Wyposażenie:
- elektryczne szyby przód
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- 2 poduszki powietrzne
- oryginalne radio
- halogeny
Silnik: 2.0
Moc:
Osiągi: ZADOWALAJĄCE
Koła: aluski 16' na lato, stalówki 15' na zimę
Wnętrze: czyste, zadbane, w ładnym kolorze
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
Zewnątrz: całkowita seria + ładne felgi i jakaś gleba + rdzaaaa (progi już ogarnięte)
Mody:
- Zimny dolot ze stożkiem w nadkolu
- SSAC by MacG + wydech z nierdzewki 2.25 cala ze środkowym tłumikiem, ostatni tłumik m-tech
- EcuM DET 3
- Zawias obniżony o 35mm na springach Vogtlanda i amorach Eibacha i KYB
- poligumy w przednich wahaczach
- swap na SR20VE
Kilka fot.
![Obrazek](http://img690.imageshack.us/img690/2175/0xwf.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img856/8997/h1vj.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img22/3739/t4ku.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img24/8409/s50e.jpg)
![Obrazek](http://img837.imageshack.us/img837/1738/9s1f.jpg)
![Obrazek](http://img713.imageshack.us/img713/7292/8ko5.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/854/ybys.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/834/kibu.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/835/u9ds.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/829/eo9n.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/910/876ff5.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/743/9c93d9.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/C1WVG1fm.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/ne8VbtNm.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/YmUIo61m.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/86ejaUim.jpg)
Hej,
od pewnego czasu szukałem Nissana dla siebie. Napalony byłem na N15 GTi, jednak po długim przeszukiwaniu internetu niestety nic ciekawego się nie znalazło, bo albo dużo rudej, albo cena z kosmosu, albo coś tam... Pomyślałem, że w sumie dlaczego nie ściągnąć auta zza Odry? Znowu zaczęły się poszukiwania w Niemczech i Holandii, przeliczanie kosztów związanych z transportem auta do kraju, jego rejestracją itd. aż doszedłem do wniosku, że chyba nie warto, bo mimo wszystko i tak nie wiadomo, co tak naprawdę się okaże na miejscu, a nie daj Bóg, gdyby auto było odpicowane pod sprzedaż, a faktycznie by się okazało totalną ruiną... Trochę zrezygnowany rozszerzyłem poszukiwania o P11 GT lub P11.144, trochę na siłę, bo aż tak dużego auta nie potrzebowałem.
Aż w środku zeszłego tygodnia, zupełnie przypadkiem, dostałem cynk, że jest na sprzedaż Almera N16 i to z SR20 pod maską za kwotę, jaką chciałem wydać. Szybki telefon, umówienie się na obejrzenie auta i wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Malinowej Lali
![:hah:](./images/smilies/rotfl.gif)
Silnik prawdopodobnie siedzi w tym aucie co najmniej od 2009 roku, bo od 2009 do 2013 roku mam książkę serwisową, w której już jest wpisany SR20DE, do tego z opisem wszelkich napraw i/lub wymian. Dzięki temu dowiedziałem się, że Amory przód to Kayaby, z tyłu siedzi Eibach, niestety nie wiem, jakie to sprężyny, w każdym razie są czerwone.
Mam nadzieję, że autko będzie bezawaryjne, a z racji tego, że to moje pierwsze auto, to oczywiście będę o nie dbał jak tylko mogę.
Na sam koniec chcę podziękować dwóm kolegom z Grupy Łódzkiej, Maro za to, że zgodził się ze mną pojechać po auto i poświęcił pół niedzieli na to oraz MacGayverowi za info o tym ciekawym wynalazku.
P.S. Niestety muszę zgasić wielu zapaleńców mocy, turbo nie będzie
![:P](./images/smilies/razz.png)