Samochód zawitał do Polski w 2008 roku. Przybył z Belgii w b. dobrym stanie technicznym. Pierwsza reakcja na samochód: WOW

Model: Primera P11;
Data I rejestracji: kwiecień 1999;
Silnik: CD20T o poj. 1974 ccm;
Moc: seria 90 KM (66 kW) i 174 Nm --> z IC


Kolor: Ciemny niebieski metalik [BT3];
Wyposażenie:
komputer pokładowy
elektryczne 4 szyby;
elektryczne i podgrzewane lusterka;
wspomaganie kierownicy;
centralny zamek wraz z pilotem;
klimatyzacja;
skórzana tapicerka + podgrzewane fotele;
halogeny;
ori alu 15" nissana na lato i alu MSW 15" na zimę;
Audio: Sony CDX-C780R oraz 6 fabrycznych głosników.
Opony:
- Na lato z przodu Fulda EcoControl, z tyłu Semperit Comfort-Life w rozmiarze 185/65/15;
- Na zimę wszystkie 4 Sava Eskimo S3 w rozmiarze 185/65/15;
Hamulce:
- przód - seryjne zaciski Lucas'a, seryjne tarcze fi 280 i seryjne klocki;
- tył - tarcze fi 257 mm oraz zaciski i klocki od maximy;
Układ wydechowy:
Rozszerzający się zaraz za turbiną do 2,5", konstrukcja na jednym końcowym tłumiku w pełni przelotowa. (Tłumik Rm Motors. Wykonanie www.klinika-japonczyka.pl )
Co w nissanie zostało wymienione:
- sworznie dolnych wahaczy [TRW];
- poduszki dolnych wahaczy [TRW];
- łączniki stabilizatora;
- górne wahacze [Lemforder lewy, prawy Made in Japan, podobno dobry bo za 190 zł

- przednie tarcze hamulcowe wraz z giętkimi przewodami [TRW];
- przednie klocki hamulcowe [BOSCH] x2;
- 4 amortyzatory [KYB Excel-G];
- łożyska kół: przednie lewe i tylne prawe wraz z piastą [NSK];
- półoś lewa;
- przegub zewnętrzny lewy;
- termostat;
- tylne tarcze oraz klocki [TRW];
- przegub zewnętrzny prawy [Ruville];
- świece żarowe [OEM];
- 3 poduszki silnika;
- komplet sprzęgła: docisk [Luk], tarcza [Luk], łożysko oporowe [NSK-Japan];
- pasek zębaty napędu pompy wtryskowej [Gates];
- pasek zębaty napędu wałka rozrządu [Gates];
- chłodnica wody [Koyo];
- piasta lewa tylna z łożyskiem [OEM];
- przepływomierz [Bosch];
- tuleje gumowe łączników stabilizatora - poliuretany [STRONGFLEX].
Plany na przyszłość:
- prawa półoś;
- shortshifter;
- program [???]
Modyfikacje:
- tzw. "obrysowe oświetlenie" w przednich kierunkach;
- założona dokładka przedniego zderzaka (zaadoptowana z laguny - ph1);
- montaż Intercoolera;
- zamontowane zegary od GT (prawie plug&play).
- wydech przelotowy - w pełni ręczna robota
Galeria:
Na zimowym felunku





Na letnim felunku, zaraz po oklejeniu i modyfikacji przedniego zderzaka



"Obrysówki"


Regeneracja skóry










Podsumowując, pomimo licznych wymian, wyższego spalania niż u konkurencji, niezbyt żwawego silnika jestem jak najbardziej zadowolony ze swojego nissana. Bardzo komfortowy, w miarę dobrze wygłuszony, z ogromnym bagażnikiem... I co najlepsze, funkcjonalne nadwozie, które jest w stanie wyprowadzić z akademika 2 studentów i jeszcze jednego z Torbą zmieścić


Pozdrawiam.