[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Zdrowa z zewnątrz, zdrowa wewnątrz - czy potrzeba czegoś jeszcze?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
No Primerka dostała nowy olej Mobil1 5W50. Wcześniej jednak zrobiłem płukankę silnika - Liqui Moly Engine Flush - zlałem czarny, smolisty olej. Autko stało całą noc, żeby olej dokładnie ściekł. Jakie wrażenia? Silnik pracuje jakby równiej i ciszej. Przy następnej wymianie też robię płukankę. Pojeździmy teraz i zobaczymy jak się będzie sprawował po przesiadce z 10W40 na 5W50 .
Co więcej do wymiany poszła tuleja wahacza - siedziała oryginalna, a przy okazji wyszło, że do wymiany jest jeszcze sworzeń - też był oryginalny... W nadchodzącym tygodniu wymiana łączników stabilizatorów, od razu wlecą poliuretany oraz najprawdopodobniej wymiana wydechu .
Co więcej do wymiany poszła tuleja wahacza - siedziała oryginalna, a przy okazji wyszło, że do wymiany jest jeszcze sworzeń - też był oryginalny... W nadchodzącym tygodniu wymiana łączników stabilizatorów, od razu wlecą poliuretany oraz najprawdopodobniej wymiana wydechu .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Małe spy photo:
Ostatnio zmieniony 2018-02-05, 10:57 przez Zielkq, łącznie zmieniany 1 raz.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jak już Zielkq zapodał spajfoto to trzeba się pochwalić.
Primera dostała żółte poliuretany do łączników stabilizatora oraz na drążek stabilizatora. Montaż przebiegł dość sprawnie. Przy okazji wpadły też nowe łączniki stabilizatora z Patrola Y60/Y61.
Więcej z procesu montażu - fotostory tutaj:
viewtopic.php?p=298532#298532
Primera dostała żółte poliuretany do łączników stabilizatora oraz na drążek stabilizatora. Montaż przebiegł dość sprawnie. Przy okazji wpadły też nowe łączniki stabilizatora z Patrola Y60/Y61.
Więcej z procesu montażu - fotostory tutaj:
viewtopic.php?p=298532#298532
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:55 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Fotografem to ja nie będę, ale i tak ostatnie zdjęcie najlepsze ze wszystkich
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Primerka dziś dostała nowe kabelki zapłonowe - stare (oryginalne) miały już ponad 250kkm przebiegu i wypadało je wymienić.
I coś co chyba najbardziej cieszy
I coś co chyba najbardziej cieszy
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:55 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Co to by nie było, że przy Primerze nic się nie dzieje. Z racji, że mam urlop i znalazłem chwilę czasu to wybrałem się do pewnego marketu budowlanego kupiłem sobie taśmę dekarską i postanowiłem nieco wyciszyć autko.
Z racji tego, że nie posiadam opalarki zawinąłem siostrze taki oto przedmiot widoczny na zdjęciu poniżej. Bądź co bądź, bardzo dobrze się sprawdza
Po półtorej godziny drzwi, a w zasadzie poszycia drzwi były obklejone
Następnie wziąłem się za środek - tu został obklejony tunel środkowy
I na koniec co nieco obkleiłem kufer (na zdjęciu tylko fragment oklejenia)
Również został wymieniony ostatni tłumik, ponieważ ten co był to szkoda słów.....
Jak autko jeździ po wygłuszeniu? Jutro zobaczymy
_
Z racji tego, że nie posiadam opalarki zawinąłem siostrze taki oto przedmiot widoczny na zdjęciu poniżej. Bądź co bądź, bardzo dobrze się sprawdza
Po półtorej godziny drzwi, a w zasadzie poszycia drzwi były obklejone
Następnie wziąłem się za środek - tu został obklejony tunel środkowy
I na koniec co nieco obkleiłem kufer (na zdjęciu tylko fragment oklejenia)
Również został wymieniony ostatni tłumik, ponieważ ten co był to szkoda słów.....
Jak autko jeździ po wygłuszeniu? Jutro zobaczymy
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:56 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to czekamy teraz na ocenę słuchową, czy coś to zmienia i czy warto się bawić
Tylko jedno pytanie: czy efekt nie byłby lepszy i czy mat bitumicznych nie powinno się przyklejać na blachę, a nie na poszycie drzwi? W ten sposób niwelowałoby to rezonans blach, a na poszycie drzwi dać jakąś specjalną piankę, którą zapobiega trzeszczeniu elementów plastikowych?
Pozdrawiam
Tylko jedno pytanie: czy efekt nie byłby lepszy i czy mat bitumicznych nie powinno się przyklejać na blachę, a nie na poszycie drzwi? W ten sposób niwelowałoby to rezonans blach, a na poszycie drzwi dać jakąś specjalną piankę, którą zapobiega trzeszczeniu elementów plastikowych?
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
No to pojeździłem trochę po mieście i stwierdzam, że jest trochę ciszej. Prawdziwy test będzie dopiero gdzieś na trasie.
Co do miejsc klejenia to owszem powinno się to kleić na drzwi - blachę. Jednak ma to też swoje minusy. Jeśli para wodna się skropli i zacznie osiadać na drzwiach to jak mamy gołą blachę to bez problemu sobie woda spłynie. Jeśli będziemy mieli maty i powietrze, które może być uwięzione w bańce powietrza się skropli i to będzie pod matą to ta woda nie będzie miała gdzie spłynąć. To samo dotyczy tego, jeśli woda zbierze się na/w łączeniach mat.
Czy warto się bawić w to? Za 100zł myślę, że warto. Taśmą zrobiłem całe drzwi tunel, trochę podłogi i bagażnik i jeszcze mi zostało.
_____________________
Mały up.
Z racji, że mam dostęp do garażu i kanału przy autku dzieje się i to praktycznie codziennie.
Kiedy siedziałem w kanale zauważyłem że coś mi kapie w okolicach podstawy filtru oleju. Mała kropla na język i już było wiadome płyn do chłodnicy. No to rozbieramy:
Na zdjęciu zaznaczyłem skąd mi kapało i widać wyciągniętą rurę. Okazało się że oring był pęknięty i twardy jak diabli w dodatku zdeformowany.
No to lecimy dalej. Tak popatrzyłem na swoje światła i stwierdziłem, że są ch%#$%$nie brudne w środku. Więc padła decyzja - rozbieramy i czyścimy. Okazuje się, że zdjęcie zderzaka bardzo pomaga przy wykręcaniu reflektorów. Ale tak czy inaczej zeszła mi się ponad godzina na ich wykręcenie - nie chciałem pourywać śrub i pozrywać gwintów w nakrętkach.
Z racji, że mi wpadły w ręce za free reflektory, które miały pourywane zaczepy to miałem materiał do nauki rozklejania. Okazało się bardzo proste. Wkładamy reflektor do piekarnika nagrzanego do circa 70st na 3-5min. Następnie wkładamy śrubokręt pomiędzy szkło i obudowę, odginamy i jak już zacznie ładnie odchodzić to rękami odrywamy jedno od drugiego.
Po rozebraniu moich reflektorów okazało się, że odbłyśniki są zniszczone (nie wspominając o tym jakie brudne). Odbłyśniki w reflektorach, które dostałem były w dużo lepszym stanie. Tak więc wystarczyło je tylko wyczyścić i założyć do moich lamp.
Po wyczyszczeniu światła świecą o niebo lepiej.
Co więcej, bardzo denerwowała mnie szpara pomiędzy reflektorem a zderzakiem. I zrobiłem takie coś:
I w ten oto sposób nie mam już szpecącej dziury między reflektorem a zderzakiem.
No i na koniec dziś wymieniłem olej w skrzyni biegów. Skrzynka została zalana RAVENOLEM 75W90 GL4.
Dlaczego taki olej? Otóż po lekturze printview.php?t=259&start=0&sid=cff8a9f ... d6081e8acf nie chciałem ładować żadnego oleju GL4/5 ani GL5.
_
Co do miejsc klejenia to owszem powinno się to kleić na drzwi - blachę. Jednak ma to też swoje minusy. Jeśli para wodna się skropli i zacznie osiadać na drzwiach to jak mamy gołą blachę to bez problemu sobie woda spłynie. Jeśli będziemy mieli maty i powietrze, które może być uwięzione w bańce powietrza się skropli i to będzie pod matą to ta woda nie będzie miała gdzie spłynąć. To samo dotyczy tego, jeśli woda zbierze się na/w łączeniach mat.
Czy warto się bawić w to? Za 100zł myślę, że warto. Taśmą zrobiłem całe drzwi tunel, trochę podłogi i bagażnik i jeszcze mi zostało.
_____________________
Mały up.
Z racji, że mam dostęp do garażu i kanału przy autku dzieje się i to praktycznie codziennie.
Kiedy siedziałem w kanale zauważyłem że coś mi kapie w okolicach podstawy filtru oleju. Mała kropla na język i już było wiadome płyn do chłodnicy. No to rozbieramy:
Na zdjęciu zaznaczyłem skąd mi kapało i widać wyciągniętą rurę. Okazało się że oring był pęknięty i twardy jak diabli w dodatku zdeformowany.
No to lecimy dalej. Tak popatrzyłem na swoje światła i stwierdziłem, że są ch%#$%$nie brudne w środku. Więc padła decyzja - rozbieramy i czyścimy. Okazuje się, że zdjęcie zderzaka bardzo pomaga przy wykręcaniu reflektorów. Ale tak czy inaczej zeszła mi się ponad godzina na ich wykręcenie - nie chciałem pourywać śrub i pozrywać gwintów w nakrętkach.
Z racji, że mi wpadły w ręce za free reflektory, które miały pourywane zaczepy to miałem materiał do nauki rozklejania. Okazało się bardzo proste. Wkładamy reflektor do piekarnika nagrzanego do circa 70st na 3-5min. Następnie wkładamy śrubokręt pomiędzy szkło i obudowę, odginamy i jak już zacznie ładnie odchodzić to rękami odrywamy jedno od drugiego.
Po rozebraniu moich reflektorów okazało się, że odbłyśniki są zniszczone (nie wspominając o tym jakie brudne). Odbłyśniki w reflektorach, które dostałem były w dużo lepszym stanie. Tak więc wystarczyło je tylko wyczyścić i założyć do moich lamp.
Po wyczyszczeniu światła świecą o niebo lepiej.
Co więcej, bardzo denerwowała mnie szpara pomiędzy reflektorem a zderzakiem. I zrobiłem takie coś:
I w ten oto sposób nie mam już szpecącej dziury między reflektorem a zderzakiem.
No i na koniec dziś wymieniłem olej w skrzyni biegów. Skrzynka została zalana RAVENOLEM 75W90 GL4.
Dlaczego taki olej? Otóż po lekturze printview.php?t=259&start=0&sid=cff8a9f ... d6081e8acf nie chciałem ładować żadnego oleju GL4/5 ani GL5.
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:56 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto może i nic się nie dzieje, ale ja jakoś wolałem dmuchać na zimne. Jak na razie Ravenol spisuje się bardzo dobrze. Nie ma problemów z wrzucaniem biegów, skrzynia chodzi płynnie i cicho.
Co co by nie było, przy autku nadal się dzieje. Z racji, że rozszczelniła mi się chłodnica i czekam, aż przyjdzie nowa-używana od Nieznajka http://www.autonissan.com.pl/index.html (swoją drogą miałem okazję poznać człowieka osobiście i zobaczyć to co mają u siebie - czułem się jak dziecko w sklepie pełnym zabawek i słodyczy), tak więc postanowiłem założyć przynajmniej część tempomatu - graty leżały już ponad pół roku i czekały. I tak do szczęścia nabyłem:
*włącznik od Pathfindera R50
*komputer od Maximy A32
*pompkę i serwo sterujące od Maximy J30
*panel sterujący - wersja DIY
*przekaźnik wraz z podstawką od P11
Tak więc zabieramy się za rzeźbienie:
komp+włącznik - już połączone
pompka i serwo
Komp już zamontowany
Włącznik i panel "hand made"
Oraz ładnie podświetlony włącznik
A tu zamontowana pompka
Teraz muszę pomyśleć jak zrobić sterowanie przepustnicy - dołożyć kółko sterujące. Myślałem o przekładce ośki, liścia i kółek z Maximy A32, ale niestety nie pasuje. Trzeba znaleźć jakieś inne rozwiązanie. Najlepiej byłoby przyciągnąć przepustnicę od Infiniti G20, ale one mają ssanie elektroniczne, a nie na temperaturę cieczy chłodzącej..... Nie ważne coś się za jakiś czas wymyśli, chyba, że ktoś ma jakiś pomysł - patent i chce się nim podzielić.
Jak się uda to poskładać razem do kupy to chyba będzie pierwsza P11 z tempomatem złożonym na oryginalnych gratach (no poza sterowaniem, ale może za jakiś czas założę oryginalne sterowanie z kierownicy np.z R50, albo jakiegoś innego).
Co co by nie było, przy autku nadal się dzieje. Z racji, że rozszczelniła mi się chłodnica i czekam, aż przyjdzie nowa-używana od Nieznajka http://www.autonissan.com.pl/index.html (swoją drogą miałem okazję poznać człowieka osobiście i zobaczyć to co mają u siebie - czułem się jak dziecko w sklepie pełnym zabawek i słodyczy), tak więc postanowiłem założyć przynajmniej część tempomatu - graty leżały już ponad pół roku i czekały. I tak do szczęścia nabyłem:
*włącznik od Pathfindera R50
*komputer od Maximy A32
*pompkę i serwo sterujące od Maximy J30
*panel sterujący - wersja DIY
*przekaźnik wraz z podstawką od P11
Tak więc zabieramy się za rzeźbienie:
komp+włącznik - już połączone
pompka i serwo
Komp już zamontowany
Włącznik i panel "hand made"
Oraz ładnie podświetlony włącznik
A tu zamontowana pompka
Teraz muszę pomyśleć jak zrobić sterowanie przepustnicy - dołożyć kółko sterujące. Myślałem o przekładce ośki, liścia i kółek z Maximy A32, ale niestety nie pasuje. Trzeba znaleźć jakieś inne rozwiązanie. Najlepiej byłoby przyciągnąć przepustnicę od Infiniti G20, ale one mają ssanie elektroniczne, a nie na temperaturę cieczy chłodzącej..... Nie ważne coś się za jakiś czas wymyśli, chyba, że ktoś ma jakiś pomysł - patent i chce się nim podzielić.
Jak się uda to poskładać razem do kupy to chyba będzie pierwsza P11 z tempomatem złożonym na oryginalnych gratach (no poza sterowaniem, ale może za jakiś czas założę oryginalne sterowanie z kierownicy np.z R50, albo jakiegoś innego).
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:57 przez janusz, łącznie zmieniany 5 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja tam cały czas czekam na "produkt finalny", bo na razie to ciągle "prawie-tempomat" (choć coraz bliżej końca)
A jak z czujnikami na sprzęgle i hamulcu? Temat już ogarnięty?
A jak z czujnikami na sprzęgle i hamulcu? Temat już ogarnięty?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ta, temat czujników ogarnąłem. Została przepustnica.....
No wczoraj przed wyjazdem do Wrocławia wpadła nowa-używana chłodnica. Oryginał NISSANa do silnika 2.0B. Niestety, ale chińczyk wyzionął ducha - rozszczelnił się. Próba uszczelnienia nic nie dała....
Porównanie mojego cienkiego chińczyka (na górze) z oryginalną chłodnicą (dół)
Po lewej oryginał, po prawej chińczyk
No wczoraj przed wyjazdem do Wrocławia wpadła nowa-używana chłodnica. Oryginał NISSANa do silnika 2.0B. Niestety, ale chińczyk wyzionął ducha - rozszczelnił się. Próba uszczelnienia nic nie dała....
Porównanie mojego cienkiego chińczyka (na górze) z oryginalną chłodnicą (dół)
Po lewej oryginał, po prawej chińczyk
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:57 przez janusz, łącznie zmieniany 3 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla kolegi Giraf. Dzięki niemu i zdjęciu, które mi podesłał nie musiałem nic robić z przepustnicą, a mogę nią sterować za pomocą aktuatora tempomatu. Wykorzystując takie rozwiązanie zaoszczędziłem dobre 400zł na ściąganiu przepustnicy z USA, gdzie i tak nie było pewności czy wszystko będzie P&P.
Foto poniżej
Aktuator przyczepiony za pomocą PC (poliwęglan) o grubości 6mm
Co mi zostało? Dorobienie układu mnożącego częstotliwość, ponieważ komp od Maximy startuje od 48Hz (50km/h), a Primera przy 50km/h daje 16 Hz.
Foto poniżej
Aktuator przyczepiony za pomocą PC (poliwęglan) o grubości 6mm
Co mi zostało? Dorobienie układu mnożącego częstotliwość, ponieważ komp od Maximy startuje od 48Hz (50km/h), a Primera przy 50km/h daje 16 Hz.
Ostatnio zmieniony 2014-04-05, 18:15 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzięki chłopaki.
Neptune masz rację były takie wersje - najczęściej kolektor ssący HighPort, oprócz Sunnego z silnikiem 2.0 to samo było w 100NX z 2.0. W P10 też takie coś widziałem.
Vixo tylko przy tempomacie jest nieco inaczej to rozwiązane - są dwa niezależne kółka. P10 z SR20De/DE (LowPort) oraz P11 tego nie miały.
Chyba, że wersje na USA, ale tam też jest inaczej rozwiązane. W wersji na EU jak odpalasz auto to przepustnica jest uchylona. Jak się silnik nagrzeje, a dokładniej płyn to przepustnica się przymyka. W wersjach na USA to było rozwiązane elektronicznie.
Linka od tempomatu naciągnie linkę od gazu, natomiast linka od gazu nie naciągnie linki tempomatu.
Myślałem nad przeszczepieniem kompletnej przepustnicy od Maximy A32 2.0/3.0 lub jej części, ale niestety za dużo kombinowania. Trzeba było wymyślić coś tańszego (w sensie niż robienie adaptera) i mniej skomplikowanego.
Ryba, Neptune wpadnijcie na Zlot dolnośląski, daleko nie jest.
Neptune masz rację były takie wersje - najczęściej kolektor ssący HighPort, oprócz Sunnego z silnikiem 2.0 to samo było w 100NX z 2.0. W P10 też takie coś widziałem.
Vixo tylko przy tempomacie jest nieco inaczej to rozwiązane - są dwa niezależne kółka. P10 z SR20De/DE (LowPort) oraz P11 tego nie miały.
Chyba, że wersje na USA, ale tam też jest inaczej rozwiązane. W wersji na EU jak odpalasz auto to przepustnica jest uchylona. Jak się silnik nagrzeje, a dokładniej płyn to przepustnica się przymyka. W wersjach na USA to było rozwiązane elektronicznie.
Linka od tempomatu naciągnie linkę od gazu, natomiast linka od gazu nie naciągnie linki tempomatu.
Myślałem nad przeszczepieniem kompletnej przepustnicy od Maximy A32 2.0/3.0 lub jej części, ale niestety za dużo kombinowania. Trzeba było wymyślić coś tańszego (w sensie niż robienie adaptera) i mniej skomplikowanego.
Ryba, Neptune wpadnijcie na Zlot dolnośląski, daleko nie jest.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Więc tak - do skończenia tempomatu brakuje mi tylko podłączenia mnożnika częstotliwości - a dokładniej zaprogramowania procka i podpięcia....
Jakiś czas temu na drzwi zarówno lewe jak i prawe wpadły emblematy z napisem "PRIMERA" z P10 - widać na jednym ze zdjęć
A poniżej zdjęcia ze Zlotu dolnośląskiego:
W towarzystwie P11 Risto oraz z tyłu w tle N14 Rz
A tu na
Jakiś czas temu na drzwi zarówno lewe jak i prawe wpadły emblematy z napisem "PRIMERA" z P10 - widać na jednym ze zdjęć
A poniżej zdjęcia ze Zlotu dolnośląskiego:
W towarzystwie P11 Risto oraz z tyłu w tle N14 Rz
A tu na
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:58 przez janusz, łącznie zmieniany 6 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ostatnimi czasy mało się dzieje, ale cóż brak czasu.
Od kolegi Lombardo88 otrzymałem dwie bardzo przydatne części do mojego tempomatu, za co pragnę mu serdecznie podziękować. Lombardo88 DZIĘKI WIELKIE!!
Panel sterowania na kierę:
oraz kostka do pompki
Od kolegi Plastek kupiłem czujnik spalania stukowego. Mój pomimo tego, że go już raz wymieniałem, to i tak nie działał. Tak więc trzeba było nabyć kolejny. Plastek DZIĘKI za czujnik.
Teraz tylko trzeba znaleźć kogoś kto ma garaż z kanałem i wymienić to cholerstwo i cieszyć się zapłonem ustawionym na 17-18st, a nie 15....
_
Od kolegi Lombardo88 otrzymałem dwie bardzo przydatne części do mojego tempomatu, za co pragnę mu serdecznie podziękować. Lombardo88 DZIĘKI WIELKIE!!
Panel sterowania na kierę:
oraz kostka do pompki
Od kolegi Plastek kupiłem czujnik spalania stukowego. Mój pomimo tego, że go już raz wymieniałem, to i tak nie działał. Tak więc trzeba było nabyć kolejny. Plastek DZIĘKI za czujnik.
Teraz tylko trzeba znaleźć kogoś kto ma garaż z kanałem i wymienić to cholerstwo i cieszyć się zapłonem ustawionym na 17-18st, a nie 15....
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 10:58 przez janusz, łącznie zmieniany 6 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2011-09-18, 14:54
- Lokalizacja: Jasło
Łooo dziś zrobiłem przegląd hamulców, bo coś mi nie pasowało - słabe hamowanie. Okazało się, że połowa prowadnic stała. Przy okazji poszło szybkie odpowietrzanie wszystkich 4 zacisków.
Podłączyłem również kostkę do pompki tempomatu. Teraz tylko podłączyć jeszcze mnożnik częstotliwości.
Podziękowania dla Zielkq za udostępnienie garażu i pomoc przy odpowietrzaniu.
Podłączyłem również kostkę do pompki tempomatu. Teraz tylko podłączyć jeszcze mnożnik częstotliwości.
Podziękowania dla Zielkq za udostępnienie garażu i pomoc przy odpowietrzaniu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Już miałem pisać, że u mnie w temacie piszesz, a swój pomijasz
A tu jedynie moje przeoczenie nieprzeczytanych postów....
Tylko czy coś się zmieniło teraz w kwestii hamowania?
A tu jedynie moje przeoczenie nieprzeczytanych postów....
Tylko czy coś się zmieniło teraz w kwestii hamowania?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."