Silnik VG30DETT - V6 poj. 3000 cm3 ,
BITURBO -
Moc około 300-320 KM w automacie (0,8 bar + chip ) sterowane Blitz SBC i-color SpecR,
Zawiasik : seria i taką pozostanie , tylna oś skrętna HICAS.
Kółeczko : 18" Barracuda Racing 8"przód , 9"tył
Styl : bez odpustu...seria
- Tylne lampy JDM 99' + przednie kierunki JDM + boczne JDM
- Znaczek "Z" na masce z JDM wersji
- hamulce " BREMBO 6 tłoczków przód 360 mm
W planach :
- być może przeróbka na manual po wykończeniu automata, który jest jak na razie skubany pancerny i śmiga wyśmienicie ku zdziwieniu innych.
- układ wydechowy z kwasówki dedykowany, wywalenie czterech katów co pozwoli zwiększyć moc o ~20-30 KM oraz turbiny powinny szybciej wstawać .
Tych dwóch sztuk bardzo długo poszukiwałem. Kilka wyjazdów do raichu skończyło się porażką no ale wreszcie jeden trafił się w PL (po sprowadzeniu ze szwajcarii) z nowymi fabrycznymi suszarkami w bardzo zadbanej budzie bez korozji.
Drugi kupiony fartem w raichu, auto stało nieużywane od 2001 roku w garażu z zepsutym silnikiem(spadł rozrząd) ale również w b.ładnej zadbanej budzie. Teraz bije nowe serducho

W tych autach wszystko staram się ogarniać sam włącznie z wymianą rozrządu.
Wady ? ... duuuużo mandatów


