rex pisze:Może padło juz to pytanie.....ale czemu nie poszedłeś w głowice VE? Przez koszty czy przez homolog?
nie padło, więc wyjaśnię:
1) jak sie zabierałem za silnika, a w zasadzie kompletowanie gratów do niego to cały VE kosztował 3600zł
2) bo jakiś taki dziwny jestem i wole iść na przekór trendom.
3) Koszta te same ale w razie jak coś padnie goły słupek DE kupie za 800zł.
4) Bo chce zlać na torze wszystkie VE
a już tak poważnie, VE może jest i fajne ale tam gdzie ja jeżdżę ze zmiennej fazy nie korzystam. wole większą moc od dołu. a inną sprawą jest fakt że trzymają mnie seryjne. obroty do póki nie kupię skrzyni z sr16ve lub jakiegoś krótkiego FD. a jak bym iał patrzeć tylko na moc to bym dmuchnął 0,5 bara w seryjny silnik i bym miał z 250KM i 350Nm. Tylko po co??