Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Akumulator P11 1.6

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2013-01-10, 12:12

tzn sie tak. 60ah kosztuje 246 a 64 kosztuje 265. Wiec nie patrze na kase. Boje sie zeby sie nie zasiarczyl bo do 1.6 64ah to troche duzo. Aku jak do diesla w sumie. A zwykla centra standard zalecaja 55ah . Sklep odpisal ze jak kupie 60 to w razie reklamacji bedzie ok bo taki tez zalecaja w katalogu ale z seri centra plus. Obecnie mam bannera 58 amper 480 mocy rozruchu. Staruszek. Na malym mrozie do -3 daje rady. Ale na -6 ledwo zipał. Tak ze chyba wezme to 60ah zeby nie przesadzac

uzamaki
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2012-08-03, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: uzamaki » 2013-01-10, 13:31

W katalogu EXIDE do primy 1.6 zaleca sie 64AH

http://centra.com.pl/pub/uploaddocs/exi ... 109_sc.pdf

strona 95 :)

Wydaję mi się, że nie ma powodu do obaw skoro tak podaje producent.
Była Primka P11 1.6 SLX :(
Była Primka P10 1.6 SRI :(
Focus Mk1 1.6 :P

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2013-01-10, 14:31

Ja mam u siebie 60AH Warty (chyba) wymieniany 3 lata temu i dopiero przy -18 jak nie jeździłem 3 dni to był delikatny problem a tak śmiga aż miło :D więc polecam :)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

uzamaki
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2012-08-03, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: uzamaki » 2013-01-10, 14:52

Wydaje mi się, że to wszystko zależy od egzemplarza, bo z tego co widzę, każda marka zwolenników i przeciwników. Nad wartą też rozmyślałem, co widać w poprzednich postach. Myślę, że wiele zależy także od traktowania auta i sprawnej instalacji. Ja np. jestem przyzwyczajony nigdy nie odpalać na włączonych światlach oraz najpierw je gasić, zaczym wyłączę silnik.
Była Primka P11 1.6 SLX :(
Była Primka P10 1.6 SRI :(
Focus Mk1 1.6 :P

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-01-10, 14:53

Ja do siebie też kupiłem w poniedziałek Centre Futura 64 AH od tego sprzedawcy http://allegro.pl/centra-futura-64ah-ca ... 60854.html
Stary który miałem też była centra futura 55AH kupiony z samochodem i wg. książeczki gwarancyjnej którą dostałem z samochodem miał 7 lat , to i tak długo wytrzymał .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

uzamaki
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2012-08-03, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: uzamaki » 2013-01-10, 15:00

7 lat to naprawdę nieźle. Zyczę sobię, żeby mój też tyle wytrzymał, ale nie wiem, czy tyle jeszcze przeżyje Primka :P
Była Primka P11 1.6 SLX :(
Była Primka P10 1.6 SRI :(
Focus Mk1 1.6 :P

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2013-01-16, 03:32

ja zakupilem jednak to 60ah :) teraz to pieknie kreci ;) 30h na mrozie -10 i zapalam jak bym dopiero przyjechal :) na poprzednim aku po takim postoju rozrusznik krecil na raty :P ale szlo odpalic :) bede pamietac o tym temacie ;) jak mi futura zrobi psikusa to was na bank poinformuje tu ;)

uzamaki
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2012-08-03, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: uzamaki » 2013-01-16, 12:42

będziemy wdzięczni :) Ja niestety na razie oddałem autko, bo aku nie dawał sobie rady z rozrusznikiem uszkodzonym, więc przeszedł czas na oględziny fachowca :( Mam nadzieję, jutro poznać przyczyny i sugerowane rozwiązanie.
Była Primka P11 1.6 SLX :(
Była Primka P10 1.6 SRI :(
Focus Mk1 1.6 :P

przemek19911601
wiem o czym pisze
Posty: 77
Rejestracja: 2012-05-16, 14:31
Lokalizacja: nowinki k tłuszcza

Post autor: przemek19911601 » 2013-02-27, 18:59

ja w swojej mam 72a i niemam z nim problemu mam 1.6 z 98r i słucham muzy wieczorami po 3 godz i nic co wazniejsze aku jest uzywany ''centra ''

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2013-02-27, 22:20

ja raportuje na razie ok ;) przezyl gorskie -20 i nie dawal znaku zmeczenia po calej nocy 8-)

uzamaki
stały bywalec
Posty: 131
Rejestracja: 2012-08-03, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: uzamaki » 2013-02-28, 22:14

Moj EXIDE także niskie temperatury przeżył i nie zawiódł, z wymienionym rozrusznikiem niezależnie od temperatury autko pali na zawołanie. Wbrew opiniom o zbyt dużej pojemności, nawet na krótkich trasach nie miał najmniejszych problemów ze startem :)
Była Primka P11 1.6 SLX :(
Była Primka P10 1.6 SRI :(
Focus Mk1 1.6 :P

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-02-28, 22:46

Ja jak mam odpalać przy niższej temperaturze to najpierw jest zapłon, później na chwilę włączę ogrzewanie tylnej szyby tylko po to, żeby "rozruszać" elektrolit w akumulatorze, następnie wyłączenie ogrzewania i spokojnie można odpalać samochód.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”