Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-07-22, 16:36

Ale przygody masz z tym autem :-o Fajnie, że się nie poddajesz, a biorąc pod uwagę Twoje podejście do Primy, wnioskuję, że ma u Ciebie dożywocie :)

Te 2.8 to seria? Pamiętam jak nie mogłem sobie poradzić z podłubanym 3.0 w takiej samej budzie + wydmuszka :-D
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-07-22, 16:38

chyba nie seria i wydmuszka jest
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-07-22, 17:24

Killer dzięki za filmik.

z tego co mówił właściciel autko przygotowane do JBB krótki dyfer miał co też jest na plus.

Jednak o 3/4 długości dostał ;)

Jak na razie spokojnie obserwuje i nanoszę wszelkie poprawki co by już nie stać w garage ;)

Na chwilę obecną pierwsze 300 km już za mną - a ten wyścig to taki mały wybryk ;p

[ Dodano: 2013-07-22, 18:26 ]
MacGayver pisze:a z tą 328 na fioletowych felgach się ustawialiście?
nie około 20 zmyłem się z resztą ekipy ;)

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2013-07-22, 17:42

Gratki szybkiej odbudowy !
Ile chcesz docelowo dmuchnąć w tego SR'a ?
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-07-22, 18:17

Benek, dzięki

Nie chce wróżyć,życie pokaże ;)

W chwili obecnej mi odpowiada.. ;)

Zresztą, cały czas chodzi mi po głowie pewny pomysł... ponieważ VQ30DE czeka w Łowiczu :D

Poniżej parę fotek z prac :

Mój, absolutnie debiut w żywicy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widać na fotach kubki nie są idealnie w tych samych pozycjach. Jest to celowe.

Foty z reanimacji.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Efekt końcowy

Obrazek

Chciałbym oficjalnie podziękować za pomoc:D Wszystkim osobom mający czynny udział jak również Bodkowi za support telefoniczny ;)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2013-08-12, 17:08

Ryba pisze:Efekt końcowy

Obrazek
Ależ to ku#$@ pięknie Ci wyszło :D

ps. rurki turbo w wolnej chwili można by spolerować na lustro i dość hehe, no górna półka.

Pozdr,
foo

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-08-12, 17:45

foo pisze:Ależ to ku#$@ pięknie Ci wyszło
+1, no napatrzeć się nie mogę 8-)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-08-13, 21:52

Dzięki chłopaki ;)

Choć nie ukrywam, autko nie ma jeszcze tego powera którego oczekuje. Teraz jest dłuższy weekend więc może coś pokombinuje aby było lepiej ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-09-24, 07:43

Jeździ ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2013-09-24, 15:57

vixo pisze:Jeździ ??
To Wy nic nie wiecie :razz:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-09-24, 16:11

Ja coś tam wiem ale nie wiem czy to nadal aktualne i czekam na wypowiedz Ryby
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-09-24, 16:20

Gadacie jak w modzie na sukces :hihi:
Obrazek

Awatar użytkownika
misiar90
fanatyk nissana
Posty: 477
Rejestracja: 2011-04-01, 09:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: misiar90 » 2013-09-24, 16:30

Co tym razem wpadło do silnika. Joke. Tyle to auto ma turbo a ja nigdy go w akcji nei widziałem :-?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-09-24, 22:22

Zwiększamy pojemność ?? Czy seryjną moc ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-09-24, 23:55

Vixo, skąd takie pomysły.

Misiar, takie żarty zostaw dla siebie. Sorki ale nie mam nastroju jednak nie w obecnych okolicznościach.

Tak, samochód jeździł i były wszystko ok.

Jednak po raz kolejny padła panewka.

Przejechałem równe 450 km

Nie potrafię tego wytłumaczyć.

Koniec tematu i zbędnych pytań.

Dla mnie osobiście porażka kompletny dołek i pytanie co dalej z projektem.

Awatar użytkownika
Nismo_Man
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2013-06-16, 19:19
Lokalizacja: Z GARAGE

Post autor: Nismo_Man » 2013-09-25, 05:43

Ryba ja ci to powiem tak. Widze tutaj 2 opcje :P Kupic jakis silnik przytargane skads w dobrym stanie oem'owy. Albo jechac tam gdzie zajmuja sie składaniem silnikow i zlecic im poskładanie dołu. Nierobic na własna reke. Moze popełniasz jakis bład w sztuce albo to jest tzw złoscilowsc rzeczy martwych.

Nie martw sie ogarniesz to polekku. Jak to mowia " Jest Ryzysko jest Zabawa". Głowa do gory bedzie gites majonez.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-09-25, 08:37

A może odłożyć $ i zrobić VET?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-09-25, 09:51

Wał na mikropęknięcia sprawdzany był ??
Ps. panewka główna czy korbowodowa ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-09-27, 06:56

DubSon pisze:A może odłożyć $ i zrobić VET?
Jest to do zrobienia i myślałem nad tym. Jednak nie zdecydowałem jeszcze. W Łowiczu u znajomego leży i czeka VQ wiec może w tą stronę pójdę ;)
Coobcio pisze:Wał na mikropęknięcia sprawdzany był ??
Ps. panewka główna czy korbowodowa ?
Nie, wał nie był sprawdzony pod takim kontem. Zresztą nikt tu w Łodzi tak profesjonalnie się tym nie zajmuje. Moim zdaniem przyczyny są dwie.

1. Złe spasowanie w auto szlif. Choć wydaje mi się to nieprawdopodobne, ponieważ cały cykl montażu został wykonany u nich.

2. Chłodnica oleju - dochodzę do wniosku że zbyt daleko wysunięta chłodnica zmniejsza ciśnienie w całym układzie.

Nic do głowy mi więcej nie przychodzi. :?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-09-27, 08:17

Ryba pisze:VQ wiec może w tą stronę pójdę
No to jeszcze lepiej. :mrgreen:
Tak czy inaczej kibicuję Ci bardzo!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-09-27, 08:22

Coś ty chłodnica oleju nie ma wpływu na nic...
Olej do niej z podstawiki wziąłeś ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-09-27, 09:30

Ryba a nasz deal nadal aktualny?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-09-28, 13:06

Naturalnie !! Pawełku wszystko aktualne ;)

Coobcio naturalnie, wymiennika cieplnego również nie mam.

u baniaka jaka jest średnica węży doprowadzających oliwe do chłodnic ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-09-29, 14:13

10 albo 12mm - mam takie zestawy do GTi-R porobione to pomierzę jak będę w firmie.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-09-29, 16:46

U jest mnie 8 - 10 mm ...
Skoro to nie chłodnica, ani średnica przewodów przez które mogło zmniejszyć sie ciśnienie oleju, co mogło doprowadzić do tak szybkiego uszkodzenia panewki ??

Wszystkie czynności montażowe były wykonywane identycznie jak przy składaniu silnika Neptuna oraz mojej poprzedniej jednostki. Szlif oraz pasowanie również było robione w tym samym zakładzie.

Więc co mogłem przeoczyć ?? Co moglem zrobić źle ...

[ Dodano: 2013-10-05, 09:03 ]
Do trzech razy sztuka...

Jutro zaczynamy ;)

[ Dodano: 2013-11-05, 20:49 ]
Jesień już na półmetku, a moja historia z nissanem się nie kończy.

Kolejna nierówna walka rozpoczęta :) Podejście numer 3 ;)

Silnik out :|

Obrazek

W chwili obecnej wciąż nie wiem co było przyczyną i problemem słabego ciśnienia oleju. Są dwie opcje:
-pompa oleju
i...
-pompa oleju

wydajność, wydajność i jeszcze raz wydajność

Do nowego silnika wpadnie na pewno pompa z vvl.
W sumie jeszcze nie zapadła decyzja czy nowa baza będzie budowana na DE. Wszystko zależy od łącznych kosztów. Może być tak że zamiast DET będzie VET.
W przyszłym roku będziemy decydować.
W chwili obecnej Prima stoi w moim nowym garage gdzie w sobotę będzie rozebrane i sukcesywnie przygotowywana pod nowy lakier.
Przygotowania będą trwały do pierwszych większych mrozów :)

Silnik, zostawiam już na nowy rok :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-11-05, 21:41

Fajnie, że się nie zrażasz :) Pamiętaj, że każde niepowodzenia czynią Cię silniejszym !! Wiesz, że masz moje pełne wsparcie i jak tylko mogę pomóc to wal śmiało.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-11-05, 22:07

podobno pompa olejowa z sunny gti-r ma wyzsza wydajnosc, znam czlowieka ktory robi pompy ktorych cisnienie konia by zabilo, zachwala ze braku oliwy na panewkach nie ma prawa byc
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-11-06, 00:53

Ad@mus, z VE też ma większą niż w DE.

Brawo za wytrzymałość Ryba! :)
Życze powodzenia żebyś się w końcu nacieszył tym autem! :mrgreen:

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2013-11-06, 00:57

Pompy od VE nie założysz do DE bezpośrednio. Musisz mieć napęd pompy od VE i koło pasowe od VE - te elementy się różnią od tych z DE. U Ciebie jeżeli jest słabe ciśnienie a napęd pompy jest ok, to przypatrz się zaworowi w pompie - może się zablokował ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-11-06, 02:01

Moim zdaniem najtańsza opcja to kupić SR20VE i do niego wrzucić tłoki z SR20DET + gruba uszczlka pod łep 2mm, wyjdzie sprężanie ok 9:1, będzie mocniejszy dół i lepsza góra.
Na miękko 330KM do osiągnięcia bez żadnego żyłowania obecnej Turbo-konfiguracji.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”