Mój Wiking
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Zima to pora odpoczynku dla aut i czas na zebranie funduszy
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
zima to czas na mody
Zimno jest to na hamowni auto więcej wypluje i same zalety no poza brakiem trakcji
Ps. Lukas jak poszukowania 9-5tki ?
Zimno jest to na hamowni auto więcej wypluje i same zalety no poza brakiem trakcji
Ps. Lukas jak poszukowania 9-5tki ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dokładnie nie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Jasne jasne Ja też miałem tylko wywalić katalizator, wrzucić stożek i ew wystroić na ecumasterze A wyszło jak widaćbullitt pisze:Dokładnie nie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
widzeże idziemy w podobną stronę--chociaz mnie bliżej w kierunku lepszych osiągów--400km mi nie potrzebne ale pułap 300km 400nm wygląda zachęcająco docelowozuru82 pisze:Jasne jasne Ja też miałem tylko wywalić katalizator, wrzucić stożek i ew wystroić na ecumasterze A wyszło jak widaćbullitt pisze:Dokładnie nie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Sprzedaż na chwilę obecną nie wchodzi w grę
A co do zmian to od ostatniej aktualizacji tematu było ich naprawdę sporo tylko jakoś nie było weny opisywać.
Silnik został odbudowany na bloku z B235R, tłokach korbach i wale z B234, wleciało turbo Mitsubishi od 9-5 Aero, kanapa i fotele z Vectora, dolot na stożku, przelotowy tłumik z tyłu i wiele drobniejszych zmian i usprawnień.
A obecnie jestem na etapie zabawy z okleiną Carbonową, zobaczymy co z tego wyjdzie ale zapowiada się interesująco.
A co do zmian to od ostatniej aktualizacji tematu było ich naprawdę sporo tylko jakoś nie było weny opisywać.
Silnik został odbudowany na bloku z B235R, tłokach korbach i wale z B234, wleciało turbo Mitsubishi od 9-5 Aero, kanapa i fotele z Vectora, dolot na stożku, przelotowy tłumik z tyłu i wiele drobniejszych zmian i usprawnień.
A obecnie jestem na etapie zabawy z okleiną Carbonową, zobaczymy co z tego wyjdzie ale zapowiada się interesująco.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mi bardzo podoba się Carbon w środku - nawet stoi u mnie ładny polifcik z czymś takim i muszę przyznać że świetnie to wygląda porobię mu dzisaj fotki...
Imitacja karbonu taka jakby wytłoczona w czarnej matowej foli - czuć ją pod palcami...
Imitacja karbonu taka jakby wytłoczona w czarnej matowej foli - czuć ją pod palcami...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Powodem były panewkibullitt pisze:Silnik został odbudowany na bloku z B235R, tłokach korbach i wale z B234
Śledząc tematy z dłubanymi saabami ,odnoszę wrażenie iż każdego użytkownika prędzej czy później czeka ""odbudowa" silnika.
Przeglądając fora itd, stosunkowo często można natrafić na sytuację iż w silniku coś "męsko je*nęło" świeżo po zakupie auta,... Czy to wynika tylko z zaniedbania poprzedniego właściciela ( odma itp) i wtedy silnik jest ponadprzeciętnie awaryjny -> oddają panewki? ?
Ps.Trzeba jedynie przyznać że są szalenie podatne na mody
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja jutro do dojazdów do pracy kupuję 9-3, ma super bagarznik, ładnie się prezentuje seria 150KM i co - paneweczki pobracane
najczęstrza przyczyna to niedrożny smok, niedrożna odma i turbina pobeirająca olej - ktoś nie kontroluje poziomu oleju i ciach...
W tym przypadku akurat by winny zaworek jednokierunkowy od odmy, nie dość że zepsuty to jeszcze wpięty nie tu gdzie trzeba w efekcie ciśnienie z rury dolotowej pchało powietrze do środka silnika...
Głowna wada tych silników to nieszczęsna odma...
najczęstrza przyczyna to niedrożny smok, niedrożna odma i turbina pobeirająca olej - ktoś nie kontroluje poziomu oleju i ciach...
W tym przypadku akurat by winny zaworek jednokierunkowy od odmy, nie dość że zepsuty to jeszcze wpięty nie tu gdzie trzeba w efekcie ciśnienie z rury dolotowej pchało powietrze do środka silnika...
Głowna wada tych silników to nieszczęsna odma...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czyli zaniedbanie poprzedniego właściciela bo jakby dbac i doglądać to by nic się nie działo;)Coobcio pisze:Ja jutro do dojazdów do pracy kupuję 9-3, ma super bagarznik, ładnie się prezentuje seria 150KM i co - paneweczki pobracane
najczęstrza przyczyna to niedrożny smok, niedrożna odma i turbina pobeirająca olej - ktoś nie kontroluje poziomu oleju i ciach...
W tym przypadku akurat by winny zaworek jednokierunkowy od odmy, nie dość że zepsuty to jeszcze wpięty nie tu gdzie trzeba w efekcie ciśnienie z rury dolotowej pchało powietrze do środka silnika...
Głowna wada tych silników to nieszczęsna odma...
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
No to przedstawiam efekty zabawy z oklejaniem folią. Fotki tylko robione telefonem, ale na razie musi wystarczyć.
Na początku poszło wybebeszanie deski i całość prezentowała się tak:
Po spędzeniu popołudnia na zabawie z folią wyłonił się kształt:
A tu już na aucie:
Oprócz deski jeszcze listwa na progu:
I pozostałe gadżety:
Wnętrze troszkę odżyło i odrobinę przyjemniej się prezentuje niż fabryczne drewno.
Na początku poszło wybebeszanie deski i całość prezentowała się tak:
Po spędzeniu popołudnia na zabawie z folią wyłonił się kształt:
A tu już na aucie:
Oprócz deski jeszcze listwa na progu:
I pozostałe gadżety:
Wnętrze troszkę odżyło i odrobinę przyjemniej się prezentuje niż fabryczne drewno.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Za*ebiaszczy efekt! Zdecydowanie lepiej od drewna!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Fajnie, tak nowocześniej
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Folie kupowałem na allegro koszt jakieś 150zł za rolkę 10m x 1,27m, firmy jest chyba Technology Racing 1.vixo pisze:Jaką folię dawałeś
3M było za drogie na naukę oklejania a ta też póki co świetnie się trzyma i wygląda i do wnętrza chyba w zupełności wystarczy, chociaż w ramach testów może coś na zewnątrz też spróbuję okleić jak znajdę chęć na demontaż przy tej pogodzie.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Ja już od dawna się zbieram żeby zlikwidować u siebie to drewno... tyle że mi przyszło do głowy, aby polakierować te elemnty na czarno z grubym połyskiem, zobaczymy jak wyjdzie, chociaż ten carbon wygląda bardzo przyzwoicie
Tapicerkę przekładałeś czy już taka była? Ja mam welur i mimo jego wielu zalet nie ma to jednak jak skóra, rozglądałem się właśnie za taką samą opcją
Tapicerkę przekładałeś czy już taka była? Ja mam welur i mimo jego wielu zalet nie ma to jednak jak skóra, rozglądałem się właśnie za taką samą opcją
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Fotele z europejczyka czy anglika? bo z wersji angielskiej chyba czujnik trzeba przełożyć
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Z anglika, ale póki co czujnika jakoś nie mam weny przekładać.
Dziś mój Saab zasłużył na piwo
Pobiłem swój rekord spalania tym autem.
Średnio wg komputera:
Dystans pomiaru:
Rzeczywiste spalanie LPG na tej trasie (Tankowane na tej samej stacji z tego samego pistoletu):
W zeszłym roku pokonywałem tą samą trasę Fabią 1,4 TDi i zawsze spalanie wychodziło wg komputera między 4,0 a 4,2 więc okazuje się że Saab jest mocno konkurencyjny jeśli chodzi o koszty paliwa.
Jazda w przeważającej większości na tempomacie w okolicach 80 km/h kilka miasteczek i wiosek po drodze.
Dziś mój Saab zasłużył na piwo
Pobiłem swój rekord spalania tym autem.
Średnio wg komputera:
Dystans pomiaru:
Rzeczywiste spalanie LPG na tej trasie (Tankowane na tej samej stacji z tego samego pistoletu):
W zeszłym roku pokonywałem tą samą trasę Fabią 1,4 TDi i zawsze spalanie wychodziło wg komputera między 4,0 a 4,2 więc okazuje się że Saab jest mocno konkurencyjny jeśli chodzi o koszty paliwa.
Jazda w przeważającej większości na tempomacie w okolicach 80 km/h kilka miasteczek i wiosek po drodze.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
U mnie przy spalaniu w mieście musiałbyś 1 z przodu dostawić. W trasie poniżej 8,5 nie udało mi się zejść , ale ja nie jeżdżę 80 km/h
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie