
Zlot 2013
NieArbuz pisze:Mam wrażenie że pijesz do mnie !bombel pisze:W związku z pytaniami proszę czytać regulamin. Ustęp II pkt 8. Każdy kierujący pojazdem musi posiadać ważne Prawo Jazdy

W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Przydałaby się byle poglądowa mapka jak wyglądają drogi dojazdowe do pasa coby móc trasę ustalić.Szalony pisze:Może by zrobić jakąś listę chętnych na "OES" i coś podyskutować w tej kwestii ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Może w dobie tych swapów hamulcowych na big brake`i zrobimy konkurs na najlepiej hamujące auto ? Rozpędzamy się do 80km/h i od ustawionego pachołka hamujemy. Zaznaczamy miejsce zatrzymania kredą coby trwale nie mazać po płycie i ten kto najbliżej się zatrzyma wygrywa.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Fotokomórka do pomiaru 1/4 mili chyba rejestruje prędkość końcową. Wystarczy posadzić kogoś obok pachołka(fotokomórki) kto by patrzył czy wczesniej nie zaczyna hamować.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
fotokomorki mierza predkosc ale w ten sposob ze jedna jest jeszcze pare metrow przed meta ustawiona i z wzoru jest wyliczana predkosc na koncu czyli na mecie ... aby zmierzyc predkosc trzeba by miec radar taki jak w milicji obywatelskiejPawel18PL pisze:Fotokomórka do pomiaru 1/4 mili chyba rejestruje prędkość końcową. Wystarczy posadzić kogoś obok pachołka(fotokomórki) kto by patrzył czy wczesniej nie zaczyna hamować.

A może po prostu niech "sędzia" jedzie z delikwentem na prawym fotelu ... pozostaje jedynie problem "nierówności" prędkościomierzy - ale to można chociażby po GPSie zweryfikować .
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
kurcze juz sie lawina nei piszesz , toz to ma byc zabawa , a jak ktos chce oszukiwac to .. ci.a 

viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 

To może po prostu lepiej zgarnąć pierwszą lepszą ekipę miśków czatujących przy drodze z suszarką i pozostawić im kwestie pomiarów?sergiej pisze:fotokomorki mierza predkosc ale w ten sposob ze jedna jest jeszcze pare metrow przed meta ustawiona i z wzoru jest wyliczana predkosc na koncu czyli na mecie ... aby zmierzyc predkosc trzeba by miec radar taki jak w milicji obywatelskiejPawel18PL pisze:Fotokomórka do pomiaru 1/4 mili chyba rejestruje prędkość końcową. Wystarczy posadzić kogoś obok pachołka(fotokomórki) kto by patrzył czy wczesniej nie zaczyna hamować.a ze kazdy licznik ma inne przeklamanie konkurencja jest nie do ogarniecia ...no chyba ze np kazdy by GPS wkladal do auta i tak mierzyc predkosc



A skoro już tak bawimy się teorią, a teoretyzować zawsze sobie można, to dodałbym tutaj ekstra punkty za hamowanie w maksymalnie finezyjnym stylu - konkurencja zdecydowanie zyska empirycznie ^^ Zwłaszcza, jeżeli hamować będziemy przed ekipą pomiarową


Lepiej nic nie mówić, niż głupio milczeć.