[P11/WP11] Akumulator P11 1.6
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
tzn sie tak. 60ah kosztuje 246 a 64 kosztuje 265. Wiec nie patrze na kase. Boje sie zeby sie nie zasiarczyl bo do 1.6 64ah to troche duzo. Aku jak do diesla w sumie. A zwykla centra standard zalecaja 55ah . Sklep odpisal ze jak kupie 60 to w razie reklamacji bedzie ok bo taki tez zalecaja w katalogu ale z seri centra plus. Obecnie mam bannera 58 amper 480 mocy rozruchu. Staruszek. Na malym mrozie do -3 daje rady. Ale na -6 ledwo zipał. Tak ze chyba wezme to 60ah zeby nie przesadzac
W katalogu EXIDE do primy 1.6 zaleca sie 64AH
http://centra.com.pl/pub/uploaddocs/exi ... 109_sc.pdf
strona 95
Wydaję mi się, że nie ma powodu do obaw skoro tak podaje producent.
http://centra.com.pl/pub/uploaddocs/exi ... 109_sc.pdf
strona 95

Wydaję mi się, że nie ma powodu do obaw skoro tak podaje producent.
Była Primka P11 1.6 SLX 
Była Primka P10 1.6 SRI
Focus Mk1 1.6

Była Primka P10 1.6 SRI

Focus Mk1 1.6

Ja mam u siebie 60AH Warty (chyba) wymieniany 3 lata temu i dopiero przy -18 jak nie jeździłem 3 dni to był delikatny problem a tak śmiga aż miło
więc polecam 


Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs

Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Wydaje mi się, że to wszystko zależy od egzemplarza, bo z tego co widzę, każda marka zwolenników i przeciwników. Nad wartą też rozmyślałem, co widać w poprzednich postach. Myślę, że wiele zależy także od traktowania auta i sprawnej instalacji. Ja np. jestem przyzwyczajony nigdy nie odpalać na włączonych światlach oraz najpierw je gasić, zaczym wyłączę silnik.
Była Primka P11 1.6 SLX 
Była Primka P10 1.6 SRI
Focus Mk1 1.6

Była Primka P10 1.6 SRI

Focus Mk1 1.6

Ja do siebie też kupiłem w poniedziałek Centre Futura 64 AH od tego sprzedawcy http://allegro.pl/centra-futura-64ah-ca ... 60854.html
Stary który miałem też była centra futura 55AH kupiony z samochodem i wg. książeczki gwarancyjnej którą dostałem z samochodem miał 7 lat , to i tak długo wytrzymał .
Stary który miałem też była centra futura 55AH kupiony z samochodem i wg. książeczki gwarancyjnej którą dostałem z samochodem miał 7 lat , to i tak długo wytrzymał .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 77
- Rejestracja: 2012-05-16, 14:31
- Lokalizacja: nowinki k tłuszcza
Moj EXIDE także niskie temperatury przeżył i nie zawiódł, z wymienionym rozrusznikiem niezależnie od temperatury autko pali na zawołanie. Wbrew opiniom o zbyt dużej pojemności, nawet na krótkich trasach nie miał najmniejszych problemów ze startem 

Była Primka P11 1.6 SLX 
Była Primka P10 1.6 SRI
Focus Mk1 1.6

Była Primka P10 1.6 SRI

Focus Mk1 1.6

Ja jak mam odpalać przy niższej temperaturze to najpierw jest zapłon, później na chwilę włączę ogrzewanie tylnej szyby tylko po to, żeby "rozruszać" elektrolit w akumulatorze, następnie wyłączenie ogrzewania i spokojnie można odpalać samochód.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_