No widzisz takie małe zmiany nastałyarrow76 pisze:jeszcze z tamtą się z Tobą nie ścigałem, a tu już nowa . Pasuję na wiosnę spocik zrobić grill i piwko , a wcześniej małe upalania



Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No widzisz takie małe zmiany nastałyarrow76 pisze:jeszcze z tamtą się z Tobą nie ścigałem, a tu już nowa . Pasuję na wiosnę spocik zrobić grill i piwko , a wcześniej małe upalania
Cały czas ale,baaaaardzo powoli ale do przodu,primerka trochę po zimowała,trochę gratów powpadało że tak powiem ze starych zapasówShadows pisze:Jak tam prace przy GT dzieje sie cos ?
thxKTR pisze:zmiany na duży +klakson działa w tej kierownicy?? jakiś plan na fele?? No taborety z evo sa kozackie
o lipie nie myślałeś??
Gaz niestety z przymusu .... inaczej nie byłoby go nigdy ... a co do fotela to kosztował 3 plastikowe opaski samozaciskowe (tzw.trytki) i trochę drutu z migomatu ,myśle że nie więcej niż 10 złShadows pisze:Prócz "zagazowania" to reszta zmain na plusKiera super i fotel . Tak z ciekawosci ile dales za fotel
Zajebisty jest
Vixo mam i na razie nic się nie zanosi finansowo nad zmianami auta no chyba że .....vixo pisze:SPOKOjny masz jeszcze to eGT
dokładnie shadows po za tym że zachorowałem na subaru impreza gt turbo .... ale to raczej odległe planyShadows pisze:GT musi zostac u Spokojnego na dluzej , nie po to przy niej grzebie zeby ja opchnac (mam nadzieje)
szukaj takich i wpadaj na montażrz pisze:Q, kiedy stołki z EVO lądują w chrupku?
dokładnie foo opony wiem gdzie leżąfoo pisze:Jeszcze profil niższy dać i naprawdę nie będzie się do czego przyczepićOkaz zdrowia ta p10 i przykład na to, że da się kupić z tych lat nie tylko budę, ale i motorownie w nienagannym stanie. Do zobaczyska niebawem, przy akcji strutowanie barsa