[ Primera] Nissan Primera P11 SRI/GT by Mishi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
mod rozrzadu i zapłonu w starym sri ? kwestia ile koni uciekło wczesniej , nie oczuekjmy cudow bez robienia prawie niczego ..
			
									
									viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 
						
Ad@mus,  jestem ciekaw jak będzie się odpychało auto po wymianie skrzyni i sprzęgła, z tego co wiem za kilka dni się dowiemy 
			
									
									
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						HeY
Mod rozrządu będzie w najbliższym czasie zrobiony i to przed wymianą wałków. I tu uśmiecham się do Wolfshada:) Zapłon jest przyspieszony ale trochę trzeba będzie go cofnąć ze względu na walnięty czujnik spalania stukowego.
Sam jestem ciekaw jak autko będzie jeździć po wymianie chociażby sprzęgła nie mówiąc już o skrzyni od GT. Już się nie mogę doczekać. Wrażeniami podzielę się już po wymianie i sprawdzeniu autka.
Autko od wczoraj stoi już na właściwych blaszkach:)
Pozdrawiam
Mishi
			
									
									
						Mod rozrządu będzie w najbliższym czasie zrobiony i to przed wymianą wałków. I tu uśmiecham się do Wolfshada:) Zapłon jest przyspieszony ale trochę trzeba będzie go cofnąć ze względu na walnięty czujnik spalania stukowego.
Sam jestem ciekaw jak autko będzie jeździć po wymianie chociażby sprzęgła nie mówiąc już o skrzyni od GT. Już się nie mogę doczekać. Wrażeniami podzielę się już po wymianie i sprawdzeniu autka.
Autko od wczoraj stoi już na właściwych blaszkach:)
Pozdrawiam
Mishi
Mishi,  dobrze, że kolejną modyfikację masz już za sobą  trzymam za dalsze mody
 trzymam za dalsze mody 
			
									
									 trzymam za dalsze mody
 trzymam za dalsze mody 
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						HeY
Dzięki Maro za miłe słowa. I tak nie umywa się do Twojej.
Pozdrawiam
Mishi
			
									
									
						Dzięki Maro za miłe słowa. I tak nie umywa się do Twojej.
Ja go nie doczyściłem. Ja go wyczyściłem:) Syf był straszny. W szczególności na kierownicy. Teraz widać jakie ma kolory i nie mówię tu o samej kierze ale o całym wnętrzu. Efekt przerósł moje oczekiwania.Wolfshade pisze:Mishi, ładnie doczyściłeś wnętrze
Pozdrawiam
Mishi
No i elegancja francja - świeci się jak psu na wiosnę 
Powiedz jeszcze, że poprzedni właściciel woził psa.... Najgorsze jest to jak właściciel nie dba o samochód, bo twierdzi, że pojeździ nim 2-3 lat i sprzeda.
			
									
									
Powiedz jeszcze, że poprzedni właściciel woził psa.... Najgorsze jest to jak właściciel nie dba o samochód, bo twierdzi, że pojeździ nim 2-3 lat i sprzeda.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
HeY
Poprzedni właściciel raczej psa nie woził ale właściciel z Niemiec w nim palił. Także w aucie było jedno wielkie smolne wnętrze. Deska aż się lepiła nie wspominając o kierownicy. A poprzedni właściciel a zarazem pierwszy w Polsce miał to auto jakiś rok. Teraz mam nadzieję, że autko będzie wyglądało w środku tak jak na załączonych fotkach.
Pozdrawiam
Mishi
[ Dodano: 2013-06-26, 19:04 ]
HeY
Długo czekałem ale się doczekałem. W końcu pierwszy etap ogarniania wydechu został zakończony. I tak kat został zastąpiony strumienicą, wleciał większy środkowy oraz końcowy przelot Ultera a wszystko okraszone większymi rurami o średnicy fi 60mm. Różnicę wizualną widać na fotkach ale co bardziej istotne większa różnica jest w brzmieniu. Już nie pierdzi i nie prycha, nie ma przedmuchów ani dziur. Warczy jak należy. Brzmienie jak na razie mnie zadowala aczkolwiek ja mogę być stronniczy. Ale Wolfshade może się wypowiedzieć po oblukaniu chłodnym okiem a w zasadzie uchem.
Kolejnym etapem będzie 4-2-1 oraz reszta rur wymieniona na szersze.
A tak to wygląda:



Pozdrawiam
Mishi
			
									
									
						Poprzedni właściciel raczej psa nie woził ale właściciel z Niemiec w nim palił. Także w aucie było jedno wielkie smolne wnętrze. Deska aż się lepiła nie wspominając o kierownicy. A poprzedni właściciel a zarazem pierwszy w Polsce miał to auto jakiś rok. Teraz mam nadzieję, że autko będzie wyglądało w środku tak jak na załączonych fotkach.
Pozdrawiam
Mishi
[ Dodano: 2013-06-26, 19:04 ]
HeY
Długo czekałem ale się doczekałem. W końcu pierwszy etap ogarniania wydechu został zakończony. I tak kat został zastąpiony strumienicą, wleciał większy środkowy oraz końcowy przelot Ultera a wszystko okraszone większymi rurami o średnicy fi 60mm. Różnicę wizualną widać na fotkach ale co bardziej istotne większa różnica jest w brzmieniu. Już nie pierdzi i nie prycha, nie ma przedmuchów ani dziur. Warczy jak należy. Brzmienie jak na razie mnie zadowala aczkolwiek ja mogę być stronniczy. Ale Wolfshade może się wypowiedzieć po oblukaniu chłodnym okiem a w zasadzie uchem.
Kolejnym etapem będzie 4-2-1 oraz reszta rur wymieniona na szersze.
A tak to wygląda:



Pozdrawiam
Mishi
HeY
Dzięki bonzo Mnie też się podoba:) Wydech robiłem w Janikowie ale tłumik końcowy zamawiałem wcześniej przez nich korzystając ze stronki Ultera.
Czujnika niestety jeszcze nie wymieniłem. Jak to zrobię od razu dam Tobie znać co z czujnikiem. Mam nadzieję, że uda mi się to ogarnąć w tym tygodniu.
Pozdrawiam
Mishi
			
									
									
						Dzięki bonzo Mnie też się podoba:) Wydech robiłem w Janikowie ale tłumik końcowy zamawiałem wcześniej przez nich korzystając ze stronki Ultera.
Czujnika niestety jeszcze nie wymieniłem. Jak to zrobię od razu dam Tobie znać co z czujnikiem. Mam nadzieję, że uda mi się to ogarnąć w tym tygodniu.
Pozdrawiam
Mishi
Osobiście oblukałem,  obsłuchałem   Wygląda na żywo naprawdę fajnie i co najważniejsze zacnie gada
 Wygląda na żywo naprawdę fajnie i co najważniejsze zacnie gada  
			
									
									 Wygląda na żywo naprawdę fajnie i co najważniejsze zacnie gada
 Wygląda na żywo naprawdę fajnie i co najważniejsze zacnie gada  
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						HeY
Czas na małą aktualizację.
Jakiś czas temu wleciały białe kierunki w błotnik ale jak się okazało nie mam porządnych fotek z tymi kierunkami.
W tygodniu wleciał wcześniej zakupiony short shifter z nową skórzaną gałką:) Fotka poniżej.

W najbliższym czasie czeka mnie remont zawieszenia. Do wymiany idą tylne amorki z osłonami, lewy górny wahacz, tuleje wahacza oraz łączniki stabilizatorów.
Pozdrawiam
Mishi
			
									
									
						Czas na małą aktualizację.
Jakiś czas temu wleciały białe kierunki w błotnik ale jak się okazało nie mam porządnych fotek z tymi kierunkami.
W tygodniu wleciał wcześniej zakupiony short shifter z nową skórzaną gałką:) Fotka poniżej.

W najbliższym czasie czeka mnie remont zawieszenia. Do wymiany idą tylne amorki z osłonami, lewy górny wahacz, tuleje wahacza oraz łączniki stabilizatorów.
Pozdrawiam
Mishi
Muszę przyznać, że ten Twój short odwala niezłą robotę  przełożenia wręcz idealne, wysokość gałki również
 przełożenia wręcz idealne, wysokość gałki również  Naprawdę super zakup i strzał w 10
 Naprawdę super zakup i strzał w 10 
Mishi, ponawiam propozycję zamiany na mój "oryginalny" drążek od GT
			
									
									 przełożenia wręcz idealne, wysokość gałki również
 przełożenia wręcz idealne, wysokość gałki również  Naprawdę super zakup i strzał w 10
 Naprawdę super zakup i strzał w 10 
Mishi, ponawiam propozycję zamiany na mój "oryginalny" drążek od GT

Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
						HeY
Twój pomimo tego, że z GT nie jest tak fajny jak mój:) Także sorrki ale zostaje u mnie:)
I przyznaję, że różnica jest spora.
Pozdrawiam
Mishi
[ Dodano: 2013-10-18, 23:56 ]
HeY
Dzisiaj została reanimowana zawiecha. Wleciały nowe amortyzatory od GT z tyłu wraz z osłonami, wahacz górny lewy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora oraz tuleje wahacza. Prowadzi się o niebo lepiej. Nie trzaska jak poprzednio jednak daje się słyszeć od czasu do czasu przy ruszaniu nieznaczne pukanie. Jakieś propozycje co to może być?
Dodatkowo dzisiaj wleciało nowe radio:) Różnica jest również bardzo odczuwalna no i wygląd środka uległ znacznej poprawie. W tygodniu pojawiły się również wycieraczki korytka.
To na razie tyle. w przyszłym tygodniu wleci alarm oraz pilotka do centralnego zamka:)
Jako, że niebawem zamierzam zamontować wałki od GT postanowiłem sprawdzić jaki wpływ na osiągi silnika ma wymiana wałków oraz mod rozrządu. W tym celu odwiedziłem dzisiaj z Wolfshadem hamownie. Poniżej zamieszczam wykresy. Z tego co mówił mechanior do wyniku trzeba dodać 2% z powodu strat podczas hamowania spowodowane warunkami, w których odbywały się pomiaru.
Przy okazji sprawdziliśmy jaka jest różnica w pomiarze między standardową obudową i filtrem powietrza (kolor czerwony) a zmodzoną przez Wolfshada puchą i sportową wkładkę K&N (kolor niebieski).


 
Pozdrawiam
Mishi
			
									
									
						Twój pomimo tego, że z GT nie jest tak fajny jak mój:) Także sorrki ale zostaje u mnie:)
I przyznaję, że różnica jest spora.
Pozdrawiam
Mishi
[ Dodano: 2013-10-18, 23:56 ]
HeY
Dzisiaj została reanimowana zawiecha. Wleciały nowe amortyzatory od GT z tyłu wraz z osłonami, wahacz górny lewy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora oraz tuleje wahacza. Prowadzi się o niebo lepiej. Nie trzaska jak poprzednio jednak daje się słyszeć od czasu do czasu przy ruszaniu nieznaczne pukanie. Jakieś propozycje co to może być?
Dodatkowo dzisiaj wleciało nowe radio:) Różnica jest również bardzo odczuwalna no i wygląd środka uległ znacznej poprawie. W tygodniu pojawiły się również wycieraczki korytka.
To na razie tyle. w przyszłym tygodniu wleci alarm oraz pilotka do centralnego zamka:)
Jako, że niebawem zamierzam zamontować wałki od GT postanowiłem sprawdzić jaki wpływ na osiągi silnika ma wymiana wałków oraz mod rozrządu. W tym celu odwiedziłem dzisiaj z Wolfshadem hamownie. Poniżej zamieszczam wykresy. Z tego co mówił mechanior do wyniku trzeba dodać 2% z powodu strat podczas hamowania spowodowane warunkami, w których odbywały się pomiaru.
Przy okazji sprawdziliśmy jaka jest różnica w pomiarze między standardową obudową i filtrem powietrza (kolor czerwony) a zmodzoną przez Wolfshada puchą i sportową wkładkę K&N (kolor niebieski).


Pozdrawiam
Mishi
Mishi, a to w sumie ciekawosta z Twoja moca, bo jezeli nie pomylillem niczego w swojej pamieci, to po Twoim VIN wychodzilo w fascie, ze masz jednostke sr20del 
Tym samym potwierdzasz moja teorie, ze nie wazne jaka jednostke pokazuje, to liczy sie wzmianka w szczegolach wyposazenia dotyczaca obnizonej mocy (a tego u Ciebie nie bylo).
Czekam tez z niecierpliwoscia na wyniki wyniki hamownii po kolejnych modach i zbieram pieniadze na wiosne
Pozdrawiam
			
									
									
Tym samym potwierdzasz moja teorie, ze nie wazne jaka jednostke pokazuje, to liczy sie wzmianka w szczegolach wyposazenia dotyczaca obnizonej mocy (a tego u Ciebie nie bylo).
Czekam tez z niecierpliwoscia na wyniki wyniki hamownii po kolejnych modach i zbieram pieniadze na wiosne

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
HeY
Korzystając z chwili wolnego Wolfshada oraz z dobrej pogody w końcu dzisiaj wleciał wałek ssący z GT oraz został wykonany mod rozrządu. Autko po ww. zabiegu wyraźnie zaczęło być żwawsze lepiej przyspiesza i zbiera się bardziej z dołu. Po święcie odwiedzamy hamownię także będzie widać efekt naszych prac. Dam znać w przyszłym tygodniu co hamownia wykazała.
Pozdrawiam
Mishi
			
									
									
						Korzystając z chwili wolnego Wolfshada oraz z dobrej pogody w końcu dzisiaj wleciał wałek ssący z GT oraz został wykonany mod rozrządu. Autko po ww. zabiegu wyraźnie zaczęło być żwawsze lepiej przyspiesza i zbiera się bardziej z dołu. Po święcie odwiedzamy hamownię także będzie widać efekt naszych prac. Dam znać w przyszłym tygodniu co hamownia wykazała.
Pozdrawiam
Mishi
świetnie się prezentuje short shifter, gdzie go kupiłeś?
			
									
									My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
						SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B















 i tak trzymaj
  i tak trzymaj  
 "jedyna taka" sprzedana
 "jedyna taka" sprzedana

 Miałem okazję przejechać się tą primerą.Przyznam,że ładnie się zbiera.W środku cicho, miodna zmiana biegów.Tak trzymać ! Następnym razem jak będziesz na hamowni to daj znać
  Miałem okazję przejechać się tą primerą.Przyznam,że ładnie się zbiera.W środku cicho, miodna zmiana biegów.Tak trzymać ! Następnym razem jak będziesz na hamowni to daj znać  