Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-09-04, 20:48

Gratki Dawid :D
Coobcio pisze:Tam jakiś GTI-R był dobrze widzę czy to imitacja :P ??
Podobno 320hp ;p
Wisi na allegro .
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-04, 22:33

Takie małe OT zrobię ale muszę pochwalić naszych chłopaków kręcą czasy na poziomie 600konnego Audi R8 V10:
http://www.youtube.com/watch?v=YUYpx3Ak ... r_embedded#!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-11-26, 16:04

Coobcio, Tony212 - tak, był GTi-R, jednak gościu nie był ekstrawertykiem i nie miał interesu żeby z nami się zapoznawać. Ali-En go zna

Coobcio Też to rozkminiałem i tez porównywałem swoje auto do R8 :) Ostatnio ze Stanem się goniłem. Nie wygrałem, ale przegrana liczona w długościach samochodów, nie TIRach :)

Szopen nie do końca bez awarii. Po pierwszym przejeździe nie dało się pchać nawet samochodu bo tak hamował sam z siebie. Podnieśliśmy i ... http://www.youtube.com/watch?v=z6MzZrCgpjE&feature=plcp
piasta się odkręca ot tak sobie... nic na nią nie działa. Gwint jest w zła strone :P

jeszcze kilka fotek :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na ostatnim spocie Adrenaline Motorsport Warsaw była ekipa GłębokiOFF nagrywająca zdjęcia do filmu " Hardkor Disko". Jest szansa że w małym epizodzie bedzie widać mój samochodzik w starciu z GTR.

Wczoraj pojechałem z radziejwwl na spotkanie grupy OEM+ ( lub jak kto woli Za Hajs Matki Baluj motorsport) i niestety wymieliłem skrzynie... Ta i tak dużo przeszła :)


Aktualizacja 26 listopad 2012:
W ostatni piątek w clubie Capitol odbyła się impreza kończąca sezon 2012 na której rozdano puchary za klasyikacje generalną :)
Obrazek

Fajnie było się spotkać z mega wielką ilością znajomych z kreski i odebrać ten puchar :)
filmik z odbierania pucharu
http://www.youtube.com/watch?v=3tv3Efyp3Y0&feature=plcp

Nagrałem też w zaciszu swojego domu podziękowania dla
1. Znajomych
http://www.youtube.com/watch?v=UXJ2nDEj2Zw&feature=plcp
2. Branżowe, dla firm z którymi jestem związany
http://www.youtube.com/watch?v=_nkXVEa_mNY&feature=plcp
3. Extra bonus dla mojej dziewczyny, Kamili z dedykacją :)
http://www.youtube.com/watch?v=Oc5wDKwZOvo&feature=plcp

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-11-26, 18:17

Brawo Yapko :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2012-11-26, 20:08

<brawo>
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2012-11-26, 20:43

<brawo> gratulacje
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-11-26, 20:54

Obrazek

Fajnie że jest osoba która docenia zaangażowanie fanów i innych osób , to się bardzo chwali !
Tak trzymać ! Gratki !
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-26, 21:42

oglądałem, oglądałem
zacne przemówienie ale powiem szczerze że Yapko z profilu to mi Kevina Costnera przypomina :-D
szacun Yapko
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-11-26, 21:46

Również obejrzałem, fajne, niecodzienne podziękowania ;) Gratulacje i dalszych sukcesów życzę!

P.S.
BANIAK pisze:powiem szczerze że Yapko z profilu to mi Kevina Costnera przypomina
A mi bardziej Ryana Gosling'a :D
QG15+
;-)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-11-26, 21:48

no może... :D
NISSAN PULSAR GTI-R

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2012-11-26, 21:49

celebryta!

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2012-11-26, 23:45

No i pro, to jest podejście. Trzeba mieć tak dla siebie, jak i dla innych "umoczonych" w projekt - szacun. Tak trzymać yapko

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-11-28, 15:13

BeNeK pisze:Fajnie że jest osoba która docenia zaangażowanie fanów i innych osób , to się bardzo chwali !
Dokładnie. Przecież nie tylko ja jestem z tym samochodem związany. Powtarzam że moja wiedza jest iloczynem wiedzy moich znajomych, więc mam alergie na głupotę.
Modzelitto pisze:A mi bardziej Ryana Gosling'a
Taka gęba i trzeba z tym żyć :P
sylwekgtir pisze:celebryta!
Bez skromności powiem że jestem rozpoznawalną postacią w polskiej ćwiartce :)
foo pisze:No i pro, to jest podejście
Może ultra-pro to nie było, ale zawsze coś nowego :)
If you respect me, I'm respecting you :pada:
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-11-28, 18:14

Ważne że coś innego, o co teraz bardzo trudno :)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2012-11-28, 18:43

super,jeszcze raz super <brawo> tak trzymac <spoko>

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-11-28, 20:22

Gratuluję yapko :) życzę w nowym sezonie spełnienia postawionych sobie celów i jak najmniej awarii.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2013-01-07, 22:27

Coś tam przypadkowo odkopałem z otwarcia sezonu :) Pzdr

Obrazek
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Scythe
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2012-12-25, 10:42
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: Scythe » 2013-01-08, 21:13

przeczytałem cały temat.. nie mogę się nadziwić ile roboty władowałeś w to auto ;)

gratuluje osiągnięcia 350hp+.. w takiej budzie to nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak to czuć :)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-01-08, 23:50

Tony212 Dzięki za fotę i za bump :) Bardzo mi się podoba fotka i moim znajomym też ;-)

Scythe to masz zapał chłopaku tyle czytać :-P
Roboty trochę było, ale uwierz mi że warto. Były momenty gdzie już nie miałem siły i nie wierzyłem, ale ludzie mi pomagali i udawało się.
Praca jest jakoś policzalna, za to ilość myśli, rozważań, szukania rozwiązań i kombinowania w myślach - nie. Zawsze zakładałem sobie więcej niż mogę i dążyłem do tego.
Co do odczuć i przyśpieszenia to jest miło i nie ma wstydu z praktycznie każdym autem. Jako przykład podam cytat z innego forum
Black pisze:Wysłany: 2012-08-31, 15:40
Jako przyklad tego jak wielka role odgrywa masa i naped - w tym tygodniu jechalem jako pasazer w Nissanie Sunnym (360hp, fwd, 900kg okolo) w pojedynku z 640konnym GT-R'em. Przegrana Sunny'ego tylko o poltorej dlugosci auta.
Czekam na nagranie od ekipy Krzyśka Skoniecznego która filmowała wszystko w ramach zdjęć do filmu "Hardkor Disco"
btw. ostatnio chyba największe lanie dostałem od 770 konnego RS6
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Scythe
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2012-12-25, 10:42
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: Scythe » 2013-01-10, 20:13

yapko, lubię takie tematy ;) zawsze sprawdzam na początku koniec tematu, czy jest aktualny, czy auto nie sprzedane, jak to wiem, to lubię sobie poczytać ciekawą literaturę :D Wybierasz się do Ełku w tym roku? Wiesz, że jak pojedziesz, to się widzimy? :)

co do 360 kucy.. ja mam u siebie 90 w setce.. i prawdę mówiąc, to trochę mało, ale wiem, że jak na pierwsze auto, to mi starczy :)

Powodzenia w dalszych modach, bo wiem, że nie osiądziesz na laurach ;)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-10, 21:33

no wlasnie-a jakie sa dalsze plany??
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-01-10, 23:29

Scythe ale poruszyłeś temat z tym Ełkiem :lol: Jeżeli organizator ( Adam) ogarnie tą impreze i odbędzie się ona ponownie to przyjade. Pojadę wszystkie próby, a na ostatniej zatrzymam się na środku, zablokuje pas i bede czekał aż mi dadzą puchar za edycje 2012 :-/ tak planuje, bo organizator powinien wywiązywać się ze swoich słów. Nie wiem jakie to będzie miało konsekwencje dla mnie, ale tak pewnie zrobie

Pierwsze auto nie może być za mocne. Moje to był Fiat Coupe 16v Turbo. Miałem go rok i przez rok nie kupiłem sobie nowych spodni... masakra. Moj najwiekszy błąd w życiu

Ad@mus - zrobić 11.xx w sezonie 2013. Jest kilka pomysłów i pewnie dużo z nich nie wypali, a fantazjować nie bede. Jest cel na robienie czasów i kolejne puchary. Jak wyjdzie... nie wiadomo.
Jezeli odp nie satysfakcjonuje moge opisac swoje pomysły krok po kroku ;-)

Czas 11.xx nie bedzie dawał wygranych cały czas- to pewne
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-01-11, 08:56

yapko napisał/a
Pierwsze auto nie może być za mocne. Moje to był Fiat Coupe 16v Turbo. Miałem go rok i przez rok nie kupiłem sobie nowych spodni... masakra. Moj najwiekszy błąd w życiu

hehehehehee

a z tym Ełkiem to moze lepiej olać , ja na pewno w tym roku nie jade , 2 sunniacze na podium i zadnego pucharu żenadddaaa!

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-01-11, 17:57

yapko,napisał: Jezeli odp nie satysfakcjonuje moge opisac swoje pomysły krok po kroku ;-)
Ja osobiście czekam na głębszą wypowiedź w tej kwestii :)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-01-11, 18:29

I ja chętnie poczytam ciekawą lekturkę :)

P.s. A może zrobimy klubowa zrzutke na drogowe slicki dla Yapka i grubsze półosie coby lepsze czasy były :)
NISSAN PULSAR GTI-R

Scythe
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2012-12-25, 10:42
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: Scythe » 2013-01-12, 01:19

yapko pisze:Pierwsze auto nie może być za mocne. Moje to był Fiat Coupe 16v Turbo. Miałem go rok i przez rok nie kupiłem sobie nowych spodni... masakra. Moj najwiekszy błąd w życiu
hehehehehehehe, u mnie nissan puki co to bez wad.. no może z jedną, bo przegub strzelił ostatnio :) tyle dobrze, że nie wyszło tak dużo za naprawę. Na lato blachy do roboty.. więc tam pewnie kasa pójdzie grubsza.
O co chodzi z tymi pucharami? Organizator nic nie ogarnął w tym temacie? Dużo ludzi u mnie w mieście wspomina Twoje sunny właśnie z Ełku, że urwało półoś, że dobrze gania i że napis COOBCIO jest ;)

warto się w sumie pokazać.. bo nawet później jakbyś chciał sprzedać auto, to masz od razu wyrobioną renomę, że auto od razu pójdzie za dobre siano :)
Fiat Coupe Turbo.. nawet nie pytam ile to kasy pochłonęło :D

Powodzenia w 2013 i mam nadzieję, że do zobaczenia :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-01-12, 01:27

Scythe pisze: że auto od razu pójdzie za dobre siano
Ciekawa teoria, aczkolwiek mało realna.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-02-04, 23:42

jest kilka pomysłów :) juz dawno miałem je wszystkie opisać ale dopiero dziś moge napisać ten długi post

Najważniejsze to zmiana napędu i mam 3 opcje:
1. półosie na zamówienie np. z MotoMaxu. Niby spoko sprawa ale wg mnie nie wytrzymają bo jest za mała średnica przegubów i półosi. O ile półosie grubsze to nie problem to zonk pojawia się przy przegubach. Zewnętrzne przeguby mają po 25mm na wejsciu półosi i na wyjściu przy piastach. Ukręcają się przy piastach notorycznie kiedy są warunki do zrobienia czasu. Na dobrej, ciepłej oponie i przyczepnym asfalcie nie moge startować z pełnej pyty jak chce. Dlatego w sezonie 2012 najlepszy czas na 60ft to 2.091. IMO bieda...
Rozwiązaniem może być piasta z Almery N16 która ma 28mm średnicy i ten sam rozstaw śrub na feldze. Dodatkowy bonus to mozliwość założenia też przednich hamulców z N16.
To rozwiązanie podpowiedział mi Grzesiek jeżdżący SR20DET N16 :)
Przy seryjnej skrzyni z Primery P10 chciałbym zaspawać chociaż na jedne zawody mechanizm różnicowy żeby stratować z dwóch kół tak samo.

2. opcja jest rozbudowaniem 1. O ile w pierwszej opcji skrzynia zostaje ta sama to tutaj wymyśliłem skrzynie z GTi-R'a RNN14. Jest bardzo długa i mogłbym na drugim biegu mieć przyczepność. Może nie pełną ale na tyle silnik złapałby obciążenie żeby przepinając na 3-ci bieg nie wypadać z boostu. Skrzynie z GTi-R'a trzeba by tylko pozbawić transfer boxa kierującego napęd na tył żeby zmniejszyć maksymalnie straty w napędzie. Jeżeli byłaby dłuzsza skrzynia to na kołach byłoby mniej Nm na kolejnych biegach to może by półośki się nie ukręcały tak szybko.
Zamach który mam (288mm) pasowałby pod tą skrzynie. Jeżeli nie to w GTi-R jest sprzęgło 240mm, czyli mozliwość dalszego rozwoju

3 opcja - full wypas z połykiem. SR20DET z DSG ? robił to ktoś ? Skoro Lucas w swoim Scirocco ma ~360 koni i cięższy samochód i może ją upalać to czemu ja nie mógłbym :P Zdaje sobie sprawe ile to rzeźby i jak bardzo to jest pokręcone. Mechanike dałoby się ogarnąć dzieki CNC i półosiom na wymiar. Nie ukrywam że pewnie przedni zawias też pewnie byłby z grupy VW. Najlepiej by było kupić front cut'a i przekładać puzzle. Sterowanie tą skrzynią powierzyłbym odczytom z tylniej piasty z czujnika prędkości i ABS. Gdyby coś takiego robić to aż się prosi o kontrole trakcji zarządzającą boostem z Saaba, czyli APC.
Ta opcja jest najbardziej kosztowana i bardzo marzycielska. Nie mówie że się nie da ale stopeń skomplikowania to miesiąc tylko przy tym aucie pewnie. Myśle jednak że w tej opcji dałoby się urwać 0.7 sekundy na ćwiartke bez problemu. Stopień skomputeryzowania byłby na tyle duży że nawet inny kierowaca niż ja robiłby takie same czasy

Jeszcze nie wybrałem... mam troche czasu

Silnikowo nie bede na razie nic zmieniał- tylko kosmetyka osprzętu. Podciągne WG i może troche dmuchniemy więcej.
Zastanawiałem się dlaczego tylko 1.3 bara może napompować turbina...
K64 polecił mi przejście na MBC Turbosmarta i wyrzucenie do kosza ProPerfekta. Spróbuje :)
Chce zmienić gdzie się da cybanty na obejmy SGB. Może gdzieś ucieka na fullbooscie. To jest do sprawdzenia.
Coobcio mi proponuje głowice na mechanice z GTi-R z ciekawymi wałkami i sprężynkami. Ale ja nie bardzo chce zdejmowac głowice. Nikt tak nie złoży silnika jak fabryka, a mój nie był rozkładany i na razie chyba nie potrzeba mu tego.
Inni fani Nissana pytają się dlaczego nie Neo VVL. Fajne przepływy, spoko, ale też trzeba wymieniać uszczelki, uszczeleczki, pierdoły, doprowadzać olej z bloku, albo blok z VE dawaci i podmieniać tłoki... Nie teraz

Sporo mysle nad wodnym IC. Znacznie by mi zmniejszyło laga, bo bym zmniejszył pojemność dolotu. Przy dużej objętości chłodziwa miałoby to sens. Przy okazji taki InterCooler mogłbym dać przed przednia osią i dobrze ja dociążyć, bo nie chce zmieniać położenia silnika. Kolejna zaleta to mógłbym uzyskać więcej tlenu w dolocie bo byłaby mniejsza temperatura gdyby dobrze mrozić wodę :) Mógłbym też zrobić upgrade tego rozwiązania do dodatkowego zbiornika z cyrkulacją wymuszoną przez elektryczną pompe wody np z Sharana VR6

Kolejne rozwiązanie to większy filtr powietrza który by zmniejszył opory przepływów przed turbiną. Mam krótki wydech więc spoola nie ugram lepszego stroną wydechową to chce to zrobić ssącą.

Wydech. Jest głośno. Chciałbym troche wyciszyć ale na zasadzie: kiedy chce jest cicho, kiedy chce wala się domy. Mam tu dwa rozwiązania i każde zakłada poprowadzenie wydechu do konca na dwoch tłumikach,
1. Elektroniczny cut-out , czyli przepustnica na wydechu uruchamiana z przełącznika. Umiejscowienie downpipe. Gdybym miał sprowadzać z USA to dość drogo i trzeba by rzeźbić na wydechu jakieś sztuczki, a za taką cene chciałbym jednak zabawke P&P. Nie jest kolorowo. Boje się też o awaryjność mechanizmu otwierającego który bądź co bądź jest narażony na pogode i temperaturę. Boje się że z czasem bedzie nieszczelny a na tym mi zalezy żeby wszystkie spaliny leciały w trybie "comfort" do tyłu samochodu.
2 Duży wastegate na wydechu za turbo. Musze obczaić czy da się zrobić wastegate za turbina który bedzie otwierał droge spalinom żeby leciały przez krótki wydech bez tłumików. 60mm sprzedaje k64 ze sprężyną na 0.4 bara. Musze się dowiedzieć jakie pole powierzchni wylotu spalin wyjdzie dla takiego wastegata i miękkiej spręzyny przy doładowaniu 1.0 bar. Samochód byłby cichy na podciśnieniach a w trybie "TURBO-CRAZY" wrzeszczałby jak wsciekły baran.

Tyle moich przemyśleń na sezon 2013. Moze bedzie sponsor :)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-05, 00:04

a moze cvt z p11.144 wsadzic? jest bezstopniowa wiec nie ma fizycznej zmiany biegow

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-02-05, 01:02

Drogi Yapko u Ciebie to przede wyzstkim zapodał bym długi wydech - on w największym stopniu zmniejszył by laga...

Poszukam gdzieś wykresów twojego i Shopena które od 4500obr.min niemal się pokrywają ale u niego turbo dobrego 1000 wstaje szybciej...
Wtedy miałeś jedynie downpipa.

W Ćwiartce nie tylko moc się liczy - przykład to mój blisko 600 konny Saab, czasem lepiej mieć 300 ale nie tracić busta przy zmianie biegów niż da razy tyle i niemal od zera pompować turbinę...

Co do silnika to w pełni się z tobą zgadzam nikt go tak nie złoży jak fabryka...
Jedyne co to można pobawić się z wałkami choć te z GTI i tak są fajne.

Jeszcze żeby sprzęt mniej wypadał z boostu to można by go wyżej zakręcić - obecnie masz fabryczną odcinkę na 7500 ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”