[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi
Model: Nissan Almera N16, nadwozie sedan, rok 2001
Wyposażenie:
- elektryczne szyby przód
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- 2 poduszki powietrzne
- oryginalne radio
- halogeny
Silnik: 2.0
Moc:
Osiągi: ZADOWALAJĄCE
Koła: aluski 16' na lato, stalówki 15' na zimę
Wnętrze: czyste, zadbane, w ładnym kolorze
Zewnątrz: całkowita seria + ładne felgi i jakaś gleba + rdzaaaa (progi już ogarnięte)
Mody:
- Zimny dolot ze stożkiem w nadkolu
- SSAC by MacG + wydech z nierdzewki 2.25 cala ze środkowym tłumikiem, ostatni tłumik m-tech
- EcuM DET 3
- Zawias obniżony o 35mm na springach Vogtlanda i amorach Eibacha i KYB
- poligumy w przednich wahaczach
- swap na SR20VE
Kilka fot.
Hej,
od pewnego czasu szukałem Nissana dla siebie. Napalony byłem na N15 GTi, jednak po długim przeszukiwaniu internetu niestety nic ciekawego się nie znalazło, bo albo dużo rudej, albo cena z kosmosu, albo coś tam... Pomyślałem, że w sumie dlaczego nie ściągnąć auta zza Odry? Znowu zaczęły się poszukiwania w Niemczech i Holandii, przeliczanie kosztów związanych z transportem auta do kraju, jego rejestracją itd. aż doszedłem do wniosku, że chyba nie warto, bo mimo wszystko i tak nie wiadomo, co tak naprawdę się okaże na miejscu, a nie daj Bóg, gdyby auto było odpicowane pod sprzedaż, a faktycznie by się okazało totalną ruiną... Trochę zrezygnowany rozszerzyłem poszukiwania o P11 GT lub P11.144, trochę na siłę, bo aż tak dużego auta nie potrzebowałem.
Aż w środku zeszłego tygodnia, zupełnie przypadkiem, dostałem cynk, że jest na sprzedaż Almera N16 i to z SR20 pod maską za kwotę, jaką chciałem wydać. Szybki telefon, umówienie się na obejrzenie auta i wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Malinowej Lali Na chwilę obecną zrobiłem prawie 300km, autko naprawdę cieszy, czuć, że ma moc i naprawdę może niejednego zaskoczyć na światłach. Jednak teraz, gdy podjarka mi przeszła, czas wziąć się za przygotowywanie auta do zimy, zrobić wszystkie podstawowy rzeczy i czekać na wiosnę, by móc sobie coś tam dłubać na działce.
Silnik prawdopodobnie siedzi w tym aucie co najmniej od 2009 roku, bo od 2009 do 2013 roku mam książkę serwisową, w której już jest wpisany SR20DE, do tego z opisem wszelkich napraw i/lub wymian. Dzięki temu dowiedziałem się, że Amory przód to Kayaby, z tyłu siedzi Eibach, niestety nie wiem, jakie to sprężyny, w każdym razie są czerwone.
Mam nadzieję, że autko będzie bezawaryjne, a z racji tego, że to moje pierwsze auto, to oczywiście będę o nie dbał jak tylko mogę.
Na sam koniec chcę podziękować dwóm kolegom z Grupy Łódzkiej, Maro za to, że zgodził się ze mną pojechać po auto i poświęcił pół niedzieli na to oraz MacGayverowi za info o tym ciekawym wynalazku.
P.S. Niestety muszę zgasić wielu zapaleńców mocy, turbo nie będzie
Wyposażenie:
- elektryczne szyby przód
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- 2 poduszki powietrzne
- oryginalne radio
- halogeny
Silnik: 2.0
Moc:
Osiągi: ZADOWALAJĄCE
Koła: aluski 16' na lato, stalówki 15' na zimę
Wnętrze: czyste, zadbane, w ładnym kolorze
Zewnątrz: całkowita seria + ładne felgi i jakaś gleba + rdzaaaa (progi już ogarnięte)
Mody:
- Zimny dolot ze stożkiem w nadkolu
- SSAC by MacG + wydech z nierdzewki 2.25 cala ze środkowym tłumikiem, ostatni tłumik m-tech
- EcuM DET 3
- Zawias obniżony o 35mm na springach Vogtlanda i amorach Eibacha i KYB
- poligumy w przednich wahaczach
- swap na SR20VE
Kilka fot.
Hej,
od pewnego czasu szukałem Nissana dla siebie. Napalony byłem na N15 GTi, jednak po długim przeszukiwaniu internetu niestety nic ciekawego się nie znalazło, bo albo dużo rudej, albo cena z kosmosu, albo coś tam... Pomyślałem, że w sumie dlaczego nie ściągnąć auta zza Odry? Znowu zaczęły się poszukiwania w Niemczech i Holandii, przeliczanie kosztów związanych z transportem auta do kraju, jego rejestracją itd. aż doszedłem do wniosku, że chyba nie warto, bo mimo wszystko i tak nie wiadomo, co tak naprawdę się okaże na miejscu, a nie daj Bóg, gdyby auto było odpicowane pod sprzedaż, a faktycznie by się okazało totalną ruiną... Trochę zrezygnowany rozszerzyłem poszukiwania o P11 GT lub P11.144, trochę na siłę, bo aż tak dużego auta nie potrzebowałem.
Aż w środku zeszłego tygodnia, zupełnie przypadkiem, dostałem cynk, że jest na sprzedaż Almera N16 i to z SR20 pod maską za kwotę, jaką chciałem wydać. Szybki telefon, umówienie się na obejrzenie auta i wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Malinowej Lali Na chwilę obecną zrobiłem prawie 300km, autko naprawdę cieszy, czuć, że ma moc i naprawdę może niejednego zaskoczyć na światłach. Jednak teraz, gdy podjarka mi przeszła, czas wziąć się za przygotowywanie auta do zimy, zrobić wszystkie podstawowy rzeczy i czekać na wiosnę, by móc sobie coś tam dłubać na działce.
Silnik prawdopodobnie siedzi w tym aucie co najmniej od 2009 roku, bo od 2009 do 2013 roku mam książkę serwisową, w której już jest wpisany SR20DE, do tego z opisem wszelkich napraw i/lub wymian. Dzięki temu dowiedziałem się, że Amory przód to Kayaby, z tyłu siedzi Eibach, niestety nie wiem, jakie to sprężyny, w każdym razie są czerwone.
Mam nadzieję, że autko będzie bezawaryjne, a z racji tego, że to moje pierwsze auto, to oczywiście będę o nie dbał jak tylko mogę.
Na sam koniec chcę podziękować dwóm kolegom z Grupy Łódzkiej, Maro za to, że zgodził się ze mną pojechać po auto i poświęcił pół niedzieli na to oraz MacGayverowi za info o tym ciekawym wynalazku.
P.S. Niestety muszę zgasić wielu zapaleńców mocy, turbo nie będzie
Ostatnio zmieniony 2015-08-17, 22:55 przez Kwietas, łącznie zmieniany 26 razy.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
N16 z SR-ką bajka. Taki szybki sedanik
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Wczoraj byłem i mi wystarczyvixo pisze:Trzeba obadać na Dee
Wyprodukowane w Anglii, kupione w polskim salonie, użytkowane przez jedną właścicielkę do samego końca (przynajmniej w papierach), która zostawiła Almę w rozliczeniu za jakieś droższe auto i pewnego handlarza, który ponoć nawet nie wiedział, że to 2.0 jest... Tak na serio to cały czas jeździła w woj. mazowieckim. Muszę znaleźć numer do SSGarage, bo coś mi się wydaje (sugeruję się resztkami naklejki na szybie), że oni mogli przy tym wozie robić i może mają jakieś dane, co konkretnie jest zrobione, jak to dopasowali bez wielkiej rzeźby, bo na pierwszy rzut oka nie wygląda to na jakąś mega rzeźbę...Modzelitto pisze:Skąd to auto pochodzi?
Możliwe, da się to jakoś dokładniej obadać?Modzelitto pisze:Na pierwszy rzut oka wygląda jak DEH
Tylko na Dżapan, czy w EU były do kupienia?bombel pisze:Tino seryjnie też wychodziły z SR20
No, nie przypuszczałem, że będzie to tak ładnie chodzić. Ale z drugiej strony trzeba kiedyś hamkę odwiedzić i sprawdzić ile kucyków tam siedzi. Zgadzam się, że ten silnik powinien seryjnie być w N16.Chemik pisze: n16 z sr-em fajna naprawde fajna sprawa,powinni seryjnie ten silnik ładować
Przy okazji znalazłem dzisiaj suwak w oparciach przednich foteli. Wolałem nie ruszać, bo jeszcze poducha by strzeliła (o ile tam jest), ale on jest po to, by mieć dojście do poduszki, czy jakoś można zdjąć tapicerę z fotela? Pytanie może i głupie, ale jakoś ostatnio w innym (nowym) aucie widziałem taki patent z siedzeniami...
Ostatnio zmieniony 2013-10-01, 03:07 przez Kwietas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Konkretna rzeźba w tym projekcie to tylko dopasowanie jednej łapy silnika, dorobienie pół osiek i zabawa z wiązką. Swoją droga możesz wrzucić zdjęcie półosi? Ciekaw jestem czy wyglądają tak samo jak te :Kwietas pisze:jak to dopasowali bez wielkiej rzeźby
Można zrzucić pokrywę i zobaczyć czy to roller rocker (dźwigienki na rolkach) Jeśli tak to DEHKwietas pisze:Możliwe, da się to jakoś dokładniej obadać?
Kurde jaram się tą Almerą jak swoją
Swoją drogą jestem ciekaw ile takich cichych projektów jeździ w PL...
QG15+
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Jak auto trafi na podnośnik to zrobię, bo sam jestem ciekaw jak to wygląda.Modzelitto pisze:możesz wrzucić zdjęcie półosi?
Taaa, zapłon był cofnięty i ponoć kopcił jak diesel, do tego przy pełnym gazie do 4k jechał, a od 4k obr. takie wrażenie było, jakby się VVL załączył Niestety Pany mi poprzestawiali coś i nie ma tego "kicka"Maro pisze:zapomniałeś o modzie zapłonu
Fajny dupowozik .. żałuję , ze nie mogłem pojechać z wami po niego
Zostaje tylko odpicować go po "swojemu" i jazda
Gratuluję
Zostaje tylko odpicować go po "swojemu" i jazda
Gratuluję
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Oczywiscie dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem.
Nie wiem, czy VE nie bedzie dla mnie za mocny, poza tym jak juz przyjdzie czas na mody to wtedy bedziemy myslec. Tak jak wspomnialem wyzej, najpierw hamownia przed jakimkolwiek dlubaniem w silniku.
Znacie moze jakis szybki sposob na odkodowanie radia? Niestety nie znam kodu.
Nie wiem, czy VE nie bedzie dla mnie za mocny, poza tym jak juz przyjdzie czas na mody to wtedy bedziemy myslec. Tak jak wspomnialem wyzej, najpierw hamownia przed jakimkolwiek dlubaniem w silniku.
Znacie moze jakis szybki sposob na odkodowanie radia? Niestety nie znam kodu.
Fajniutki sedan Kolor pasujący do auta...
Jeśli wychodziły takie w automacie to chętnie się za takim kiedyś rozejrzę
Dobry zakup, gratuluje...
Jeśli wychodziły takie w automacie to chętnie się za takim kiedyś rozejrzę
Dobry zakup, gratuluje...
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
Szczerze powiem, że Tino mi się mało podoba; myślałem też nad Primerą P11, ale to nie jest miejsce na tego typu pogawędki, więc nie będę brudził tego tematu.
Powiem jedno; musi być auto z automatyczną skrzynią biegów (innego nie mogę mieć). Mam swojego sunny właśnie w automacie i jestem bardzo zadowolony dlatego przy kupnie kolejnego auta będę właśnie patrzył na nissana ( do japońców mam zaufanie).
-----------
Kwietas, idealnie na tylnej klapie będzie pasować naklejka klubowa, którą dla siebie też muszę załatwić
Powiem jedno; musi być auto z automatyczną skrzynią biegów (innego nie mogę mieć). Mam swojego sunny właśnie w automacie i jestem bardzo zadowolony dlatego przy kupnie kolejnego auta będę właśnie patrzył na nissana ( do japońców mam zaufanie).
-----------
Kwietas, idealnie na tylnej klapie będzie pasować naklejka klubowa, którą dla siebie też muszę załatwić
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
moze na podstawie tego wozu ktos wkoncu odpowie konkretnie na pytanie co trzeba przelozyc z sr20de do qg18de, jak wyglada przekladka wiazki, czy wiazka silnikowa z p11 podchodzi do nowszej wiazki p&p
czekam az ktos obada dookladnie bo napewno wielu z nas sie to przyda przy przekladkach qg i wyeliminuje sie wkoncu slabe olejożłopy z ulic:)
czekam az ktos obada dookladnie bo napewno wielu z nas sie to przyda przy przekladkach qg i wyeliminuje sie wkoncu slabe olejożłopy z ulic:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW