Papugbombel pisze:Skonczyła mi sie puszka i na lusterka nie starczyło, ale nadrobie
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wskoczyły to co od dłuższego czasu omawialiśmy czyli odprężające tłoki z DETa i metalowa kanapka z milimetrową przekładką. Poza tym wymienione uszczelniacze zaworów itd.
Na tym setupie powinno być w miarę bezpieczne ~300KM
Dla porównania tłoki z DETa mają 1,5mm grubszą pierwszą półkę niż tłoki z VE, które to z kolei mają grubszą półkę niż tłoki z seryjnego DE/DEH.
Na tym setupie powinno być w miarę bezpieczne ~300KM
Dla porównania tłoki z DETa mają 1,5mm grubszą pierwszą półkę niż tłoki z VE, które to z kolei mają grubszą półkę niż tłoki z seryjnego DE/DEH.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
z czego zrobiona przekładka i jakim sposobem robiona ? ?
dwie uszczelki jakiej firmy? - pytam w razie czego
dwie uszczelki jakiej firmy? - pytam w razie czego
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Kod: Zaznacz cały
Uszczelka glowicy to metalowy cometic 3 warstwowy, dolozona przekladka z blachy kwaso grubosci 1mm, przekladka wycieta na laserze na wzor uszczelki i uszczelka sklejona hermetykiem co by nie cieklaZe spotu 2speed.pl

INFO dla Ciekawych. Primera jeździ na dotarciu i do 3-3,5 k obrotów. 90% w mieście w Warszawie częściowo w korkach. Średnie spalanie wyszło 12,52 l
Zupełnie niepotrzebnie ta uszczelka i moim zdaniem. Zrobiłeś tylko większego muła na niskich obrotachbombel pisze:Tłoki są z 200SX'a a uszczelka dodatkowo bezpieczenstwo.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
dobrze wg mnie 
Niskie obroty są dla diesli. Ten samochod ma ganiać na wysokich ! Mniej się obciąża wał i jezeli przekładaniec pod głowicą jest idealnie zrobiony to ma to wszystko sens
Niskie obroty są dla diesli. Ten samochod ma ganiać na wysokich ! Mniej się obciąża wał i jezeli przekładaniec pod głowicą jest idealnie zrobiony to ma to wszystko sens
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
To się nie dziwie teraz, że zapodałeś taka uszczelkę.
Sądziłem że tłoki wsadziłeś z DET-a od GTiR-a. Czemu wrzuciłeś tłoki od 200sx
Mając wszystko na wierzchu nie lepiej było wsadzić coś z niższym stopniem sprężania i niższą uszczelkę.
W końcu tłoki z GTiR-a w porównaniu z tych z 200sx są masywniejsze i znoszą więcej.
Kiedyś o tym nawet rozmawialiśmy przez tele.
Yapko, zgodzę się z Tobą. Zbyt szybkie wstawanie turbiny nie jest korzystne dla układu korbowego i panewek. Zresztą jest to nie od dziś wiadome.
Sądziłem że tłoki wsadziłeś z DET-a od GTiR-a. Czemu wrzuciłeś tłoki od 200sx
Mając wszystko na wierzchu nie lepiej było wsadzić coś z niższym stopniem sprężania i niższą uszczelkę.
W końcu tłoki z GTiR-a w porównaniu z tych z 200sx są masywniejsze i znoszą więcej.
Kiedyś o tym nawet rozmawialiśmy przez tele.
Yapko, zgodzę się z Tobą. Zbyt szybkie wstawanie turbiny nie jest korzystne dla układu korbowego i panewek. Zresztą jest to nie od dziś wiadome.
No to Pirma teraz wygląda elegancko nie ma co
nawet nie zwróciłem uwagi w temacie kiedy zrobiłeś lakierkę z tyłu 
a takie pytanko mam zaciski dalej seria czy coś z nimi robiłeś?
a takie pytanko mam zaciski dalej seria czy coś z nimi robiłeś?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajnie Fajnie się prezentuje 
Co do strojenia i pomiarów to zapraszam do nas na hamownię obciażeniową, na inercjach dziwne rzeczy się dzieją jak VVL się załącza...
Co do strojenia i pomiarów to zapraszam do nas na hamownię obciażeniową, na inercjach dziwne rzeczy się dzieją jak VVL się załącza...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
Krzychun100nx
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków

