Post
autor: Coobcio » 2010-02-09, 14:22
Robisz tak jak ja robiłem z 200SX najwygodniej to wiadomo zmienić cześć wiązki...
Ale można przerobić tą z automata i trzeba zmostkować kabel od rozrusznika.
Potem zabawa ze wstekiem i zeby silnik widział Neutral...
cześci mechaniczne jakie będziesz potrzebować to skrzynia, oba cięgła od lewarka zmiany biegów oraz poduszkę od skrzyni, linkę sprzegła, oba pedały, tylne mocowanie poduszki przy skrzyni biegów...
Ps. silnika w P11 wszytkie były identyczne jedyna różnica to wałek ssący, kolor pokrywy zaworów oraz kolektor wydechowy - to tyle jeśli chodzi o mechanikę, w elektronice to jest inna mapa z odcinką na 7100 obr.min...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM