

Opis:
ROCZNIK
1996
SILNIK
CG13DE w miejsce CG10DE

mod rozrządu
ZAWIESZENIE
Seria
WYDECH
Custom by MacGarage:
-środkowy tłumik z Maximy w miejsce środkowego katalizatora
-końcowy tłumik WM Sport
-kolektor 4-2-1
HAMULCE
Przód: zaciski + jarzma z N14 GTI
Tył: Seria
CAR AUDIO
Radio Sony CDX-GT44U ze sterowaniem joystickiem
Głośniki przód: seria w drzwiach + cykacze w słupkach ze zwrotnicami
Głośniki tylne w półce Denver 2x80W
Skrzynka Blaupunkt GTB-8A
MODYFIKACJE
Oprócz kombinacji z car audio:
- dołożona lotka z Super S
- założony licznik z obrotomierzem z zielonym podświetleniem
- dołożone wspomaganie kierownicy
- dołożony centralny zamek ze sterowaniem z pilota
- dołożone elektrycznie sterowane szyby
- przyciemnione szyby tylne boczne i tylna
- białe boczne kierunkowskazy
- przednie fotele z Micry K10 SuperS
ZDJĘCIA
Niestety 15.12.2013 wieczorem na ulicy Naramowickiej w Poznaniu zielona Micra miała bliższe spotkanie z Focusem:

Uszkodzenia nie były jakieś bardzo poważne, ale ostatecznie padła decyzja o zakupie kolejnej K11 ze zdrowszą blachą. W ten sposób 2.01.2014 stałem się właścicielem białej Micry. Zaraz po zakupie auto wyglądało tak:
Następnie nastał żmudny okres przekładki silnika, wspomagania oraz wnętrza z zielonej.
W tym miejscu chciałbym podziękować kolegom Tomkowi i Adamowi oraz Panu Grzegorzowi z firmy Opel Piotrowski w Poznaniu za udostępnienie stanowiska na warsztacie i pomoc przy przekładce motorowni. Podziękowania należą się również mojemu tacie za pomoc z wnętrzem oraz mojej dziewczynie Patrycji, za cierpliwość i zrozumienie.
Pod koniec stycznia przekładka była prawie skończona:
Na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:



