Projekt ruszył w maju ale tu wrzucam go teraz.
Pozwólcie że zacznę od małego wstępu.
Szukałem zabawki. Wszyscy mówili kup BMW z 4.4 i biedzie fun. Ale w mojej głowie siedział Japończyk, turbo z tylnym napędem. Nie koniecznie do latania bokiem ale coś innego. Wymyśliłem S13. Ponieważ w ciężko było znaleźć coś dobrego pomyślałem może Skyline r33, potem jednak wróciłem do S13. Pieczołowite poszukiwanie, kilka obejrzanych polskich śmietników, rozpływające się nadzieję na coś zdrowego, poszukiwania i plany obróciły się na panewce Ups zły dobór słów obróciły się w pył. Usiadłem pomyślałem hmm... może dozbieram i kupie S14 w serii?
i nagle otrzymałem info o ciekawym samochodzie
I tak po obejrzeniu, przespaniu się z tematem dwa dni później zapakowałem na lawetę...
Mała aktualizacja frutów po dokładnej weryfikacji
Nissan 180sx w całości sprowadzony z Japonii. Zgodnie z dokumentacją auto pochodzi spod Tokio, jeździło między innymi na Ebisu.
Pod maską jest SR20DET Redtop a na drzwiach wypisane dodatkowe fruty czyli:
dolot HKS -> do zastąpienia K&N
gwint ZEAL
klatka skręcana 5-elementowa - CUSCO
wzmocnione sprzęgło + wzmocniony docisk - Nismo
komp MINES + EBC (Greedy Profec dokupiony) + Pivot
Intercooler - Nismo
Blitz Dual Drive - BOV zakupiony od kolegi marekz31 z turbokillers
poza tym:
rozpórki SPATS przód+tył+centralna kotwiona do słupków B i wyprofilowana nad wałem
Poszerzenia błotników przód i tył Vertex
Lekka maska Veilside ale na 100% zmienię albo przerobie bo wstyd
Lekka klapa Veilside
tylny zderzak Vertex
Turbo - Garrett T28R
tylne boczne szyby z logo 180SX
wszystkie naklejki ostrzegawcze po japońsku
może buda nie powala wyglądem ale trochę pracy, serca i wierzę że coś z tego będzie.
Plany:
Przekładka - ZROBIONE
naprawa i lakierowanie laminatów - tylny lewy połamany na pół przedni pęknięty
przedni zderzak + progi - Kupione spasowanie za jakiś czas
kubły + pasy
zegary
felgi - najlepiej VOLK TE37 ale poszerzone stalówki z Opla Insignia ( wiecie które) też mogą być
Kouki + blenda RPS13/180sx
ogarnięcie komory silnika, felg i klatki - wypiaskowane całe nadwożie
Ogólne założenie projektu Hellaflush - ankieta na Raceism i własny temat
Tyle na razie. Postępy będę wrzucał jak tylko ruszę z tematem.
puki co 2 zdjęcia poglądowo ( auto 8 miesięcy przestało pod chmurką (od września



potem prace postępowały:
wypakowałem magazyn cześć ze środka

wyjąłem dywaniki pod którymi ukazała się zdrowiutka podłoga

oraz rozkręciłem i wyjąłem klatkę

jest już wydłubany silnik, skrzynia przednie i tylne zawieszenie i dyfer. Mam nadzieję że niebawem będzie przekładka kiermany i wylot do piaskowania.
Toolva