
modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Tu nie chodzi o VE czy DE tylko o budę że jednak primera nadaje się do sportu:Dczajnik pisze: pewnie ta primera wygrała BTCC bo miała VE:) i
A jakie serducho ma to już inna sprawa:D
I faktycznie nie ma co się spinać i nerwy tylko każdy ma



Kolego czajniku, Boro1989 takich wycieczek personalnych sobie nie róbcie bo nie o to chodzi.
czajniku jeśli chcemy na złość komuś zrobić i zwrócić uwagę na gramatykę to możemy i tobie. Nie licząc tego posta gdzie zwracasz uwagę na poziom czyjejś wypowiedzi piszesz z dużej litery po kropce, natomiast reszta wypowiedzi już nie jest tak poprawna. ...
[ Dodano: 2013-03-16, 18:11 ]
Wyższy CR może...
czajniku jeśli chcemy na złość komuś zrobić i zwrócić uwagę na gramatykę to możemy i tobie. Nie licząc tego posta gdzie zwracasz uwagę na poziom czyjejś wypowiedzi piszesz z dużej litery po kropce, natomiast reszta wypowiedzi już nie jest tak poprawna. ...
[ Dodano: 2013-03-16, 18:11 ]
Wyższy CR może...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja jestem wyluzowany aż za bardzo 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ale podałeś przyczynę jako CR. Chodziło mi bardziej o to , co sie wysrywa? uszczelka? panewki?korby bokiem wyskakują?
[ Dodano: 2013-03-16, 18:16 ]
no to luz ogólny wróćmy do tematu:)
[ Dodano: 2013-03-16, 18:19 ]
Wydaje mi sie że wiem gdzie jest problem w SR tylko po prostu szukam dowodów dla potwierdzenia swojej tezy.
[ Dodano: 2013-03-16, 18:16 ]
no to luz ogólny wróćmy do tematu:)
[ Dodano: 2013-03-16, 18:19 ]
Wydaje mi sie że wiem gdzie jest problem w SR tylko po prostu szukam dowodów dla potwierdzenia swojej tezy.
Wyższy CR -> większe problemy z zapłonem -> większe EGT -> stuk -> dziura w tłoku, uszczelka, popękane półki...
Dochodzi fakt taki iż, młodsze silniki deh, ve są już nieco nadgryzione przez ludzi z działu ograniczania kosztów....Stare SRy z n14/b13/P10 były konstrukcjami z większym zapasem...
Dochodzi fakt taki iż, młodsze silniki deh, ve są już nieco nadgryzione przez ludzi z działu ograniczania kosztów....Stare SRy z n14/b13/P10 były konstrukcjami z większym zapasem...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dobry temat w sumie
Przebrnąłem cały i kto mi załatwi det2 za 200zł??
I zgadzam sie, że na ulice lepszy raczej jest VE. Dla mnie najwiekszy plus to chyba korzystniejsze spalanie przy normalniej jeździe. Problem z DE tak jak piszecie polega na tym, że pomimo mody wychodzą może taniej ale trzeba sie z tym jednak bawić otwierać motor i poświecić na to czas a jak ktoś nie ma wiedzy to jeszcze dodatkowy $ za robocizne. Przy VE można powiedzieć, że mamy "gotowca". Seryjnego też raczej sie nie uraczy bo wiekszość już ma zrobiony wydech,dolot w DE.


P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
SRy mają dobrze rozwiązane smarowanie i o ile rurki się nie zamknęły od nagaru to powinno być dobrze
.

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wczoraj zacząłemczajnik pisze:układ smarowania wyrabia przy dołozonym turbo?
[ Dodano: 2013-03-16, 18:37 ]
tak KTR o to chodziło ale fajnie że przebrnąłeś. Gratulacje:)))teraz tak jeszcze rozmawiamy na temat VE+T dlaczego cos nie domaga skoro DE+T sobie radzi.
Lużna dyskusja bez napinania:)


Mnie nic, ale podejrzewam, że +/- jedno 0 uciać z tej ceny+hamowniaczajnik pisze:ale to Cię chyba 3koła nie kosztowało?KTR pisze:U mnie po modzie rozrzadu było 155KM/190Nm + zabawa zapłonem


P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
qrcze to dlaczego panewy tak lecą a wały to taki towar deficytowy. bo rozumiem że chodzi Ci o rurki smarujace wałki. to sie zgodze ale to zostało poprawione. zastosowano Y z rolką w nowszych srachPawel18PL pisze:SRy mają dobrze rozwiązane smarowanie i o ile rurki się nie zamknęły od nagaru to powinno być dobrze.
Podj i jego setka przejeździła ponad sezon bezawaryjnie, mój doładowany (a o to chodzi przecież) kompresorem też już sezon śmignąłKTR pisze:Chyba żaden projekt z T na forum sezonu nie przejezdził

Możesz zrobić tak, że będzie 250 i zabijesz motor a możesz zrobić 450 i bez kucia spokojnie będzie działać, kwestia wiedzy...NissanDreams pisze:Wyczytałem że VE można cisnąc do 400 km bez kucia.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
no ale piszecie że coś sie sra z nimi?bombel pisze:ve+t na seryjnych gratach wyciagaja 350 KM i 400 Nm. sa takie projekty
[ Dodano: 2013-03-16, 19:22 ]
no i dlatego chcę wyciągnąć więcej info o VE bo o ile zmienna faza dla mnie jest nie istotna to jakieś inne detale mogą okazać sie pewna wskazówkąpiotr100lica pisze:Z tego co wiem to w DE panewka padadosc często i ygreki , w moim DE padła panewka i korowód wyszedł bokiem więc wydaje mi sie bardziej awaryjne , w VE nie słyszałem o takich przypadkach..... Jak do sportu można sobie rzeźbic DE ale jak na miasto do codziennej jazdy nie wyobrażam sobie tego
[ Dodano: 2013-03-16, 19:26 ]
nie jestem zapaleńcem jesli chodzi o turbinowce wolę N/A. ale czy tego problemu nie da sie rozwiazać odprężając silnika zastosowując kute odprężajace tłoki np z 200sx przecież to to samoPawel18PL pisze:Wyższy CR -> większe problemy z zapłonem -> większe EGT -> stuk -> dziura w tłoku, uszczelka, popękane półki...
piotr100lica a jaki miałeś olej, jaki przebieg silnika, czy znasz historię silnika(na jakim oleju jeździł zanim Ty go kupiłeś?) VE jest młodsze,mniejszy przebieg ma, zapewne latało na syntetyku albo dobrym półsynetetyku, dochodzi do tego lepsze serwisowanie. Generalnie zmiennym masa...
[ Dodano: 2013-03-16, 19:30 ]
[ Dodano: 2013-03-16, 19:30 ]
Jasne, że lepiej ale w tym kraju jest duże grono ludzi robiących tuning budżetowo więc sam wiesz...czajnik pisze:nie jestem zapaleńcem jesli chodzi o turbinowce wolę N/A. ale czy tego problemu nie da sie rozwiazać odprężając silnika zastosowując kute odprężajace tłoki np z 200sx przecież to to samo
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nie tyle po taniości co może rozgranicza się mody na konieczne i zalecane ale bez których można poczuć frajdę z jazdy na booscie.czajnik pisze:czyli że po taniości tak mam to rozumieć?Pawel18PL pisze:Jasne, że lepiej ale w tym kraju jest duże grono ludzi robiących tuning budżetowo więc sam wiesz...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
Kupiłem swoje słoneczko od kolegi który miał go prawie dwa lata z przebiegiem 150 tysięcy , mi po dwóch latach zrobił tego psikusa
jeździłem na mobiu pól syntetyku 10 w 40 , nie był zbyt często jezdzony raczej do poganiania sie w weekendy po mieście teraz mam 165 tysięcy i VE z olejem ful syntetyk 10 w 60 gulfa i codziennie robię koło 80 kilometrów po mieście więc w miesiąc robię wiecej niż tamtym w ciagu roku

Jeśli dla kogoś priorytetem nie są osiągi i może się pogodzić ze stratą paru KM/NM może odpowiednio chronić swój motor odpowiednio asekuracyjnym wystrojeniem...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tzn jeżeli w uproszczeniu: mamy VE i do tego chcemy jeszcze polatać z pssss robimy VE+T. piszecie że są jakieś awarie zwiazane głownie z CR bo jak rozumiem smarowanie jest git. dlaetego zastanawiam sie dlaczego przy montazu turbo nie wstawic od razu tłoka i mieć żywotne VET. nie mam doświadczenia w podkręcaniu turbo dlatego pytam bo pewne rozwiazania są dla mnie jakby oczywiste. rozumiem ze moze być to kwestia finansów. lecz jak sie coś zesra to chyba też pociąga koszty dlatego sądze że lepiej dmuchac na zimne.
[ Dodano: 2013-03-16, 19:47 ]
[ Dodano: 2013-03-16, 19:47 ]
oki czyli zamiast dmuchać więcej robimy limit i wtedy jest ok?Pawel18PL pisze:Jeśli dla kogoś priorytetem nie są osiągi i może się pogodzić ze stratą paru KM/NM może odpowiednio chronić swój motor odpowiednio asekuracyjnym wystrojeniem...