Samochód zawitał do Polski w 2008 roku. Przybył z Belgii w b. dobrym stanie technicznym. Pierwsza reakcja na samochód: WOW
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Model: Primera P11;
Data I rejestracji: kwiecień 1999;
Silnik: CD20T o poj. 1974 ccm;
Moc: seria 90 KM (66 kW) i 174 Nm --> z IC
![:?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Kolor: Ciemny niebieski metalik [BT3];
Wyposażenie:
komputer pokładowy
elektryczne 4 szyby;
elektryczne i podgrzewane lusterka;
wspomaganie kierownicy;
centralny zamek wraz z pilotem;
klimatyzacja;
skórzana tapicerka + podgrzewane fotele;
halogeny;
ori alu 15" nissana na lato i alu MSW 15" na zimę;
Audio: Sony CDX-C780R oraz 6 fabrycznych głosników.
Opony:
- Na lato z przodu Fulda EcoControl, z tyłu Semperit Comfort-Life w rozmiarze 185/65/15;
- Na zimę wszystkie 4 Sava Eskimo S3 w rozmiarze 185/65/15;
Hamulce:
- przód - seryjne zaciski Lucas'a, seryjne tarcze fi 280 i seryjne klocki;
- tył - tarcze fi 257 mm oraz zaciski i klocki od maximy;
Układ wydechowy:
Rozszerzający się zaraz za turbiną do 2,5", konstrukcja na jednym końcowym tłumiku w pełni przelotowa. (Tłumik Rm Motors. Wykonanie www.klinika-japonczyka.pl )
Co w nissanie zostało wymienione:
- sworznie dolnych wahaczy [TRW];
- poduszki dolnych wahaczy [TRW];
- łączniki stabilizatora;
- górne wahacze [Lemforder lewy, prawy Made in Japan, podobno dobry bo za 190 zł
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
- przednie tarcze hamulcowe wraz z giętkimi przewodami [TRW];
- przednie klocki hamulcowe [BOSCH] x2;
- 4 amortyzatory [KYB Excel-G];
- łożyska kół: przednie lewe i tylne prawe wraz z piastą [NSK];
- półoś lewa;
- przegub zewnętrzny lewy;
- termostat;
- tylne tarcze oraz klocki [TRW];
- przegub zewnętrzny prawy [Ruville];
- świece żarowe [OEM];
- 3 poduszki silnika;
- komplet sprzęgła: docisk [Luk], tarcza [Luk], łożysko oporowe [NSK-Japan];
- pasek zębaty napędu pompy wtryskowej [Gates];
- pasek zębaty napędu wałka rozrządu [Gates];
- chłodnica wody [Koyo];
- piasta lewa tylna z łożyskiem [OEM];
- przepływomierz [Bosch];
- tuleje gumowe łączników stabilizatora - poliuretany [STRONGFLEX].
Plany na przyszłość:
- prawa półoś;
- shortshifter;
- program [???]
Modyfikacje:
- tzw. "obrysowe oświetlenie" w przednich kierunkach;
- założona dokładka przedniego zderzaka (zaadoptowana z laguny - ph1);
- montaż Intercoolera;
- zamontowane zegary od GT (prawie plug&play).
- wydech przelotowy - w pełni ręczna robota
Galeria:
Na zimowym felunku
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1506/54e9f054533f8ff4m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1497/c59fa2169f392a29m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1542/7383713d67f5eaaem.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/1498/86c2f286a207979am.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1364/39c8ca5bfebf4975m.jpg)
Na letnim felunku, zaraz po oklejeniu i modyfikacji przedniego zderzaka
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1542/988a95afaa253e0dm.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1364/f3588075462b4441m.jpg)
"Obrysówki"
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/1499/c2ee65c8b48f2be6m.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1507/20d3a54ab870f2b1m.jpg)
Regeneracja skóry
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1365/d1d76118e3401bffm.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1542/9b4214fa6a18798dm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1498/4f01dc0407478d8dm.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1514/a1e25da0b200f805m.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1561/4c1e33d9f6a64a06m.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/1499/6ebae94745b0e572m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1542/20f60c35a5e71661m.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1515/5a78b456402faba9m.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1507/5a910bfe4ce2439dm.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1544/f92ae9f1af4c3535m.jpg)
Podsumowując, pomimo licznych wymian, wyższego spalania niż u konkurencji, niezbyt żwawego silnika jestem jak najbardziej zadowolony ze swojego nissana. Bardzo komfortowy, w miarę dobrze wygłuszony, z ogromnym bagażnikiem... I co najlepsze, funkcjonalne nadwozie, które jest w stanie wyprowadzić z akademika 2 studentów i jeszcze jednego z Torbą zmieścić
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Pozdrawiam.