Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-11-29, 21:51

owszem i to dość spory.

Na dzień dzisiejszy auto wygląda następująco:
Obrazek
Obrazek

Jeszcze biegałka i kilka pierdół i mamy całkiem gołe nadwozie. Czas zacząć wywalać zbędne blaszki gwinty itd. Później klatka a następnie piaskowanie i malowanie spodu auta.

Mamy też lekkie koło pasowe. wagowo wyszło 1,86kg do 0,71kg. Jeszcze czekam na kółko wody i alternatora.
Obrazek

To tyle na chwilę obecną.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2012-12-17, 22:10

a to ja sie przywitam-siema kolego:)
pozatym nie mozesz robic budy bo juz chrupek nie bedzie!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-12-17, 22:32

Siema, Chrupkiem zawsze pozostanie bo calej nie da się juz wyeliminowac.

Nick twój dla mnie znajomy, rejon pochodzenia również się zgadza. czy dobrze myślę??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2012-12-17, 22:34

Jop:) dwu litrowa fiesta zwana biczem
teraz Avensis state wagon 3sfe i primera p11.144 qg18de :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2012-12-18, 16:27

koło robione na zamówienie? jesli tak to przez kogo i jakie koszta :>
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-12-18, 20:11

a taka firemka z okolicy co robi również dystanse i jakieś tam inne pierdoły. Koszta takie same jak sciągniecie z Obamowa. Myslałem ze wyjdzie taniej no ale już jest. czyli 300zł
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-30, 10:11

śje dzieje cosik??
bo ja u mnie na slasku slysze jak z kieleckiego dzwieki chrupania dochodza :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-01-30, 10:34

tia spawa się klatka i powoli szykuje się nadwozie do zabezpieczenia i malowania. Czyli bez zmian wszystko powoli ;-)
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-24, 10:13

gdzie są foty z postępu prac?????

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-02-25, 06:47

a z lenistwa nie mam :)

po robie w najbliższym czasie to wsadzę. Generalnie pałąk główny wraz z przodem wspawany, przekątne docięte i rury na dachu również. Idzie to powoli.

Z innej strony jakie poduchy do silnika pasują do N15 GTI. Pytam o poliuretany ES. te z sentry do 1999 czy te od nowszej. I czy jak kupie to pasi do wszystkich poduch.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-25, 19:23

nie wiem. na pewno. te od N14 pasują:)

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2013-02-26, 22:34

http://www.youtube.com/watch?v=uOu3CGHix0A
Widzę Toyka też daje radę :cool: Kiedy wybierasz się na jakiś super OES ?
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-02-26, 22:53

i z tego samego lenistwa taka brudna?? :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-02-27, 09:35

oj tam brudna ;-)

a moze pojade marcowy jesli już sniegu nie bedzie, bo moje opony do dupy są w takie warunki jak ostatnio.

[ Dodano: 2013-02-27, 21:08 ]
Obrazek
Obrazek

Sanki wraz z wahaczami itd przygotowane do wsadzenia:
Obrazek

Powoli ale do przodu
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2013-02-27, 21:18

No i takie coś to ja lubię !!!
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-02-28, 06:45

pałak głowny klatki trzeba było dać patęcentów do tyłu nie musiałbyś takiej puszki budować pod stopą. płyta podłogowa do tego miejsca jest taka sama jak w sunnym i na tym stopniu jest idealne miejsce żeby osadzić pałąk. też czeka mnie robienie klatki w N15 to porobie fotki

a tak poza tym to tak powinno sie wlasnie bydować fury: rozebrać do golasa, oczyścić z całego niepotrzebnego syfu, obspawać i pomalować:)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-02-28, 08:44

czajnik pisze:a tak poza tym to tak powinno sie wlasnie bydować fury: rozebrać do golasa, oczyścić z całego niepotrzebnego syfu, obspawać i pomalować:)
dlatego własnie to trwa trochę - oczywiście między innymi. ;-) lub może inaczej, wiem czego oczekuję od tego auta oraz nie bardzo mnie stać na błędy więc wole ją zrobić powoli a dokładnie, pomijając pewne kompromisy, żeby mi nie odmówiła posłuszeństwa w najmniej spodziewanym momencie. ale to akurat rozumiesz bo masz podobne podejście.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-02, 08:27

do roboty sie weż a nie szukaj tematu jak sie usprawiedliwić:))))

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-03-06, 22:14

mały UP w temacie Almery:
Obrazek
Obrazek

Po woli ale do przodu. Motorownia praktycznie złożona, teraz obróbka kolektorów i czas myśleć nad przepustnicą. czy rozwiecać max do 65mm czy jednak adoptować z czegoś innego i dawać 70mm.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-06, 23:31

pytanko jest:) na jaki stopień te tłoki?firma? 11:1?

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-03-07, 00:10

no no, fajne tłoki. Z czego garki? Kółka to Vision czy jakaś inna firma? Zapowiada się bardzo ciekawie, jakie plany mocowe? Jaki masz plan sezonu, bo może na którejś imprezie się spotkamy, to bym obczaił Almerkę :)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-03-07, 07:54

tłoki to oryginał z sr16ve czyli kompresja 11,7:1. Kółka Vision.

Plany mocowe - hmmm przyjmijmy 180+ (po cichu inne ale zobaczymy co wyjdzie, i jak już wcześniej pisałem wole być miło zaskoczony niż rozczarowany. Dlatego minimum jakie zakładam to 180KM - wyważone korby, lekkie koło pasowe i zamachowe, tłoki wałki 270* oraz głowa i kolektory) zobaczymy.

Plany startów - nie wiem bo nie wiem kiedy auto wyjedzie. Jakis superoes w kielcach powinbienem już zaliczyc nią w tym sezonie, może Poznań jakiś lub Ułęż, oraz chodzi mi Nowe Miasto nad Pilicą. Zobaczymy, wszystko zalezy od tego kiedy wyjadymy i kiedy dotrzemy oraz zestroimy silnik. W tym sezonie nie napinam się na starty nią wole spokojnie skończyć i ja przygotować tak zeby spokojnie w przyszłości jeździć.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

rex
nowy na forum
Posty: 23
Rejestracja: 2012-06-06, 10:48
Lokalizacja: Wawa

Post autor: rex » 2013-03-07, 11:07

Może padło juz to pytanie.....ale czemu nie poszedłeś w głowice VE? Przez koszty czy przez homolog?

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-07, 19:26

czemu wszyscy się napinają na to VE????

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-07, 19:27

czajnik pisze:czemu wszyscy się napinają na to VE????
200 KM / 200 Nm praktycznie bez konieczności wkładania dużej kasy

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-07, 20:05

a nie 180KM:) poza tym mówimy o silniku czy głowicy?

[ Dodano: 2013-03-07, 20:11 ]
ja uważam że z głowicy Low porta mozna więcej wykrzesać niż z VE. jest wiecej mięsa aby powiększyć kanały. poza tym zmienna faza jest sterowana ciśnieniem oleju. zamontowanie głowicy VE do bloku z DE nie koniecznie dobrze wpłynie na smarowanie góry. miałem mozliwość obejrzenia takiej głowicy. wałki i dzwigienki poprzycierane

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2013-03-07, 20:16

bombel pisze:200 KM / 200 Nm praktycznie bez konieczności wkładania dużej kasy
To nie temat na takie dyskusje ale od serii do tych 200/200 dzieli nas ok 10tys polskich peso (jesli zlecamy komus robote).

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-07, 20:28

to taniej od kupienia i przekładki na VE wychodzi montaż turbiny

[ Dodano: 2013-03-07, 20:29 ]
skoro rozmawiamy o kosztach

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-03-07, 20:33

rex pisze:Może padło juz to pytanie.....ale czemu nie poszedłeś w głowice VE? Przez koszty czy przez homolog?
nie padło, więc wyjaśnię:

1) jak sie zabierałem za silnika, a w zasadzie kompletowanie gratów do niego to cały VE kosztował 3600zł
2) bo jakiś taki dziwny jestem i wole iść na przekór trendom.
3) Koszta te same ale w razie jak coś padnie goły słupek DE kupie za 800zł.
4) Bo chce zlać na torze wszystkie VE :-D

a już tak poważnie, VE może jest i fajne ale tam gdzie ja jeżdżę ze zmiennej fazy nie korzystam. wole większą moc od dołu. a inną sprawą jest fakt że trzymają mnie seryjne. obroty do póki nie kupię skrzyni z sr16ve lub jakiegoś krótkiego FD. a jak bym iał patrzeć tylko na moc to bym dmuchnął 0,5 bara w seryjny silnik i bym miał z 250KM i 350Nm. Tylko po co??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-07, 20:48

PumaRST pisze:3) Koszta te same ale w razie jak coś padnie goły słupek DE kupie za 800zł.
4) Bo chce zlać na torze wszystkie VE
masz takie samo zdanie co ja. nie lubisz na skróty.do wyścigów zmienna faza jest nie potrzebna.
mi się VE wydaje mało rozwojowy. w zasadzie głowny potencjał tkwi w głowicy. ktos juz robił kalkulacje ile kosztują wałki np do ve?

masz te 200/200 i co dalej?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”