
Podobno 320hpCoobcio pisze:Tam jakiś GTI-R był dobrze widzę czy to imitacja

Wisi na allegro .
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
 Ostatnio ze Stanem się goniłem. Nie wygrałem, ale przegrana liczona w długościach samochodów, nie TIRach
 Ostatnio ze Stanem się goniłem. Nie wygrałem, ale przegrana liczona w długościach samochodów, nie TIRach 


 
 
 
 

Dokładnie. Przecież nie tylko ja jestem z tym samochodem związany. Powtarzam że moja wiedza jest iloczynem wiedzy moich znajomych, więc mam alergie na głupotę.BeNeK pisze:Fajnie że jest osoba która docenia zaangażowanie fanów i innych osób , to się bardzo chwali !
Taka gęba i trzeba z tym żyćModzelitto pisze:A mi bardziej Ryana Gosling'a
 
 Bez skromności powiem że jestem rozpoznawalną postacią w polskiej ćwiartcesylwekgtir pisze:celebryta!

Może ultra-pro to nie było, ale zawsze coś nowegofoo pisze:No i pro, to jest podejście


 życzę w nowym sezonie spełnienia postawionych sobie celów i jak najmniej awarii.
 życzę w nowym sezonie spełnienia postawionych sobie celów i jak najmniej awarii. Bardzo mi się podoba fotka i moim znajomym też
 Bardzo mi się podoba fotka i moim znajomym też   
  
 Czekam na nagranie od ekipy Krzyśka Skoniecznego która filmowała wszystko w ramach zdjęć do filmu "Hardkor Disco"Black pisze:Wysłany: 2012-08-31, 15:40
Jako przyklad tego jak wielka role odgrywa masa i naped - w tym tygodniu jechalem jako pasazer w Nissanie Sunnym (360hp, fwd, 900kg okolo) w pojedynku z 640konnym GT-R'em. Przegrana Sunny'ego tylko o poltorej dlugosci auta.
 zawsze sprawdzam na początku koniec tematu, czy jest aktualny, czy auto nie sprzedane, jak to wiem, to lubię sobie poczytać ciekawą literaturę
 zawsze sprawdzam na początku koniec tematu, czy jest aktualny, czy auto nie sprzedane, jak to wiem, to lubię sobie poczytać ciekawą literaturę  Wybierasz się do Ełku w tym roku? Wiesz, że jak pojedziesz, to się widzimy?
 Wybierasz się do Ełku w tym roku? Wiesz, że jak pojedziesz, to się widzimy? 


 Jeżeli organizator ( Adam) ogarnie tą impreze i odbędzie się ona ponownie to przyjade. Pojadę wszystkie próby, a na ostatniej zatrzymam się na środku, zablokuje pas i bede czekał aż mi dadzą puchar za edycje 2012
  Jeżeli organizator ( Adam) ogarnie tą impreze i odbędzie się ona ponownie to przyjade. Pojadę wszystkie próby, a na ostatniej zatrzymam się na środku, zablokuje pas i bede czekał aż mi dadzą puchar za edycje 2012    tak planuje, bo organizator powinien wywiązywać się ze swoich słów. Nie wiem jakie to będzie miało konsekwencje dla mnie, ale tak pewnie zrobie
  tak planuje, bo organizator powinien wywiązywać się ze swoich słów. Nie wiem jakie to będzie miało konsekwencje dla mnie, ale tak pewnie zrobie 
 Ja osobiście czekam na głębszą wypowiedź w tej kwestiiyapko,napisał: Jezeli odp nie satysfakcjonuje moge opisac swoje pomysły krok po kroku

 Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
 Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
hehehehehehehe, u mnie nissan puki co to bez wad.. no może z jedną, bo przegub strzelił ostatnioyapko pisze:Pierwsze auto nie może być za mocne. Moje to był Fiat Coupe 16v Turbo. Miałem go rok i przez rok nie kupiłem sobie nowych spodni... masakra. Moj najwiekszy błąd w życiu
 tyle dobrze, że nie wyszło tak dużo za naprawę. Na lato blachy do roboty.. więc tam pewnie kasa pójdzie grubsza.
 tyle dobrze, że nie wyszło tak dużo za naprawę. Na lato blachy do roboty.. więc tam pewnie kasa pójdzie grubsza.

 
 
 juz dawno miałem je wszystkie opisać ale dopiero dziś moge napisać ten długi post
 juz dawno miałem je wszystkie opisać ale dopiero dziś moge napisać ten długi post
 Zdaje sobie sprawe ile to rzeźby i jak bardzo to jest pokręcone. Mechanike dałoby się ogarnąć dzieki CNC i półosiom na wymiar. Nie ukrywam że pewnie przedni zawias też pewnie byłby z grupy VW. Najlepiej by było kupić front cut'a i przekładać puzzle. Sterowanie tą skrzynią powierzyłbym odczytom z tylniej piasty z czujnika prędkości i ABS. Gdyby coś takiego robić to aż się prosi o kontrole trakcji zarządzającą boostem z Saaba, czyli APC.
 Zdaje sobie sprawe ile to rzeźby i jak bardzo to jest pokręcone. Mechanike dałoby się ogarnąć dzieki CNC i półosiom na wymiar. Nie ukrywam że pewnie przedni zawias też pewnie byłby z grupy VW. Najlepiej by było kupić front cut'a i przekładać puzzle. Sterowanie tą skrzynią powierzyłbym odczytom z tylniej piasty z czujnika prędkości i ABS. Gdyby coś takiego robić to aż się prosi o kontrole trakcji zarządzającą boostem z Saaba, czyli APC. 
 Mógłbym też zrobić upgrade tego rozwiązania do dodatkowego zbiornika z cyrkulacją wymuszoną przez elektryczną pompe wody np z Sharana VR6
 Mógłbym też zrobić upgrade tego rozwiązania do dodatkowego zbiornika z cyrkulacją wymuszoną przez elektryczną pompe wody np z Sharana VR6
