SWAP SR20DE Primera P10 Rybona
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
No masz rację Alib cenowo różnica żadna już a 2.0 a 1.6 to będzie różnica;) No to zaczynam poszukiwania popsutego GT ( nawet z padniętym motorem po dzwonie, żeby przenieść mocowania i elektryke i wsadzić SR20VE:)) )
Proszę Rybe też o informację jak on przekładał SR20DE do GA16DE co z mocowaniami jak to było. Z góry dzięki za info.
Proszę Rybe też o informację jak on przekładał SR20DE do GA16DE co z mocowaniami jak to było. Z góry dzięki za info.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Koledzy maja racje..
Tu wszystko było przerabiane pod SR z seryjnego GA.
Nie ma sensu moim zdaniem wkładać SR16VE, za dużo zachodu.
Teraz jak patrze na to z perspektywy czasu... Nie bawił bym sie w żadne SR20DE tylko wsadzał bym od razu świeży silnik z P11. Najlepiej jakiejś sprowadzonej, rozbitej lub na części. Dłubać potem i cieszyć się jazdą.
Jeżeli auto nie ma być do rajdów itp. tylko zwykły street fihgt to hehe na leszczy starczy ten setup
Tu wszystko było przerabiane pod SR z seryjnego GA.
Nie ma sensu moim zdaniem wkładać SR16VE, za dużo zachodu.
Teraz jak patrze na to z perspektywy czasu... Nie bawił bym sie w żadne SR20DE tylko wsadzał bym od razu świeży silnik z P11. Najlepiej jakiejś sprowadzonej, rozbitej lub na części. Dłubać potem i cieszyć się jazdą.
Jeżeli auto nie ma być do rajdów itp. tylko zwykły street fihgt to hehe na leszczy starczy ten setup

wydaje mi się,że nie masz co kombinować chyba,że Twoja buda jest w rewelacyjnym stanie,bez rudej,bezwypadek itp.jezeli nie to weź to opchnij i kup od razu gt bądź zwykłe 2,0 na wielopunkcie z zarżniętym silnikiem,wsadź VE i latasz.czasami nie warto wyważać otwartych drzwi...
nissan.. i wszystko jasne..
Dokładnie ja też kupiłem cacko od pierwszego właściciela Austriaka z udokumentowanym przebiegiem!!! W stanie jak nowy w środku bardzo zadbany. Nie wykazujący dzwona itp:P Rudej też nie mam małe bąbelki na końcu progów ale zaraz będzie to zrobione;)koziro pisze:wydaje mi się,że nie masz co kombinować chyba,że Twoja buda jest w rewelacyjnym stanie,bez rudej,bezwypadek itp.jezeli nie to weź to opchnij i kup od razu gt bądź zwykłe 2,0 na wielopunkcie z zarżniętym silnikiem,wsadź VE i latasz.czasami nie warto wyważać otwartych drzwi...
Więc kasę odkładam i szykuję się na jakiegoś swapa bo po przejściu z 2.0GTi na 1.6 102km to czuć niedosyt;P
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
to szukaj rozbitego GT i działaj
.
może ten ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11490753
chociaż trochę drogi jak na dawcę..

może ten ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11490753
chociaż trochę drogi jak na dawcę..
nissan.. i wszystko jasne..
Raczej nie powinno tak być. Z założenia amory powinno się kupować parami. Więc coś tu nie gra.
Proponuje sprawdzić amory w stacji kontroli pojazdów. ( jeśli jest $$$ ) kupić nowe jakieś KYB lub Tokico a jeśli nie ma $$$ to zostawić ( w zależności od stanu z w jakim są ).
Małą uwaga.
Amory z P10 na tył są zawsze droższe niż przód .
Proponuje sprawdzić amory w stacji kontroli pojazdów. ( jeśli jest $$$ ) kupić nowe jakieś KYB lub Tokico a jeśli nie ma $$$ to zostawić ( w zależności od stanu z w jakim są ).
Małą uwaga.
Amory z P10 na tył są zawsze droższe niż przód .