[P10/WP10] Pilot przestał otwierać/zamykać auto
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Pilot przestał otwierać/zamykać auto
Od jakiegoś czasu na jakiś czas pilot zaczął odmawiać posłuszeństwa i przestał otwierać/zamykać auto. Piszę"pilot", ale mam na myśli, że coś w instalacji elektrycznej auta się zepsuło, bo sam pilot na bank jest sprawny (mam zresztą drugi, też oryginalny - efekt identyczny). Zamek centralny z kluczyka działa bez zarzutu.
Powiedzcie:
- gdzie znajduje się sterownik zamka centralnego
- jak znaleźć kable od odbiornika pilota do sterownika zamka centralnego
- jak wygląda komunikacja między odbiornikiem pilota i sterownikiem zamka centralnego
- czy konieczne jest rozbebeszanie drzwi kierowcy dla dostania się do odbiornika pilota, czy też przyczyna Wszym zdaniem leży gdzie indziej?
Powiedzcie:
- gdzie znajduje się sterownik zamka centralnego
- jak znaleźć kable od odbiornika pilota do sterownika zamka centralnego
- jak wygląda komunikacja między odbiornikiem pilota i sterownikiem zamka centralnego
- czy konieczne jest rozbebeszanie drzwi kierowcy dla dostania się do odbiornika pilota, czy też przyczyna Wszym zdaniem leży gdzie indziej?
Pozdrowienia
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Centralka ktora steruje zamkiem u mnie byla przy nogach pasazera. Tak jakby w slupku przednim pod tym plastikiem i pod ta skrzynka z duza iloscia kabelkow. Poprostu schowany w slupku. Ja nie mialem z pilota ccentralnego wiec we wszystkich drzwiach byly silowniki a w drzwiach kierowcy byl wlacznik tylko i wysylal sygnal do centralki.
W drzwiach kierowcy nie bedzie odbiornika tylko gdzies w srodku auta.A tam jest silownik jak juz tylko.
W drzwiach kierowcy nie bedzie odbiornika tylko gdzies w srodku auta.A tam jest silownik jak juz tylko.
Podbijam temat. Mam idento problem. Działał normalnie wcześniej na pilota teraz nie, a bateria nówka. Pomóżcie jw tj :
- gdzie znajduje się sterownik zamka centralnego
- jak znaleźć kable od odbiornika pilota do sterownika zamka centralnego
- jak wygląda komunikacja między odbiornikiem pilota i sterownikiem zamka centralnego
- czy konieczne jest rozbebeszanie drzwi kierowcy dla dostania się do odbiornika pilota, czy też przyczyna Wszym zdaniem leży gdzie indziej?
- gdzie znajduje się sterownik zamka centralnego
- jak znaleźć kable od odbiornika pilota do sterownika zamka centralnego
- jak wygląda komunikacja między odbiornikiem pilota i sterownikiem zamka centralnego
- czy konieczne jest rozbebeszanie drzwi kierowcy dla dostania się do odbiornika pilota, czy też przyczyna Wszym zdaniem leży gdzie indziej?
KrzychuB
Ad. 1
Sterownik znajduje się w okolicach nóg kierowcy albo za osłonką przy lewej nodze albo nad półeczką pod kierownicą - opisany jako Power Door Lock - czy coś takiego.
Ad. 2
Pytanie czy alarm jest oryginalny czy nie. Bo jak nie, to jest tylko podawany sygnał do sterownika centralnego.
Ad. 3
Pilot wysyła tylko informację do centralki od alarmu - ramka, a w niej info o tym, czy drzwi otworzyć i wyłączyć alarm czy zamknąć i uzbroić.
Ad. 4
Pytanie czy masz fabryczny alarm.
Ad. 1
Sterownik znajduje się w okolicach nóg kierowcy albo za osłonką przy lewej nodze albo nad półeczką pod kierownicą - opisany jako Power Door Lock - czy coś takiego.
Ad. 2
Pytanie czy alarm jest oryginalny czy nie. Bo jak nie, to jest tylko podawany sygnał do sterownika centralnego.
Ad. 3
Pilot wysyła tylko informację do centralki od alarmu - ramka, a w niej info o tym, czy drzwi otworzyć i wyłączyć alarm czy zamknąć i uzbroić.
Ad. 4
Pytanie czy masz fabryczny alarm.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Najszybciej po pilocie chyba. Zresztą zdejmiesz półeczkę pod kierownicą i zobaczysz jakieś nieoryginalne przewody - dołączane to będziesz miał odpowiedź. Pewnie znajdzie się też kawałek anteny - najczęściej czarny przewód wychodzący z centralki, który nie jest podpięty - wisi sobie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A nie rozkodował się po prostu? Częsta przypadłość po np. rozładowaniu/odpięciu akumulatora lub po rozładowaniu baterii w pilocie.
Ponowne kodowanie wyglądało u mnie tak:
Wejść do auta, kluczyk na 2 pozycję, przytrzymać oba przyciski na pilocie przez ok. 10 sek. Zamek zaskoczył, lampka alarmu mignęła kilka razy i znowu działało.
Ponowne kodowanie wyglądało u mnie tak:
Wejść do auta, kluczyk na 2 pozycję, przytrzymać oba przyciski na pilocie przez ok. 10 sek. Zamek zaskoczył, lampka alarmu mignęła kilka razy i znowu działało.
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm

http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535

http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
Wygląda jakby nic nie było gmerane i dokładane - oryginalny centralny zamek z pilota.
Według service manuala (niestety do amerykańskiej wersji, europejskiej nie mam) antena znajduje się gdzieś na szybie, bo jest opisane jako "window antena". Anteną tą jest ogrzewanie tylnej szyby.

Według service manuala (niestety do amerykańskiej wersji, europejskiej nie mam) antena znajduje się gdzieś na szybie, bo jest opisane jako "window antena". Anteną tą jest ogrzewanie tylnej szyby.

赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Te piloty nie wyglądają na oryginalne, tak więc sterownik może być umieszczony wszędzie....
U mnie w P10 centralka alarmowa była wsadzona za zegarami. I coś jeszcze miałem wrzucone za plastikową osłoną przy lewej nodze kierowcy.
Pilot raczej się nie rozkodowuje po wyjęciu baterii - naście razy wyciągałem baterie z pilota i działa bez problemu.
U mnie w P10 centralka alarmowa była wsadzona za zegarami. I coś jeszcze miałem wrzucone za plastikową osłoną przy lewej nodze kierowcy.
Pilot raczej się nie rozkodowuje po wyjęciu baterii - naście razy wyciągałem baterie z pilota i działa bez problemu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Za 70z przesyłka masz elegancki pilot sterownik wiązkę, czyli wszystko co potrzebujesz. Potwierdzenie kierunkami zasięg ok 50metrów, dodatkowo otwieranie klapy 

W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Zdejmij boczek z drzwi kierowcy i zobacz czy masz siłownik master czy tylko stycznik
to będzie odpowiedź na pytanie o centralnym 


W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ja tyz mam ten problem i takie same piloty. Czasem jak stanę autem pod górkę to za cholerę nie działa. Z górki - zawsze działa
Pewnie chodzi o jakieś naprężenia w aucie i jakąś korozje. Jak jestem wewnątrz lub przy otwartym bagażniku działa perfekt. Myślę ze jest gdzieś antena schowana i np. nie styka na łączach lub ustrojstwo potrzebuje podłączenia anteny.
ps. sprawdzę ten motyw z ogrzewaniem tylnej szyby co niby powinno robi za antenę...

ps. sprawdzę ten motyw z ogrzewaniem tylnej szyby co niby powinno robi za antenę...