![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Mój Wiking
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Zima to pora odpoczynku dla aut i czas na zebranie funduszy ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
zima to czas na mody ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Zimno jest to na hamowni auto więcej wypluje i same zalety no poza brakiem trakcji![:P](./images/smilies/razz.png)
Ps. Lukas jak poszukowania 9-5tki ?
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Zimno jest to na hamowni auto więcej wypluje i same zalety no poza brakiem trakcji
![:P](./images/smilies/razz.png)
Ps. Lukas jak poszukowania 9-5tki ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dokładnie
nie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał
ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Jasne jasnebullitt pisze:Dokładnienie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał
ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
![:->](./images/smilies/chytry.gif)
![:P](./images/smilies/razz.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
widzeże idziemy w podobną stronę--chociaz mnie bliżej w kierunku lepszych osiągów--400km mi nie potrzebne ale pułap 300km 400nm wygląda zachęcająco docelowozuru82 pisze:Jasne jasnebullitt pisze:Dokładnienie będe robił z tego wozu potwora do wyścigów na 1/4 ani sprzętu do KJS bo do jednego i drugiego inne wozy lepiej się nadają, to musi być w pełni użytkowy samochód na codzień dlatego jakichś wielkich rewolucyjnych zmian w nim nie będzie. Oczywiście nie mówię że nic w nim nie będe zmieniał bo bym skłamał
ale będą to raczej drobne zmiany ewolucyjnie a nie rewolucje typu 400KM itp, co nie znaczy że bym tak nie chciał, ale są inne priorytety.
Ja też miałem tylko wywalić katalizator, wrzucić stożek i ew wystroić na ecumasterze
A wyszło jak widać
![:-o](./images/smilies/wow.gif)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Sprzedaż na chwilę obecną nie wchodzi w grę
A co do zmian to od ostatniej aktualizacji tematu było ich naprawdę sporo tylko jakoś nie było weny opisywać.
Silnik został odbudowany na bloku z B235R, tłokach korbach i wale z B234, wleciało turbo Mitsubishi od 9-5 Aero, kanapa i fotele z Vectora, dolot na stożku, przelotowy tłumik z tyłu i wiele drobniejszych zmian i usprawnień.
A obecnie jestem na etapie zabawy z okleiną Carbonową, zobaczymy co z tego wyjdzie ale zapowiada się interesująco.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
A co do zmian to od ostatniej aktualizacji tematu było ich naprawdę sporo tylko jakoś nie było weny opisywać.
Silnik został odbudowany na bloku z B235R, tłokach korbach i wale z B234, wleciało turbo Mitsubishi od 9-5 Aero, kanapa i fotele z Vectora, dolot na stożku, przelotowy tłumik z tyłu i wiele drobniejszych zmian i usprawnień.
A obecnie jestem na etapie zabawy z okleiną Carbonową, zobaczymy co z tego wyjdzie ale zapowiada się interesująco.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mi bardzo podoba się Carbon w środku - nawet stoi u mnie ładny polifcik z czymś takim i muszę przyznać że świetnie to wygląda porobię mu dzisaj fotki...
Imitacja karbonu taka jakby wytłoczona w czarnej matowej foli - czuć ją pod palcami...
Imitacja karbonu taka jakby wytłoczona w czarnej matowej foli - czuć ją pod palcami...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Powodem były panewkibullitt pisze:Silnik został odbudowany na bloku z B235R, tłokach korbach i wale z B234
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Śledząc tematy z dłubanymi saabami ,odnoszę wrażenie iż każdego użytkownika prędzej czy później czeka ""odbudowa" silnika.
Przeglądając fora itd, stosunkowo często można natrafić na sytuację iż w silniku coś "męsko je*nęło" świeżo po zakupie auta,... Czy to wynika tylko z zaniedbania poprzedniego właściciela ( odma itp) i wtedy silnik jest ponadprzeciętnie awaryjny -> oddają panewki? ?
Ps.Trzeba jedynie przyznać że są szalenie podatne na mody
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja jutro do dojazdów do pracy kupuję 9-3, ma super bagarznik, ładnie się prezentuje seria 150KM i co - paneweczki pobracane ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
najczęstrza przyczyna to niedrożny smok, niedrożna odma i turbina pobeirająca olej - ktoś nie kontroluje poziomu oleju i ciach...
W tym przypadku akurat by winny zaworek jednokierunkowy od odmy, nie dość że zepsuty to jeszcze wpięty nie tu gdzie trzeba w efekcie ciśnienie z rury dolotowej pchało powietrze do środka silnika...
Głowna wada tych silników to nieszczęsna odma...
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
najczęstrza przyczyna to niedrożny smok, niedrożna odma i turbina pobeirająca olej - ktoś nie kontroluje poziomu oleju i ciach...
W tym przypadku akurat by winny zaworek jednokierunkowy od odmy, nie dość że zepsuty to jeszcze wpięty nie tu gdzie trzeba w efekcie ciśnienie z rury dolotowej pchało powietrze do środka silnika...
Głowna wada tych silników to nieszczęsna odma...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czyli zaniedbanie poprzedniego właściciela bo jakby dbac i doglądać to by nic się nie działo;)Coobcio pisze:Ja jutro do dojazdów do pracy kupuję 9-3, ma super bagarznik, ładnie się prezentuje seria 150KM i co - paneweczki pobracane
najczęstrza przyczyna to niedrożny smok, niedrożna odma i turbina pobeirająca olej - ktoś nie kontroluje poziomu oleju i ciach...
W tym przypadku akurat by winny zaworek jednokierunkowy od odmy, nie dość że zepsuty to jeszcze wpięty nie tu gdzie trzeba w efekcie ciśnienie z rury dolotowej pchało powietrze do środka silnika...
Głowna wada tych silników to nieszczęsna odma...
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
No to przedstawiam efekty zabawy z oklejaniem folią. Fotki tylko robione telefonem, ale na razie musi wystarczyć.
Na początku poszło wybebeszanie deski i całość prezentowała się tak:
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/557/006ad1326e7fcaabm.jpg)
Po spędzeniu popołudnia na zabawie z folią wyłonił się kształt:
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1940/c6a04b98758b4415m.jpg)
A tu już na aucie:
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1936/ccd26b3a5b8062d1m.jpg)
Oprócz deski jeszcze listwa na progu:
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1949/852c1dd2e45b3575m.jpg)
I pozostałe gadżety:
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/589/8bc73ce65e4e32e8m.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1714/a02ce21ae0619aa7m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1940/3c39775c599c4aedm.jpg)
Wnętrze troszkę odżyło i odrobinę przyjemniej się prezentuje niż fabryczne drewno.
Na początku poszło wybebeszanie deski i całość prezentowała się tak:
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/557/006ad1326e7fcaabm.jpg)
Po spędzeniu popołudnia na zabawie z folią wyłonił się kształt:
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1940/c6a04b98758b4415m.jpg)
A tu już na aucie:
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1936/ccd26b3a5b8062d1m.jpg)
Oprócz deski jeszcze listwa na progu:
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1949/852c1dd2e45b3575m.jpg)
I pozostałe gadżety:
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/589/8bc73ce65e4e32e8m.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1714/a02ce21ae0619aa7m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1940/3c39775c599c4aedm.jpg)
Wnętrze troszkę odżyło i odrobinę przyjemniej się prezentuje niż fabryczne drewno.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Za*ebiaszczy efekt! Zdecydowanie lepiej od drewna!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Fajnie, tak nowocześniej ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Folie kupowałem na allegro koszt jakieś 150zł za rolkę 10m x 1,27m, firmy jest chyba Technology Racing 1.vixo pisze:Jaką folię dawałeś![]()
3M było za drogie na naukę oklejania
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Ja już od dawna się zbieram żeby zlikwidować u siebie to drewno...
tyle że mi przyszło do głowy, aby polakierować te elemnty na czarno z grubym połyskiem, zobaczymy jak wyjdzie, chociaż ten carbon wygląda bardzo przyzwoicie
Tapicerkę przekładałeś czy już taka była? Ja mam welur i mimo jego wielu zalet nie ma to jednak jak skóra, rozglądałem się właśnie za taką samą opcją
![:razz:](./images/smilies/razz2.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Tapicerkę przekładałeś czy już taka była? Ja mam welur i mimo jego wielu zalet nie ma to jednak jak skóra, rozglądałem się właśnie za taką samą opcją
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Fotele z europejczyka czy anglika? bo z wersji angielskiej chyba czujnik trzeba przełożyć
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Z anglika, ale póki co czujnika jakoś nie mam weny przekładać.
Dziś mój Saab zasłużył na piwo
Pobiłem swój rekord spalania tym autem.
Średnio wg komputera:
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/655/4b5278e58c9ccd2emed.jpg)
Dystans pomiaru:
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1901/9420b12ce9983bbcmed.jpg)
Rzeczywiste spalanie LPG na tej trasie (Tankowane na tej samej stacji z tego samego pistoletu):
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/470/409bdbfeff48bfafmed.jpg)
W zeszłym roku pokonywałem tą samą trasę Fabią 1,4 TDi i zawsze spalanie wychodziło wg komputera między 4,0 a 4,2 więc okazuje się że Saab jest mocno konkurencyjny jeśli chodzi o koszty paliwa.
Jazda w przeważającej większości na tempomacie w okolicach 80 km/h kilka miasteczek i wiosek po drodze.
Dziś mój Saab zasłużył na piwo
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pobiłem swój rekord spalania tym autem.
Średnio wg komputera:
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/655/4b5278e58c9ccd2emed.jpg)
Dystans pomiaru:
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1901/9420b12ce9983bbcmed.jpg)
Rzeczywiste spalanie LPG na tej trasie (Tankowane na tej samej stacji z tego samego pistoletu):
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/470/409bdbfeff48bfafmed.jpg)
W zeszłym roku pokonywałem tą samą trasę Fabią 1,4 TDi i zawsze spalanie wychodziło wg komputera między 4,0 a 4,2 więc okazuje się że Saab jest mocno konkurencyjny jeśli chodzi o koszty paliwa.
Jazda w przeważającej większości na tempomacie w okolicach 80 km/h kilka miasteczek i wiosek po drodze.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
U mnie przy spalaniu w mieście musiałbyś 1 z przodu dostawić. W trasie poniżej 8,5 nie udało mi się zejść , ale ja nie jeżdżę 80 km/h ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie