Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Wiśniowa perełka primercia P10

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

[ Primera] Wiśniowa perełka primercia P10

Post autor: Knur » 2013-05-25, 13:24

Kupiłem w maju 2012 od starszego pana ,na razie sprawuje się bardzo dobrze ,silnik jest zdrowy nie bierze oleju ,nie ma żadnych wycieków.Wyposażenie:
klimatyzacja
elektryka szyby wszystkie plus lusterka
abs
dwie poduszki powietrzne
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
rok produkcji 1996
hamulce tył i przód tarczowe
Jedyną wadą jest blacharka ale już w przyszłym miesiącu będe ją robił.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mam wersje 115km i będe w następnym miesiącu po zrobieniu blacharki brał się za tuning mechaniczny i wizualny ,w moim mieście jest zakład gdzie robią tuning silnika razem z hamownią i będe chciał żeby wykrzesać conajmniej 150km.Do tego dołoże spojler jak w wersji gt i halogeny.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:17 przez Knur, łącznie zmieniany 4 razy.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 13:30

Ładna Primera :D Po blacharce jeszcze ładniejsza będzie :D Powodzenia życzę ;)
PS.
Mam halogeny, wałki z gt i kolektor z gt :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 13:47

ale masz w swojej primerze czy masz do sprzedania

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 13:54

Wszystko Na handel ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 13:56

a po zainstalowaniu tych podzespołów jaki moge uzyskać przyrost mocy ,myślałem jeszcze o sportowym tłumiku ,filter stożkowy już mam.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 14:16

Mam też sportowy końcowy Monti ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-05-25, 14:39

Knur pisze:Mam wersje 115km
To nie jest 115 KM. Di było na jednopunkcie. Ty masz 125 lub 130 KM

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 15:27

no właśnie też mi się wydaje że jest więcej niż 115 ,bo miałem dwa lata temu primere p10 2.0sri miała w dowodzie 92kw czyli 125km i porównując tamtą do tej jeżeli chodzi o przyspieszenie to jest podobne lub ta którą mam teraz ma nieznacznie lepsze.
Chociaż ta różnica nie powinna być odczuwalna bo 2.0 115km ma 9.9s do 100km/h
a sri 125km ma 9.5s do 100km/h a gt ma 8.4s.

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-05-25, 19:35

Gratuluje p10-i,no blacharka zawsze jest problemem,ważne żeby ktoś to dobrze zrobił,już z tym ciężko,działaj dbaj,i bezawaryjności

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 20:39

oprócz podzespołów od gt jak kolektor i wałek ,czy jest możliwość podniesienia mocy poprzez sam chiptuning tak jak to się robi np w tdi vw ,czy ta primera posiada jakiś chip lub komputer
nie wiem czy tu można wkleić link ale wkleje najwyżej jak coś to prosze usunąc do firmy w której chce robić tuning tej primery zarówno wizualny jak i mechaniczny
http://www.kfrmotors.com/
kolega mi jeszcze na privie napisał że potrzebny jest mod rozrządu ,przyspieszony zapłon ,i stożek
Ostatnio zmieniony 2013-05-25, 20:41 przez Knur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-05-25, 20:40

Knur komp nie jest programowalny, więc nie

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 20:43

Tylko świnia wchodzi w grę ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 20:44

a korzystając ze strony tego zakładu do której linka podałem
- programy (tzw. chip tuning)
- montaż komputerów standalone (EasyECU, VEMS, Megasquirt)
- montaż komputerów typu piggyback
- strojenie silników i pomiar składu mieszanki AFR
- naprawy instalacji elektrycznych

czy jest możliwość montażu jakiegoś z tych komputerów a potem podniesienia mocy
tak w ogóle to niedługo zrobie sobie pomiar na hamowni i wkleje tu wykres

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 20:47

Świnie możesz zastosować ;)

[ Dodano: 2013-05-25, 21:48 ]
Znaczy
- montaż komputerów typu piggyback
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 20:50

ja się pytam na poważnie ,nie jestem z zawodu mechanikiem ,orientuje się pobieżnie w motoryzacji i plany odnośnie tuningu mam jak najbardziej poważne ,bardzo lubie nissany jako marke i konkretnie primery bo mają żywotne silniki dosyć dobry komfort i precyzje prowadzenia.
A sorry ty nie żartujesz nie przeczytałem tego piggyback w poście który dałem wcześniej ,przed chwilą sprawdziłem w goglach co to jest ,że jak ecu modyfikacja jest nie możliwa to trzeba zewnętrzny komputer użyć typu właśnie piggyback
Ostatnio zmieniony 2013-05-25, 20:54 przez Knur, łącznie zmieniany 1 raz.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 20:53

No to poważnie mówię piggyback np ecumaster det III ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 20:55

a mam jeszcze jedno pytanie orientuje się ktoś ile waży moja primera ,bo w dowodzie mam 1100kg masa własna ale to chyba jest pomyłka.
A czy po podniesieniu mocy do jak planuje co najmniej te 150km potrzebna jest także zmiana np przegubów ,półosi czy łańcucha rozrządu itp ,bo ja w zeszłym roku chciałem dać zrywa na betonie i mi się półośka ukręciła a wcale mocno nie przygazowałem tylko tak do 1/3 gazu.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 20:58

Mój sedan waży 1150 ;) w bagażniku jakieś 30kg ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-05-25, 21:44

A to że półoś sie ci ukręciła to chyba miał to każdy ;-) i jescze powiedz że lewa heh

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 21:49

lewa ,ogólnie to nie żyłuje silnika ale przed kumplami chciałem się popisać i się ukręciła się.
A miałem jeszcze lepszą akcje w poprzedniej primerze w 2010 roku jak wracałem nią z norwegii na obwodnicy gdańska przy 110km/h otworzyła mi się maska i walnęła w szybe ,zrobiła się pajęczyna ale szyba klejona więc nie wysypała się do wnętrzna ,po prostu zapomniałem domknąć maski a zabezpieczenie nie zadziałało bo pęd powietrza wyrzucił maske do góry.Ledwo co udało mi się uniknąć wypadku.Zawiasy nie puściły dlatego maske udało się domknąć i dojechać do domu.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 21:54

Jakbyś powiedział, że Ci się nigdy nie ukręcila to byśmy byli zdziwieni :-P a tak to wgl Nas to nie rusza :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 21:58

napisałem o tym nie żeby zrobić wrażenie tylko w sensie czy przy modach jakie planuje nie jest potrzebna wymiana np półosiek na jakieś bardziej wytrzymałem ,mocniejsze.W np golfie 4 półosie w wersji z silnikiem vr5 są dwa razy grubsze

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-25, 22:04

Do Primery takich cudaków raczej nie ma ;) ale jak raz zmienisz (na dobre oczywiście) to powinno starczyć. Mi w GT'eku ani razu (odpukać) półoś nie poszła :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-25, 22:09

Zrywanie przyczepności na twardej powierzchni jest ogólnie szkodliwe zarówno dla silnika jak i dla zawieszenia itp tym bardziej w takich samochodach jak nissan primera które są dosyć delikatne.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-05-26, 08:03

Knur zobacz w moj temat ile mam mocy i polosie całe. Co do Ecumastera, to on nie podnosi mocy. On tylko dostraja ilośc paliwa. W TDI i innych turbowozach chiptuning polega na zwiększeniu doladowania i podlaniu paliwa, co faktycznie rzutuje na wzrost mocy. Tutaj da Ci ok 2-5 KM

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2013-05-26, 08:51

Fajnie podchodzisz do tematu ogólnie mówiąc z tego silnika możesz wyciągnąć 170-180KM i 210-220NM :-)

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2013-05-26, 11:41

Najpierw popraw cybant na dolocie i jesli zostawiasz gaz to kup sobie blosa bo ta zwezka ktora masz skutecznie usmierca Ci konie. Grubsze poloski jak najbardziej sa dostepne i jak najbardziej je polecam , ja mam u siebie . Do tego nie mają tłumików szmerów więc jest wyeliminowany ich słaby punkt. Pozdrawiam i powodzenia w modach ;)

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2013-05-26, 12:10

przeczytałem co to jest cybant i blos w goglach ,rozumiem że widzisz po zdjęciu silnika ,że ta obejma zaciskowa jest poluzowana.

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-05-26, 13:29

Ciekawe czy kefir ogarnia nissany :) wiem ze w grupie VAG jest na prawde dobrym specjalista, strojenie przed zrobieniem podstawowych modow nie ma sensu ale jezeli juz bardzo bys chcial to mozesz dorwac ecu master det 2 juz za 300 zl na alledrogo :) wydechowy kolektor mozesz od Maca kupic jak i caly wydech, to Ci doda mocy, do tego dolocik i juz czujesz roznice:) i fajna primerka ale na miescie jej jakos nie widzialem :P.

I moim zdaniem jak myslisz o mocy to zainwestuj w sekwencje..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-26, 13:32

Boro1989, teraz to tylko będziesz widzieć licznik i drogę ;) chociaż co do drogi to mam wątpliwości :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”