi fabrycznymi suszarkami w bardzo zadbanej budzie bez korozji.
Drugi kupiony fartem w raichu, auto stało nieużywane od 2001 roku w garażu z zepsutym silnikiem(spadł rozrząd) ale również w b.ładnej zadbanej budzie. Teraz bije nowe serducho
 .
 .W tych autach wszystko staram się ogarniać sam włącznie z wymianą rozrządu.
Wady ? ... duuuużo mandatów
 
  
 










 Kurcze sam nad takim myślałem wiele razy ale bałem się jego braku na rynku.
 Kurcze sam nad takim myślałem wiele razy ale bałem się jego braku na rynku. 








 Tak trzymaj Z nigdy za wiele
  Tak trzymaj Z nigdy za wiele 

 Kolega ma takiego 340 KM i mega zapodaje
 Kolega ma takiego 340 KM i mega zapodaje 

 PW z nr tel do siebie i ze szczegółami co w tym 300zx się krzaczy...
 PW z nr tel do siebie i ze szczegółami co w tym 300zx się krzaczy...![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
 .
 . 
 