[N13] Przekładka maglownicy ze wspomaganiem z N14
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N13] Przekładka maglownicy ze wspomaganiem z N14
Witam, pytanie jak w temacie. Czy maglownica ze wspomaganiem z Sunnego N14 ma szansę spasować do N13 1.6 12V? Z góry dzięki za odpowiedź.
Widzisz ten kontur w lusterku? To nie zjeżdżaj na lewy bo jadę szybciej niż Ci się wydaje 

Dlaczego? Przeglądając teraz katalog części w InterCars zauważyłem, że magle bez wspomagania montowane w N13 i N14 mają te same numery katalogowe. Idąc tym tropem śmiem podejrzewać że skoro do N14 montowano magle bliźniacze do tych z N13, to jednocześnie te ze wspomaganiem również powinny pasować. No chyba że N14 ma jeszcze jakieś inne dodatkowe mocowania do nich... Dlatego też poszukuję potwierdzenia bądź obalenia mojej tezy, bardziej jednak zastanawiam się nad tym gdzie do GA16i upchnąć pompę wspomagania.bonzo pisze:Mało prawdopodobne
Widzisz ten kontur w lusterku? To nie zjeżdżaj na lewy bo jadę szybciej niż Ci się wydaje 

nissan4u.com, myślę że tu możesz poszukać informacji. Ale tak jak mówią inni raczej ciężko. W n14, patrząc po rysunkach na nissan4u.com inne mocowania, to po 1,po 2 inne mocowanie pompy wspomagania (w n14 przy prawym kielichu, w n13 tak jak u mnie przy samej chłodnicy), więc napęd paska jest też inny. Inny rozstaw kół, też może być problemem. Ogólnie to poszukaj na"tablicy" tam jest kilka szrotów n13, dzwoń, pytaj. I "zaprezentuj swoje nismo" Pozdro!
[ Dodano: 2013-09-13, 20:18 ]
[ Dodano: 2013-09-13, 20:20 ]
na lewo od kolektora wydechowego jest zbiorniczek od wspomagania, pod nim pompa napędzana z koła pasowego korby.

[ Dodano: 2013-09-13, 20:18 ]

[ Dodano: 2013-09-13, 20:20 ]
na lewo od kolektora wydechowego jest zbiorniczek od wspomagania, pod nim pompa napędzana z koła pasowego korby.

Chętnie zaprezentuje jak tylko będzie co prezentować, póki co mam lewe drzwi do polakierowania bo są w czarnym podkładzie ponieważ wcześniej lakier odpadał wręcz (ktoś je prysnął bez matowania itd...), po drugie mam zagięte poszycie lewego progu + trzeba go delikatnie nadciągnąć, poza tym muszę zrobić od nowa spawanie kielichów do podłużnic w komorze silnika bo (jak to w N13 są zeżarte prawie, a poza tym ktoś to nieudolnie próbował naprawić), w moim poprzednim N13 naprawiłem to bez większych problemów i było na prawdę spoko. Dodatkowo muszę dla własnej satysfakcji wymienić wzmocnienia zderzaków przód tył bo są po przejściach już, tak samo progi, lewy to już tragedia - poszycie zeżarte na wylot z tyłu.
Co do samego układu wspomagania, to tak jak mówiłem sugeruję się tylko tym co podaje mi IC, po drugie ja mam GA16i, a nie E16i jak Ty garygary i być może to wspomaganie powinno być gdzie indziej. Kilka rzeczy które kupowałem do GA16i w poprzednim modelu byłe dedykowane ponoć do N14 1.4 LX, a pasowały do GA16i bez problemu. Stąd też moje podejrzenia odnośnie wspomagania. Zaraz zabieram się za lekturę.
Co do samego układu wspomagania, to tak jak mówiłem sugeruję się tylko tym co podaje mi IC, po drugie ja mam GA16i, a nie E16i jak Ty garygary i być może to wspomaganie powinno być gdzie indziej. Kilka rzeczy które kupowałem do GA16i w poprzednim modelu byłe dedykowane ponoć do N14 1.4 LX, a pasowały do GA16i bez problemu. Stąd też moje podejrzenia odnośnie wspomagania. Zaraz zabieram się za lekturę.
Widzisz ten kontur w lusterku? To nie zjeżdżaj na lewy bo jadę szybciej niż Ci się wydaje 

- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Ja przejrzałem nissan4u.com i nie widzę istotnych części wspólnych wspomaganiaPrzemek07 pisze: Dlaczego? Przeglądając teraz katalog części w InterCars zauważyłem, że magle bez wspomagania montowane w N13 i N14 mają te same numery katalogowe
Co do silnika to i owszem bo początek produkcji n14 miał te same silniki co n13
bonzo, W N13 były montowane silniki GA, ale z tego co mi wiadomo to GA, n13 i GA n14 to dwie różne generacje silników.
Silniki GA1#I, S to silniki 12V jeden wałek - 2 zawory dolotowe na 1 wydechowy, łańcuch rozrządu. N14 DE i DS to silniki 16v na dwóch wałkach, a silniki 1.4 wychodziły chyba tez 8v, ale tego pewien nie jestem.
Fakt, wiele części jest prawie identycznych, np. wachacze, bebechy od zamków w drzwiach i myślę, że wiele można z n14 "zapożyczyć" do n13.
Ogólnie nissany z tamtych lat mają ze sobą wiele wspólnego -
200sx S13( od 1988) silnik CA18DET rwd - Sunny N13 GTI(od 1988) CA18DE fwd
200sx S14 silnik SR20DET rwd - Sunny N14 GTI SR20DE fwd
Czyli generalnie co generacja to podobne bebechy
Trzeba kombinować, i opisywać jakie kwiatki wyrosły
[ Dodano: 2013-09-14, 00:15 ]
Aaaa ja podpytam bo może da rade skręcić magiel od b12, ale musisz pogmerać czy przypasuje
Silniki GA1#I, S to silniki 12V jeden wałek - 2 zawory dolotowe na 1 wydechowy, łańcuch rozrządu. N14 DE i DS to silniki 16v na dwóch wałkach, a silniki 1.4 wychodziły chyba tez 8v, ale tego pewien nie jestem.
Fakt, wiele części jest prawie identycznych, np. wachacze, bebechy od zamków w drzwiach i myślę, że wiele można z n14 "zapożyczyć" do n13.
Ogólnie nissany z tamtych lat mają ze sobą wiele wspólnego -
200sx S13( od 1988) silnik CA18DET rwd - Sunny N13 GTI(od 1988) CA18DE fwd
200sx S14 silnik SR20DET rwd - Sunny N14 GTI SR20DE fwd
Czyli generalnie co generacja to podobne bebechy
Trzeba kombinować, i opisywać jakie kwiatki wyrosły

[ Dodano: 2013-09-14, 00:15 ]
Aaaa ja podpytam bo może da rade skręcić magiel od b12, ale musisz pogmerać czy przypasuje