i po 2, kurde kto będzie modził primere aby się ścigać w sporcie czy coś toć to ciężka krowa
modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Czajnik ja czekam na kosztorys twojego autka i wykres z hamowni wtedy pogadamy o sensie modzenia silników 
i po 2, kurde kto będzie modził primere aby się ścigać w sporcie czy coś toć to ciężka krowa
			
									
									i po 2, kurde kto będzie modził primere aby się ścigać w sporcie czy coś toć to ciężka krowa
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3   "Kiedyś będę piękna"
						- 
				czajnik
 
Pozwolę sobie wrzucić swoje 3 grosze. Rozmowa ta przypomina mi dywagację hondziarzy na temat D i B serii. DE tak jak D seria hondy modzi się łatwo i niskim kosztem uzyskuje bardzo przyjemne wyniki. Potencjał VE jest większy, bo wyjściowo moc jest większa. Z tym że nie jest to tania zabawa. Jest kilka w miarę prostych i jeszcze nie rujnujących kieszeni modów, żeby zrobić okolicę 220 KM. Ale potem zaczynają się schody. 
Wracając do sedna rozmów. W kwestii opłacalności pieniężnej, VE nie jest jakimś super rozwiązaniem. Z tym że w tuningu nie zawsze chodzi o pieniądze.
			
									
									Wracając do sedna rozmów. W kwestii opłacalności pieniężnej, VE nie jest jakimś super rozwiązaniem. Z tym że w tuningu nie zawsze chodzi o pieniądze.
N14 GTI NEO VVL

						
Może tytuł tego nie mówi ale jakbyś uważniej czytał wszystkie posty to autor pisze o jakie auto chodziczajnik pisze:o to już kolejny wątek sie pojawił że o primerze mówimy. faktycznie tytuł tematu to jasno określa:)
rozumiem, ze to parę stron i się nie chce no ale wypadałoby...
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
						P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Vixo odpuść on ma swoje przekonania swoje wersje i swoje słuszne racje i nikt nie może mieć innego zdania niż on 
			
									
									viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3   "Kiedyś będę piękna"
						Tak tylko wspomialem 
Dla osób nie mających zaplecza mechanicznego chcących mieć auto na codzień lepsza opcja to VE
Do sportu szkoda VE dawać bo koszty usterek mogą być sporo większe niż usterka w DE
			
									
									Dla osób nie mających zaplecza mechanicznego chcących mieć auto na codzień lepsza opcja to VE
Do sportu szkoda VE dawać bo koszty usterek mogą być sporo większe niż usterka w DE
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
						P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- Dreams
 - fanatyk nissana
 - Posty: 2177
 - Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
 - Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
 - Kontakt:
 
A z tym się nie zgodzęBoro1989 pisze:
i po 2, kurde kto będzie modził primere aby się ścigać w sporcie czy coś toć to ciężka krowa
Primera wygrała British Touring Car Championship producentów i dzięki tytuły zespołu do RML w 1998, a w 1999 brytyjskiej Touring Car, podkładzie z fabryki wziął kielich Niezależnych w 1999 i 2000.

Nissan Primera BTCC 1999
https://www.youtube.com/watch?v=tJ9S2CoweYU
Kto mówi że się nie nadaje??
Z taką wycieraczką w PL jeszcze chyba nikt nie ma a NEO już trochę jest  
			
													
					Ostatnio zmieniony 2013-03-16, 13:09 przez adrionGT, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
						Bo ve każdy wkłada jak już przestał grzebać DE 
[ Dodano: 2013-03-16, 13:17 ]
I zawsze jest już coś zrobione, dolot, wylot
			
									
									[ Dodano: 2013-03-16, 13:17 ]
I zawsze jest już coś zrobione, dolot, wylot
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
						P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Prawdą jest, że odważni wkładają DET albo uturbiają DE, Ci którzy cenią sobie większą bezawaryjność wkładają VE, każda strona sprowadza się do tej samej puenty:
Chcesz stosunkowo mocne i bezawaryjne SR, wkładasz VE, niewielkim wkładem osiągniesz 200-210KM, ale według mnie, podkreślam WEDŁUG MNIE dupy nie urywa.
Chcesz mieć mocne, niekonieczne ekonomiczne SR, modzisz DE, za koszt VE, a jak dalej apetyt będzie rósł wkładasz DET, lub uturbiasz swoje DE i masz naprawdę mocną maszynę.
A na koniec pytanie mam bo nie umiem znaleźć odpowiedzi, to nie argument za, czy przeciw tylko pytanie:
Dlaczego w s14,s14a,s15 nie ma VE
			
									
									Chcesz stosunkowo mocne i bezawaryjne SR, wkładasz VE, niewielkim wkładem osiągniesz 200-210KM, ale według mnie, podkreślam WEDŁUG MNIE dupy nie urywa.
Chcesz mieć mocne, niekonieczne ekonomiczne SR, modzisz DE, za koszt VE, a jak dalej apetyt będzie rósł wkładasz DET, lub uturbiasz swoje DE i masz naprawdę mocną maszynę.
A na koniec pytanie mam bo nie umiem znaleźć odpowiedzi, to nie argument za, czy przeciw tylko pytanie:
Dlaczego w s14,s14a,s15 nie ma VE
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
						Moje GT
Przede wszystkim wyluzuj. Jak dla mnie nie bylo to napisane jasno a moze po prostu zle doczytalem, nie wazne mozna w inny sposob odpowiedziec.Puma pisze:Jezu, przecież ja mówiłem o konkretnym moim aucie a nie o DE jako takim i o wyścigu mojej N15 przed rozbiórką z N15VE. Czy to nie było jasne??
Twoim zdaniem jesli w dwoch takich samych autach (poza silnikami oczywiscie) beda DE i VE o podobnych mocach gora bedzie DE poniewaz szybciej zmienisz bieg? Dla mnie to nie jest logiczne poniewaz po zmianie biegu spadasz na mniejsza moc i wrzucasz wyzszy bieg. Oba te czynniki nie wplywaja na osiagi.
Ile w polsce jest opisanych aut z DE i moca ponad 180km? Wykluczmy auta startujace tylko w rajdach ktore w zyciu nie zobacza ruchu miejskiego. Z forum kojarze tylko czarne sunny kolegi ammaimon.
- 
				czajnik
 
to przytocz łaskawie ten post w którym twórca tematu wspomniał że mowa o wkładaniu silnik do primery.vixo pisze:Może tytuł tego nie mówi ale jakbyś uważniej czytał wszystkie posty to autor pisze o jakie auto chodziczajnik pisze:o to już kolejny wątek sie pojawił że o primerze mówimy. faktycznie tytuł tematu to jasno określa:)
rozumiem, ze to parę stron i się nie chce no ale wypadałoby...
[ Dodano: 2013-03-16, 17:05 ]
pewnie ta primera wygrała BTCC bo miała VE:)
[ Dodano: 2013-03-16, 17:07 ]
ogólnie 7 stron jałowej gadki
- 
				czajnik
 
Kolego najpier naucz się kultury, jak piszesz o kimś w trzeciej osobie to z dużej literki. To już w szkole podstawowej uczyli.Boro1989 pisze:Vixo odpuść on ma swoje przekonania swoje wersje i swoje słuszne racje i nikt nie może mieć innego zdania niż on
Fakt że większość tu jest za VE nie oznacza że i ja muszę, więc nie przekręcaj. Bronie tylko swoich racji i nikomu nic nie narzucam.
[ Dodano: 2013-03-16, 17:13 ]
Bombel spoko przecież ve chyba jeszcze nie było :)taki żart bo już nic innego mi nie pozostało:)