Te 2.8 to seria? Pamiętam jak nie mogłem sobie poradzić z podłubanym 3.0 w takiej samej budzie + wydmuszka
[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Killer dzięki za filmik.
z tego co mówił właściciel autko przygotowane do JBB krótki dyfer miał co też jest na plus.
Jednak o 3/4 długości dostał
Jak na razie spokojnie obserwuje i nanoszę wszelkie poprawki co by już nie stać w garage
Na chwilę obecną pierwsze 300 km już za mną - a ten wyścig to taki mały wybryk
[ Dodano: 2013-07-22, 18:26 ]
z tego co mówił właściciel autko przygotowane do JBB krótki dyfer miał co też jest na plus.
Jednak o 3/4 długości dostał
Jak na razie spokojnie obserwuje i nanoszę wszelkie poprawki co by już nie stać w garage
Na chwilę obecną pierwsze 300 km już za mną - a ten wyścig to taki mały wybryk
[ Dodano: 2013-07-22, 18:26 ]
nie około 20 zmyłem się z resztą ekipyMacGayver pisze:a z tą 328 na fioletowych felgach się ustawialiście?
Benek, dzięki
Nie chce wróżyć,życie pokaże
W chwili obecnej mi odpowiada..
Zresztą, cały czas chodzi mi po głowie pewny pomysł... ponieważ VQ30DE czeka w Łowiczu
Poniżej parę fotek z prac :
Mój, absolutnie debiut w żywicy.




Jak widać na fotach kubki nie są idealnie w tych samych pozycjach. Jest to celowe.
Foty z reanimacji.





Efekt końcowy

Chciałbym oficjalnie podziękować za pomoc:D Wszystkim osobom mający czynny udział jak również Bodkowi za support telefoniczny
Nie chce wróżyć,życie pokaże
W chwili obecnej mi odpowiada..
Zresztą, cały czas chodzi mi po głowie pewny pomysł... ponieważ VQ30DE czeka w Łowiczu
Poniżej parę fotek z prac :
Mój, absolutnie debiut w żywicy.




Jak widać na fotach kubki nie są idealnie w tych samych pozycjach. Jest to celowe.
Foty z reanimacji.





Efekt końcowy

Chciałbym oficjalnie podziękować za pomoc:D Wszystkim osobom mający czynny udział jak również Bodkowi za support telefoniczny
Ja coś tam wiem ale nie wiem czy to nadal aktualne i czekam na wypowiedz Ryby
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Vixo, skąd takie pomysły.
Misiar, takie żarty zostaw dla siebie. Sorki ale nie mam nastroju jednak nie w obecnych okolicznościach.
Tak, samochód jeździł i były wszystko ok.
Jednak po raz kolejny padła panewka.
Przejechałem równe 450 km
Nie potrafię tego wytłumaczyć.
Koniec tematu i zbędnych pytań.
Dla mnie osobiście porażka kompletny dołek i pytanie co dalej z projektem.
Misiar, takie żarty zostaw dla siebie. Sorki ale nie mam nastroju jednak nie w obecnych okolicznościach.
Tak, samochód jeździł i były wszystko ok.
Jednak po raz kolejny padła panewka.
Przejechałem równe 450 km
Nie potrafię tego wytłumaczyć.
Koniec tematu i zbędnych pytań.
Dla mnie osobiście porażka kompletny dołek i pytanie co dalej z projektem.
Ryba ja ci to powiem tak. Widze tutaj 2 opcje
Kupic jakis silnik przytargane skads w dobrym stanie oem'owy. Albo jechac tam gdzie zajmuja sie składaniem silnikow i zlecic im poskładanie dołu. Nierobic na własna reke. Moze popełniasz jakis bład w sztuce albo to jest tzw złoscilowsc rzeczy martwych.
Nie martw sie ogarniesz to polekku. Jak to mowia " Jest Ryzysko jest Zabawa". Głowa do gory bedzie gites majonez.
Nie martw sie ogarniesz to polekku. Jak to mowia " Jest Ryzysko jest Zabawa". Głowa do gory bedzie gites majonez.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wał na mikropęknięcia sprawdzany był 
Ps. panewka główna czy korbowodowa ?
Ps. panewka główna czy korbowodowa ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jest to do zrobienia i myślałem nad tym. Jednak nie zdecydowałem jeszcze. W Łowiczu u znajomego leży i czeka VQ wiec może w tą stronę pójdęDubSon pisze:A może odłożyć $ i zrobić VET?
Nie, wał nie był sprawdzony pod takim kontem. Zresztą nikt tu w Łodzi tak profesjonalnie się tym nie zajmuje. Moim zdaniem przyczyny są dwie.Coobcio pisze:Wał na mikropęknięcia sprawdzany był
Ps. panewka główna czy korbowodowa ?
1. Złe spasowanie w auto szlif. Choć wydaje mi się to nieprawdopodobne, ponieważ cały cykl montażu został wykonany u nich.
2. Chłodnica oleju - dochodzę do wniosku że zbyt daleko wysunięta chłodnica zmniejsza ciśnienie w całym układzie.
Nic do głowy mi więcej nie przychodzi.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Coś ty chłodnica oleju nie ma wpływu na nic...
Olej do niej z podstawiki wziąłeś
Olej do niej z podstawiki wziąłeś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ryba a nasz deal nadal aktualny?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
10 albo 12mm - mam takie zestawy do GTi-R porobione to pomierzę jak będę w firmie.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
U jest mnie 8 - 10 mm ...
Skoro to nie chłodnica, ani średnica przewodów przez które mogło zmniejszyć sie ciśnienie oleju, co mogło doprowadzić do tak szybkiego uszkodzenia panewki
Wszystkie czynności montażowe były wykonywane identycznie jak przy składaniu silnika Neptuna oraz mojej poprzedniej jednostki. Szlif oraz pasowanie również było robione w tym samym zakładzie.
Więc co mogłem przeoczyć
Co moglem zrobić źle ...
[ Dodano: 2013-10-05, 09:03 ]
Do trzech razy sztuka...
Jutro zaczynamy
[ Dodano: 2013-11-05, 20:49 ]
Jesień już na półmetku, a moja historia z nissanem się nie kończy.
Kolejna nierówna walka rozpoczęta
Podejście numer 3 
Silnik out
W chwili obecnej wciąż nie wiem co było przyczyną i problemem słabego ciśnienia oleju. Są dwie opcje:
-pompa oleju
i...
-pompa oleju
wydajność, wydajność i jeszcze raz wydajność
Do nowego silnika wpadnie na pewno pompa z vvl.
W sumie jeszcze nie zapadła decyzja czy nowa baza będzie budowana na DE. Wszystko zależy od łącznych kosztów. Może być tak że zamiast DET będzie VET.
W przyszłym roku będziemy decydować.
W chwili obecnej Prima stoi w moim nowym garage gdzie w sobotę będzie rozebrane i sukcesywnie przygotowywana pod nowy lakier.
Przygotowania będą trwały do pierwszych większych mrozów
Silnik, zostawiam już na nowy rok
Skoro to nie chłodnica, ani średnica przewodów przez które mogło zmniejszyć sie ciśnienie oleju, co mogło doprowadzić do tak szybkiego uszkodzenia panewki
Wszystkie czynności montażowe były wykonywane identycznie jak przy składaniu silnika Neptuna oraz mojej poprzedniej jednostki. Szlif oraz pasowanie również było robione w tym samym zakładzie.
Więc co mogłem przeoczyć
[ Dodano: 2013-10-05, 09:03 ]
Do trzech razy sztuka...
Jutro zaczynamy
[ Dodano: 2013-11-05, 20:49 ]
Jesień już na półmetku, a moja historia z nissanem się nie kończy.
Kolejna nierówna walka rozpoczęta
Silnik out
W chwili obecnej wciąż nie wiem co było przyczyną i problemem słabego ciśnienia oleju. Są dwie opcje:
-pompa oleju
i...
-pompa oleju
wydajność, wydajność i jeszcze raz wydajność
Do nowego silnika wpadnie na pewno pompa z vvl.
W sumie jeszcze nie zapadła decyzja czy nowa baza będzie budowana na DE. Wszystko zależy od łącznych kosztów. Może być tak że zamiast DET będzie VET.
W przyszłym roku będziemy decydować.
W chwili obecnej Prima stoi w moim nowym garage gdzie w sobotę będzie rozebrane i sukcesywnie przygotowywana pod nowy lakier.
Przygotowania będą trwały do pierwszych większych mrozów
Silnik, zostawiam już na nowy rok
Fajnie, że się nie zrażasz
Pamiętaj, że każde niepowodzenia czynią Cię silniejszym
Wiesz, że masz moje pełne wsparcie i jak tylko mogę pomóc to wal śmiało.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Moim zdaniem najtańsza opcja to kupić SR20VE i do niego wrzucić tłoki z SR20DET + gruba uszczlka pod łep 2mm, wyjdzie sprężanie ok 9:1, będzie mocniejszy dół i lepsza góra.
Na miękko 330KM do osiągnięcia bez żadnego żyłowania obecnej Turbo-konfiguracji.
Na miękko 330KM do osiągnięcia bez żadnego żyłowania obecnej Turbo-konfiguracji.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

