Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SWAP SR20DE Primera P10 Rybona

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-02-22, 10:37

No masz rację Alib cenowo różnica żadna już a 2.0 a 1.6 to będzie różnica;) No to zaczynam poszukiwania popsutego GT ( nawet z padniętym motorem po dzwonie, żeby przenieść mocowania i elektryke i wsadzić SR20VE:)) )

Proszę Rybe też o informację jak on przekładał SR20DE do GA16DE co z mocowaniami jak to było. Z góry dzięki za info.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-02-22, 10:43

Koledzy maja racje..

Tu wszystko było przerabiane pod SR z seryjnego GA.

Nie ma sensu moim zdaniem wkładać SR16VE, za dużo zachodu.

Teraz jak patrze na to z perspektywy czasu... Nie bawił bym sie w żadne SR20DE tylko wsadzał bym od razu świeży silnik z P11. Najlepiej jakiejś sprowadzonej, rozbitej lub na części. Dłubać potem i cieszyć się jazdą.

Jeżeli auto nie ma być do rajdów itp. tylko zwykły street fihgt to hehe na leszczy starczy ten setup :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-02-22, 10:47

Tylko Ryba nie odpowiedziałes mi na pytanie odnośnie mocowania czy pasują czy trzeba coś dorabiac blachy itp czy przenosiłes całe mocowania z tego auta z SR'em
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-02-22, 10:53

poszło właśnie na PW

Nic nie było przerabiane... z tym nie było problemu

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-22, 13:06

wydaje mi się,że nie masz co kombinować chyba,że Twoja buda jest w rewelacyjnym stanie,bez rudej,bezwypadek itp.jezeli nie to weź to opchnij i kup od razu gt bądź zwykłe 2,0 na wielopunkcie z zarżniętym silnikiem,wsadź VE i latasz.czasami nie warto wyważać otwartych drzwi...
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-02-22, 13:16

hmm.. to tez jest wyjście... ja z tego nie skorzystałem.. bo uwazam ze jak na moj rocznika budy auto trzyma sie rewelacyjnie, tu gdzież znalazłem GT :)

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-22, 13:30

fakt.Twoje auto wygląda na naprawdę zadbany egzemplarz :)

[ Dodano: 2010-02-22, 13:31 ]
p.s. a co z hamownią?coś się ociągasz :P
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-02-22, 13:52

za 2 tygodnie prawdopodobnie w środę :D

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-02-22, 13:57

koziro pisze:wydaje mi się,że nie masz co kombinować chyba,że Twoja buda jest w rewelacyjnym stanie,bez rudej,bezwypadek itp.jezeli nie to weź to opchnij i kup od razu gt bądź zwykłe 2,0 na wielopunkcie z zarżniętym silnikiem,wsadź VE i latasz.czasami nie warto wyważać otwartych drzwi...
Dokładnie ja też kupiłem cacko od pierwszego właściciela Austriaka z udokumentowanym przebiegiem!!! W stanie jak nowy w środku bardzo zadbany. Nie wykazujący dzwona itp:P Rudej też nie mam małe bąbelki na końcu progów ale zaraz będzie to zrobione;)
Więc kasę odkładam i szykuję się na jakiegoś swapa bo po przejściu z 2.0GTi na 1.6 102km to czuć niedosyt;P
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-22, 14:59

to szukaj rozbitego GT i działaj :).
może ten ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11490753
chociaż trochę drogi jak na dawcę..
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-10, 15:38

Ja czekałem na okazje pół roku..

Oplacało sie za 2 tys. juz mi się ta inwestycja zwróciła gdyby nie padł motor...

Proponował bym z takiego dawcy dokladnie sprawdzic silnik jezli byś go uzytkował. Bo zdrowe SR20DE ze świeca mozna szukac

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2011-01-31, 11:52

Elo.Prawdopodobnie na tygodniach zaczynam Swapa i kompletny remont mojego gruzu :) Na razie ustawiam się z blacharzem i lakiernikiem :) Będę pytał się o pewne sprawy :) Z góry dzięki :) Pierwsza kwestia.Progi w GT.Są to nakładki,czy całe progi inne?:)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-01-31, 15:02

są to nakładki :)

Montaż na klej do szyb lub na zaciski fabryczne.

Jak coś to pisz.. w miarę możliwość postaram się pomoc.

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2011-02-02, 10:24

Oki,dzięki :) Next :) Pytałem wczoraj w sklepie o amory i wyszło na to,że na tyle jeden jest inny od drugiego.Tak ma być?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-02-21, 15:17

Raczej nie powinno tak być. Z założenia amory powinno się kupować parami. Więc coś tu nie gra.

Proponuje sprawdzić amory w stacji kontroli pojazdów. ( jeśli jest $$$ ) kupić nowe jakieś KYB lub Tokico a jeśli nie ma $$$ to zostawić ( w zależności od stanu z w jakim są ).

Małą uwaga.
Amory z P10 na tył są zawsze droższe niż przód .

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-02-21, 15:30

Mike_83 pisze:Pytałem wczoraj w sklepie o amory i wyszło na to,że na tyle jeden jest inny od drugiego.Tak ma być?
Mozliwe ze tak, nie zawsze elemnty zawieszenia sa symetryczne i zdarza sie podzial na lewy i prawy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”